Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2942 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J van Gils 10-03-2023

Zeer goede service, staan klaar en meedenkend. Ze kwamen aan huis om te helpen installeren. Top

Alice 10-03-2023

Een bijzonder prettige en servicegerichte winkel. Mijn nieuwe e-reader moest mee op vakantie. Zaterdagmiddag half twee : nog niet binnen maar moet er bij zitten. Werd echt onmiddellijk gebeld toen de bezorger arriveerde. Voelt gewoon als prettig en vertrouwd.

Zondag 10-03-2023

Snel, vriendelijk geholpen. Ik ben er erg geholpen en dus blij mee. Goede wijn behoeft eigenlijk geen krans

Tim 10-03-2023

Goed assortiment en erg goede service. Matige kennis van zaken bij de jonge verkoopmedewerkers.
Wel erg behulpzaam en klantvriendelijk. Keurig geholpen en tevreden.

T Beukeboom 10-03-2023

Geweldig advies, reparatie super uitgevoerd! Voor vervanging van oude apparaten gaan we zeker gebruik maken van jullie bedrijf !

Destina 10-03-2023

Prima, vandaag besteld volgende dag in huis geleverd, gemonteerd en de oude meegenomen!

R. Franken 10-03-2023

Alles voor ons goed uitgezocht wat de mogelijkheden waren. Ook heel goed gecommuniceerd en snel. Dus heel tevreden.

Lydia 10-03-2023

Prettige service.
Fijne medewerkers die thuis de wasmachine perfect aansluiten.

Vera de Ruiter 10-03-2023

Meteen in de winkel al een duidelijk gesprek over wat we willen en kregen we het juiste advies. Er werd mee gekeken ivm de verhuizing voor de datum om de vaatwasser te komen laten zetten. Eenmaal de dag dat hij kwam. Fijn personeel die de vaatwasser kwam zetten en nogmaals aangaf (zoals in de winkel ook al) dat de lade later kwam en ze hierover contact zoeken en het nog komen zetten. Hele fijn omgeving en mensen die echt met je meedenken!

WZ 10-03-2023

Gisteren m'n nieuwe wasmachine gekocht. Prima en persoonlijk advies. Prachtzaak , prijs van de machine messcherp en de service ouderwets goed. Hier kom ik graag weer terug.

Kraaijeveld 10-03-2023

goede service. Net personeel. Komen afspraken goed na. prijsstelling nagenoeg gelijk met budgetwinkels

Mevr. Kenter-Potma 10-03-2023

Mijn levering was op de afgesproken dag! Ben al jaren klant daar degenen die de winkel in Zandvoort runnen ook uit hetzelfde dorp komen! Je weet wat je aan ze hebt en ondanks dat de winkel in Zandvoort is kan de altijd bellen als je ze nodig hebt, dan komen ze. Van mijn kant uit een aanrader

J Kiers 10-03-2023

Hele goede service. Ze staan altijd direct voor je klaar. Ook een hele duidelijke website. Ik kan precies vinden wat ik zoek. De omschrijving van de apparaten is duidelijk. Ik kom bij de winkel Stipthout in Zandvoort en koop daar al jaren. Bijzondere betrouwbare medewerkers en de service is top.

AfwinE1 10-03-2023

We hadden een probleem met water onder de wasmachine. Rookes Rietman is een aantal keer geweest en heeft pas een factuur gestuurd nadat ze het probleem hadden gevonden en opgelost. Tussendoor op hun initiatief telefonisch contact over probleem. Goede service!

Ria van den oever 09-03-2023

Prima service en klantvriendelijk en goed product en de oude droogtrommel en de verpakking weer meegenomen

P Kramer 09-03-2023

pima winkel, net personeel en goede klantenservice. Flexibel en service gericht.

F.K. Urbanus 09-03-2023

Levering prima. Wonen in Schoorl maar zijn al jaren klant van Electro World Nieuwe Niedorp
Zeer prettig.

Fred 09-03-2023

Het door mij gekozen apparaat was niet op voorraad maar kon ook bezorgt worden. Hiermee was ik akkoord. Apparaat is naar tevredenheid geleverd.

Daniel Berbers 09-03-2023

Top Service. Snel antwoord en goede uitleg. Ik zal het zeker aanbevelen. Ik ben niet in de winkel geweest.

Henk 09-03-2023

Altijd goed advies en service! Ruime keuze voor prima prijs, en vriendelijk personeel

Henry Bosman 09-03-2023

Heel professioneel geholpen. Onze wensen goed aangevoeld en zodoende tot een goede keus gekomen.

Werner 09-03-2023

Nadat onze kookplaat defect raakte en dit een verzekeringskwestie was, heeft Poortman ons zeer goed geholpen door een document op te stellen dat de kookplaat onherstelbaar beschadigd was. Direct een nieuwe besteld en er werd nog gevraagd of wij voor de tussenliggende tijd een nood kookplaat nodig hadden. Dat is pas service!

BvO 09-03-2023

Prime "real life" winkel, waar je toch het product eerst in handen kan houden. Goede uitleg en begeleiding.

Frank 09-03-2023

Electro World Steenwijk geeft een prima service👍. Afspraak is afspraak, dat is fijn voor mij als klant.

Maarten 09-03-2023

Wasmachine was in het weekend kapot. Maandag contact gezocht en 's middags stond de monteur op de stoep. Voordat ik het wist was de machine weer gemaakt en klaar voor gebruik. Topservice!!