Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Richard Schon 11-03-2023

Prima service, nadat ik mijn tv had besteld bleek deze niet op voorraad, 2 uur daarna werd ik gebeld om dit te melden dat deze besteld moest worden en dat het een paar dagen later zou worden, je weet dus direct waar je aan toe bent, een aantal dagen later werd deze keurig aan de deur afgeleverd door de firma Elres. De tv functioneerd als verwacht.

Ad Swidde 11-03-2023

Ik heb gekozen voor Breukers Elektro omdat je daar nooit misvraagt en accuraat wordt bediend.

Mieke 11-03-2023

Vaatwasser vlot en deskundig gerepareerd. Komt afspraken na, vooraf duidelijke prijsopgave gekregen.

Bart 11-03-2023

Altijd veel persoonlijke aandacht, ook als het niet om een groot product gaat

Fliesta van der Goes-Wolters 11-03-2023

Prettig telefoon en mailcontact! Snelle levering! Installatie perfect uitgevoerd!

Ineke 11-03-2023

De wasmachine werd eerder geleverd dan verwacht en is naar tevredenheid geïnstalleerd.

Gerard vd Veen 11-03-2023

Goede service en deskundigheid in de winkel.
Tijdens de montage door een deskundige monteur denkt hij mee als er oplossing gevonden moet worden.
Daarom is deze winkel een aanrader.

Angel0112 11-03-2023

Tv via site besteld, daarna contact gehad met filiaal in Barendrecht. Door de goede service kon ik de tv de volgende dag al ophalen.

M.Sener 11-03-2023

Inmiddels ben ik al jaren een terugkerende klant bij deze winkel. De heren en dame geven telkens weer eerlijk advies, met de kans dat ik het product niet bij ze zal aanschaffen. Deze eerlijkheid en behulpzaamheid zorgt er telkens weer voor dat ik bij ze terugkeer. Top mensen! Ga zo door!

Bianca Atteveld 11-03-2023

Ik moest alle elektrische apparaten nieuw hebben. En ik heb gekozen voor electro world van Dijk in reeuwijk. Ik wilde zo ook een plaatselijke ondernemer "steunen" .
Eerst werd ik al prima geholpen in de winkel, er werd naar mijn wensen gevraagd en de dame in kwestie gaf mij goed advies.

Bij het plaatsen van alle apparaten, bleek mijn fornuis niet te kloppen ivm krachtstroom. Maar dat werd direct keurig opgelost.
Om die paar dagen te overbruggen, tot het nieuwe fornuis er was, kwam hij later op de dag even een kookplaat brengen zodat ik wel kon koken in mijn nieuwe huis.

Bij het plaatsen van het fornuis werd er ook nog even gevraagd of alle apparaten naar behoren werkte en of ik nog ergens tegenaan gelopen was en vragen had.
Ik ben super blij met de service van, van Dijk electro world!

G van Zutphen 11-03-2023

Prima uitleg en service. Helemaal tevreden. Ik raad deze winkel voor iedereen aan.

Aanschaf inbouw koelkast 10-03-2023

Zeer vriendelijke en deskundige bediening. Snellen en deskundige inbouw door 2 heren die zeer goed op elkaar waren ingespeeld

B Wanningen 10-03-2023

We hadden problemen met ons toilet ( had een toiletverhoger op gezeten) . We konden het oude toilet niet meer in de oorspronkelijke staat krijgen! Sjabbens gebeld en binnen 2 uur waren ze er en hebben het snel hersteld!

William 10-03-2023

Goed ontvangen, heldere no nonsens uitleg gekregen. Er wordt ruim de tijd voor genomen.

Monique 10-03-2023

Vriendelijk personeel en goed advies! Service, ze gaan door tot een 10!
Aanrader!

Bonten Jan 10-03-2023

Vakwerk met klantbetrokkenheid. Ik ben al jarenlang klant en nog steeds tevreden.

centrum voor lichaam en geest 10-03-2023

makkelijk en goed te bereiken shop met vriendelijk en behulpzaam personeel
duidelijk uitleg over het product en indien niet voorradig snelle bestelling

Koen 10-03-2023

Deskundig, praktisch en snel! 10 minuten na de aanschaf had ik mijn vriezer werkend in huis!

Teun van der Lee 10-03-2023

Toen ik in de gaten kreeg dat de LG-televisie ergens anders een stuk goedkoper was, kreeg ik hem ook netjes voor die prijs.

Blezer-Roosenboom 10-03-2023

Rustig kunnen rondkijken bij ElectroWorld Gulpen. Het persoonlijke contact vinden wij belangrijk. De medewerkers zijn vriendelijk en men luistert geduldig naar vragen, we kregen/krijgen open- en eerlijk antwoord zowel bij de eerste oriëntatie in de zaak als thuis bij installatie!! FIJN Op 'n vrijdag, laat in de middag, werd geïnstalleerd, de twee monteurs moesten de klus klaren tot 19u maar ze bléven vriendelijk!! (terwijl ook ZIJ aan het weekend roken)

Richard Jornick 10-03-2023

2 TV snel en naar wens geïnstalleerd, antwoord gekregen op alle vragen, Prima

José de Jong 10-03-2023

Goed advies. Snelle levering. Helemaal tevreden. Volgende keer komen we weer.

Ben 10-03-2023

In de winkel prima geholpen.
Uitstekende monteur, duidelijke uitleg en nette afwerking.

Jan 10-03-2023

Vriendelijk, behulpzaam en concurrerende prijzen, daarnaast is het aanbod ruim

Maria Mens 10-03-2023

perfecte service en zeer klantvriendelijk, altijd snel gereageerd op storingen