Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Marcel 04-09-2022

Netjes afgeleverd. Prettig dat je een afspraak kan maken met één tijdsblok van 1 uur

Janneke Venema 04-09-2022

Zijn al heel veel jaren klant. Goed advies, kundig, zeer vriendelijk personeel..Snelle service….
Zeer tevreden..

Enno Paulusma 04-09-2022

Zeer klantvriendelijk en vakkundig. Bij een moeilijke situatie is het bedrijf niet voor één gat te vangen en zorgt voor een perfect passende oplossing.

D.van Houten 04-09-2022

Goed advies en ondersteuning, prettig geholpen met de keus van de koffiemachine.

Roel46 04-09-2022

Oosterhof is mijn winkel voor elektrische apparaten. Van kruimeldief tot wasmachine. De medewerkers staan altijd voor je klaar. Als ik een mailtje stuur met een vraag wordt daar immer snel en adequaat op geantwoord.

C Mulders 04-09-2022

Er werd duidelijk verteld hoe het apparaat werkte. Ook werd de verschillen van apparaten met veel kennis uitgelegd
Er werd heel goed geluisterd naar mijn wensen
Wat me opviel was dat de administratie tip top in orde was. Men wist mijn meteen te vertellen hoe oud me andere apparaat was
Super fijn en prettig geholpen

Wil 04-09-2022

Prettig geholpen in de winkel. Goed advies gekregen. Snelle levering van het produkt.
Het plaatsen van de inductieplaat ging voorzichtig en werd deskundig uitgevoerd. Alles werd opgeruimd en netjes achtergelaten.

Flex 04-09-2022

Kom al jaren bij Hoppenbrouwers in Udenhout.. Altijd goed service, advies en een gezellig praatje! Top!!!

verstappen 04-09-2022

Stofzuiger gekocht ,heel klantvriendelijk geholpen ,duidelijke uitleg,
Prima service
De Miele stofzuiger is prima

FH van der Schoot 04-09-2022

We zijn bijzonder vakkundig geholpen en beiden mannen waren vriendelijk en correct , Zowel bij de cooker alsmede bij het plaatsen van de stopcontacten!

Aad van Duijn 03-09-2022

Snel geholpen, koffie aangeboden voor tijdens de uitleg. Goed navragen wat precies het product is dat ik zoek en daarbij de keuze ondersteunen door ook alternatieven te noemen.

Marja wedts de Swart-Meeuse 03-09-2022

Hier word je erg goed en vriendelijk geholpen en onze bestelde koelvrieskast en inductiefornuis werd keurig geleverd en wat erg fijn is dat de ,,oude , apparatuur meegenomen word en alles aan een goed doel word besteed

Cees 03-09-2022

Super goed en snel geholpen.
Er wordt met je meegedacht.
Vriendelijk
Prijs kwaliteit klopt gewoon

H. Horst 03-09-2022

Electroworld Visser in Wapenveld heeft hartstikke goede service voor de klanten. Bij levering artikel thuis ook ruim de tijd voor installeren en uitleg

Hans nillesen 03-09-2022

Medewerker van dit filiaal in het centrum van Nijmegen is erg betrokken en behulpzaam. Geeft goed advies en heeft vestand van zaken. Ook de aftersale is goed. Je kunt altijd bij ze terecht en vragen zelfs of je ze wilt terug bellen om feedback op een advies. Geweldig!

Carmen 03-09-2022

Deskundige, vriendelijke en eerlijke hulp bij het maken van mijn keus. De levering verliep geheel volgens planning. Alles werd netjes geïnstalleerd en het oude apparaat meegenomen.

Jos lucas 03-09-2022

We steunen graag de lokale leverancier, de persoonlijke benadering en vakmanschap.
Prijstechnisch en servive waar voor je geld

Vera 03-09-2022

Goede service, soms wat opdringerig.
Handig dichtbij huis als er problemen mochten ontstaan.

klant 03-09-2022

altijd vriendelijk en snel geholpen
zeer goed aanbod van alle artikelen en merken

P. van Garling 03-09-2022

Als we electrisch apparatuur aanschaffen, dan gaan we naar Kortman electroworld in Glanerbrug. Je krijgt daar goed advies en ze bieden uitstekende service. Ook vinden wij het een groot pluspunt dat er wordt meegedacht bij evt. technische vragen.

Caroline biemans 03-09-2022

Vroeger altijd in Fijnaart bij Voet deze is nu gestopt nu Vos Numansdorp . Ik ben voor kleinere zaken en geen ketens . Goeie uitleg goeie service en snel geregeld. Fijne zaak

Ed 03-09-2022

Vriendelijke mensen en geven een goed advies ze nemen alle tijd voor je
De bezorging van het aangeschafte product verliep ook erg goed

Robert 03-09-2022

Prima service. Aansluitmateriaal van de kookplaat was per ongeluk in een van de verhuisdozen terecht gekomen. Nieuw setje was direct kosteloos beschikbaar en tzt kan het terug te vinden setje geretourneerd worden

A. Splinter 03-09-2022

Deze winkel is bij ons in de hoek en willen we graag in stand houden. Ze zijn zeer kundig en klantgericht. Het geeft vertrouwen om hier iets te kopen. Het is ook fijn dat ze zelf een reparatie service hebben mocht er iets kapot gaan.

Paul 03-09-2022

Zoals altijd super service!
Nu na problemen met de wasmachine waarbij de fabricant zn verantwoording niet neemt, heeft ava de machine zonder problemen omgeruild.
Keurig afgeleverd,geplaatst en aangesloten.
Prima modern bedrijf met ouderwets goede service!