Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3034 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H.v.Steenis 08-03-2023

Zoals bij eerdere bestellingen al was gebleken werd ook nu weer snel, goed en volledig volgens afspraak geleverd. Ook de installatie is op uiterst vriendelijke wijze uitgevoerd. Wij zijn volledig tevreden over de klantvriendelijke behandeling door Witte Hal Reuver.

Jacqueline 08-03-2023

Kreeg zeer vriendelijk en deskundig advies bij de aankoop van een vrijstaande koel-vriescombinatie. Het apparaat werd op de afgesproken datum en tijd thuisbezorgd en netjes geïnstalleerd.

Veenstra 08-03-2023

Goeie service en aardige medewerkers die je helpen met uitleg en snelle levering van de product

Fam Pijnenburg 08-03-2023

Wij werden vriendelijk ontvangen met koffie.
Er werd duidelijk uitleg gegeven over de verschillende modellen. Snelle levering .

Iza Oomen 08-03-2023

Duidelijke website, verzorgde winkel, vriendelijke medewerkers en een hele goede service. Op afspraak bezorgd , de medewerkers bellen 5 minuten van te voren nog even zodat we weten dat ze eraan komen. Plaatsen de vaatwasser netjes en laten alles keurig achter.

Riny van der Kallen 08-03-2023

Vriendelijk, duidelijke uitleg en meedenkend met mij als klant. Zo nodig wordt alles bezorgd.

MACM v/d Leur 07-03-2023

Ze geven goede Service en staan direct voor je klaar, klantvriendelijk personeel en hebben ruim assortiment

Marian 07-03-2023

Het product was niet op voorraad en werd voor mij besteld. Snelle afhandeling en volgens belofte uitgevoerd.

Doris 07-03-2023

Erg vriendelijke en snelle service. De installatie was prettig en snel. Ik zou de service zeker aanbevelen!

Jan 07-03-2023

Prima advies in de winkel en vervolgens een snelle levering met een goede montage ter plaatse.

ja 07-03-2023

een heel goede winkel met honderd procent service en zeer berouw baar kopen wij al jaren

Gerard 07-03-2023

Het bezoek van Electroworld heb ik als zeer prettig ervaren. De monteur was kundig. Gedegen advies gehad. Waarop ik een uiteindelijk mijn keuze kon maken.

H in 't Veld 06-03-2023

Wij zijn bijzonder goed geholpen in de winkel van De Groot, prima uitleg en werking van de airfryer laten zien, wij gaan daar in ieder geval nog eens terug als wij wat nodig hebben. Voor iedereen aan te raden. De airfryer doet het prima, wat wij achteraf misten was rekjes voor afzonderlijke producten bijv, sate stokjes. Maar dat hoort misschien niet standaard bij het apparaat.
maar dat laat onverlet dat wij heel fijn en uitgebreid onze aankoop hebben gedaan bij De Groot

Bart 06-03-2023

Overzichtelijk en altijd goed behandeld.
krijgen altijd bij de aankopen een goed advies

fam. Brink 06-03-2023

nette zaak, deskundig te woord gestaan, woord nagekomen, keurig geïnstalleerd, beleefde installateur

Rob van Leeuwen 06-03-2023

Goede, vriendelijke service en deskundig advies in combinatie met ruime keus en eerlijke prijzen

Ingrid 06-03-2023

Vriendelijke verkoper, luistert goed naar wat je vraagt en zegt. Forceert niks. Mooi aanbod

Marjan Meijer-Ophoff 06-03-2023

We wilden wat informatie over soundbars en zijn peima geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden. Met een mooie Sonos beam Gen2 de deur uit gewandeld. Zoals al beloofd was het installeren een fluitje van een cent!

wim berends 06-03-2023

goed vriendlijke bedieninggoede bezorging allus was perfektik zal jullie wel aan bevelen voor nieuwe klanten

Henry 06-03-2023

De uitleg over product was uitstekend. De service van het leveren uitmuntend.
En ook een snelle levering na aankoop.

Bart 06-03-2023

Na bestelling volgende dag keurig op tijd geleverd en bestelling in mijn bijzijn gecontroleerd. Zelfs meegedacht over betere keuze dan ik in gedachten had.

carel 06-03-2023

goed en gezellig geholpen. zelfs als je echtgenoot als is geweest wordt je attent gemaakt . als die het zelfde heeft gekocht

Arjen 06-03-2023

Recent een nieuwe tv (Samsung Oled) gekocht (15 inch). Was al aan de prijs. Moesten echter ook nog los montagekosten betalen. Okay dan, maar dan verwachten we wel een deskundige montage. Wat bleek, de monteurs gaven aan dat de nieuwe tv niet op de bestaande muurbeugel (Vogels) paste. De tv zou te laag komen te hangen voor een onder de oude tv staande lage kast. Ze begonnen al aan het in elkaar zetten van de tv voetsteun om de tv zonder montage aan de Vogels beugel achter te laten. Heb nadrukkelijk gevraagd om de tv eerst op te hangen in plaats van neer te zetten. En wat bleek? Tussen de onderkant van de nieuwe tv en de bovenkant van de bestaande kast (met randapparatuur) was nog 10 (tien!) centimeter over! Hoezo? Past niet op de bestaande beugel? Nou, daar snapten buurman en buurman helemaal niets van. Asjetoe.

Mevr. Hentschke. 06-03-2023

Ben tevreden met hoe een en ander is opgelost. Had een koel/vriescombinatie besteld, vrijstaand, maar deze paste niet in de nis. Oorzaak is de toegenomen diepte van deze combinaties i.v.m de betere isolatie.
De niet plaatsbare combinatie werd mee terug genomen en we hebben dus losse elementen genomen die boven op elkaar wel in de nis pasten.

L.Overmeer 06-03-2023

Electro world Den Haag/Stadhouder is een prima winkel.Goede service en snelle levering . Wij zochten een koelkast met hoog energielabel ( A )vanwege onze oude Amerikaanse koelkast die wel erg veel energie slurpte. Levering,plaatsen en meenemen van de oude koelkast was zo geregeld .De deur om laten zetten was ook geen probleem .Voor ons een dikke 10 waard.