Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ria 09-02-2022

Ik kende deze winkel niet ,maar werd zeer vriendelijk te woord gestaan.Er werd meegedacht over het bestaande euvel.
werd netjes op de hoogte gehouden wanneer de monteur langs zou komen .Ik ben echt tevreden.

Palsi69 08-02-2022

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Hebben mij goed begeleid met het aanvragen van de cashback en garantie via internet.
Ze hebben mijn producten tot de afgesproken datum gereserveerd en ook op de afgesproken datum aan huis afgeleverd en geïnstalleerd. Precies zoals je eigenlijk verwacht :-)

Hennie Pepers 07-02-2022

Onlangs hebben we een Bosch wasmachine bij De Smit in Haren gekocht. De winkel geeft meerdere modellen in de winkel staan. Je krijgt zo een goed beeld van het product waardoor het maken van een keuze makkelijk is. Natuurlijk hoort daar ook goede en eerlijke uitleg bij. Die hebben we bij De Smit gekregen. 🤓Levering was de volgende dag. Super fijn omdat mijn oude wasmachine het niet meer deed. Nog bedankt voor de snelle service. Mevrouw Pepers

C. Boone 07-02-2022

Wij komen/kopen al jaren in deze winkel in souburg, als in ons huis ava wordt geroepen loopt alles naar buiten.
dit is voor u duidelijk genoeg denk ik.
we zijn nu geholpen en zeer prettig en vriendelijk voor de klant.
veel succes in de zaken.

Lenie 07-02-2022

Klantvriendelijk en zeer goede service en ze nemen de tijd voor je. Goede uitleg over het gewenste product.

Wim 07-02-2022

Goede communicatie en product afgelevers volgens de afspraak. ook after-sale service was dik in orde.

Familie Zalm 07-02-2022

Er wordt goed geluisterd naar de wensen voor de keukenrenovatie. Eerst wordt geleverd en arbeid verricht, daarna komt pas de factuur.

Theo 07-02-2022

Fijne ondernemers die je als consument het gunt om spullen bij te bestellen. Prettig persoonlijk contact, en afspraken worden stipt nagekomen.

Richard 07-02-2022

geweldige service en professioneel geholpen door leuk personeel bij de aanschaf van nieuwe apparatuur

v.d. Meer 07-02-2022

Ik kreeg goed advies over mijn produkten, ze weten waarover ze praten
De bezorging was goed , ik kreeg uitleg en mijn koelkast werd op zijn plek gezet
zoals bij elke winkel betaal je bij ieder produkt voor het aansluiten en het op zijn plek zetten van het produkt, je krijgt dan ook wel uitgebreide uitleg

Jan A 07-02-2022

Snel geholpen door verkoper. Duidelijke product uitleg. Verkoper kon zo de verschillen van de functie van de verschillende apparaten uitleggen. Top.

TKuiper 07-02-2022

Ik heb een inductie kookplaat gekocht en laten leveren + installeren. Allereerst was de levering al een week na aankoop. Lekker snel. Ter plaatse werd keurig de oude gaskookplaat verwijderd en meegenomen. De nieuwe kookplaat bleek iets groter te zijn, dus er moest wat gezaagd worden en ook dat was geen probleem. Ik had werkelijk nergens omkijken naar en de nieuwe plaat staat mooi en werkt prima. Topservice!

Frans 07-02-2022

Eerst een raparatieverzoek ingediend voor onze oude wasmachine. Vriendelijke monteur constateerde dat reparatie niet lonend zou zijn. De kosten van onderzoek zouden in mindering gebracht worden als we ervoor zouden kiezen om in hun winkel een nieuwe zouden aanschaffen. Uiteindelijk die optie gekozen en dat bleek een goede keuze. De vriendelijke medewerker in de winkel kon al onze vragen duidelijk en met kennis van zaken beantwoorden. Besloten om hier een nieuwe wasmachine te kopen. De onderrzoekskosten zijn in mindering gebracht. De medewerker heeft ons keurig geholpen, ook met het inladen van de machine in de auto. Totaal plaatje: zeer positieve ervaring.

L 07-02-2022

Bijzonder fijne service, eerlijke verkoop, krijgt wat er belooft is en net iets meer. Aardige medewerkers en zetten net dat ene stapje extra die andere winkels vaak achterwege laten.

Harrie 07-02-2022

Vriendelijk personeel . Geven goed advies en uitleg over hun producten. Komen hun afspraken na.

Saako de Boer 07-02-2022

Goed geholpen door Edwin met een storing. Hele goede service. Daar onderscheid je je mee.

Nico Fiegen 07-02-2022

Vriendelijke afhandeling in de winkel, kundige installatie, goeie prijs. Net als de vorige aankopen overigens.

S.Roelands 07-02-2022

Aandacht voor de klant, niet opdringerig laten je vrij en geven goed advies bij vragen over een product.

Baaijens 07-02-2022

Poortman in oude pekela staat al jaren bekend om hun klant vriendelijk heid,service enz
Ook als men aan geeft over een kleine buchet te beschikken
Ze nemen voor iedere klant alle tijd en maken hierin geen verschil of het voor een grote of kleine
Aan schaf gaat
Kom er al jaren als klant en ben zeer tevreden

Pieter Jan 06-02-2022

Deskundige medewerker
Ondanks het hoge Corona ziekteverzuim toch snelle levering en plaatsing
De 2 medewerkers die de wasmachine kwamen afleveren en plaatsen waren correct en servicegericht en gewend goed met elkaar samen te werken

Monique 06-02-2022

Zeer gemotiveerd en niet opdringerig geholpen. Er is helemaal meegedacht met de juiste oplossing en mij de mogelijkheid gegeven om het thuis uit te proberen. Ik ben echt zeer tevreden.

Ernst 06-02-2022

Levering sneller dan verwacht, verder alles volgens afspraak en keurig geïnstalleerd.

JPM van den Heuij 06-02-2022

Wij komen al meer dan 40 jaar bij Jan Berkvens Dus wij weten wat we kunnen verwachten in deze winkel. Dus goede info en met ons meedenken. Ook bij afleveren en instaleren veel tijd er er voor.

D.Barten 06-02-2022

Via de telefoon de bestelling gedaan.
Zeer vriendelijk te woord gestaan en behulpzaam
De bezorgers ook vriendelijk en heel duidelijk met de uitleg van het gebruik.
Alles netjes opgeruimd en zelfs bakplaat schoon gemaakt van stickers resten
Al met al top!

A Snellen 06-02-2022

Prettig geholpen in de winkel. Er wordt meegedacht over het aan te schaffen product en alles thuis door jullie aangesloten. Heerlijk