Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Leon 21-02-2022

Nieuwe apparatuur(oven en inductie kookplaat) ingebouwd volgens afspraak en netjes achtergelaten

Max 21-02-2022

Ik ken Elektroworld van vrienden/collega's. De service is ongekend en ze gaan altijd voor je door het vuur. Vakkundig en technisch personeel.

m boor 21-02-2022

Ik ben zeer tevreden over de aanpak van electroworld ondanks dat de wasmachine die we gekocht hebben in juli 2021 zeer lang op zich lied wachten, hebben we tot die tijd een prima leenmachine gekregen. Het instaleren ging prima, duidelijke instructies en keurige levering.

Ton Mens 21-02-2022

we komen en kopen er al 36 jaar onze elektrisch producten, al die jaren een onveranderde vriendelijke en uitstekende service gehad. alles altijd uitgebreid uitgelegd en bij grote apparaten steeds thuis afgeleverd incl montage en mondelinge uitleg.

Frans Jansen 20-02-2022

Op tijd en heel netjes gedaan .Alles geheel volgens de afspraak.
Ik kan ze aanbevelen

H. van Gils 20-02-2022

Een supervriendelijke en correcte bediening, door een toeval kon ik via hen een goede, gebruikte wasmachine kopen. Deze is keurig op de afgesproken dag gebracht, prima geïnstalleerd en de oude retour. Ik ben heel erg blij met mijn stille wasmachine, de oude leek wel een helikopter..

Marjolein 20-02-2022

Goede service in de zaak.
Moet wel nog een nalevering krijgen en koelkastdeur dient nog vervangen te worden ivm beschadiging.
Telefonisch goed bereikbaar bij vragen, installatie van apparatuur prima!

peter boons 20-02-2022

een aantal online shops bezocht voor een nieuwe koelkast, dan toch maar voor Frans Smits gekozen.
met de wetenschap dat de service buitengewoon goed is.
goed afgeleverd op afgesproken datum, de koelkast gereed gemaakt voor gebruik.
en de oude koelkast meegenomen.

Uitstekende service 20-02-2022

Prima service en vakkundig advies. Al diverse apparaten aangeschaft bij deze winkel; personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk

G.R.Lenderink 20-02-2022

Altijd wordt er voor een probleem met een apparaat een oplossing gevonden. Knap werk.
Ook het advies voor nieuwe apparatuur is van een hoog niveau. Kortom een zaak om aan te bevelen.

mia van schijndel 20-02-2022

mooie winkel prima geholpen en een hele goede service ,heb binnen 1 jaar 2 wasmachines en een droger gekocht voor me dochter en mezelf

Astrid 20-02-2022

Sinds kort in Harderwijk, we werden goed geholpen vriendelijk en behulpzaam. Kregen offerte mee, en konden het rustig thuis bekijken. Niet opdringerig. Ze kwamen op het afgesproken tijdstip de koel/diepvries brengen. Alles volgens afspraak.
Zeer tevreden, en zijn zeker van plan om bij een volgende aankoop weer naar deze Electroworld te gaan.

Erwin 20-02-2022

Kom al jaren bij deze firma. Krijg er telkens een goed advies en goede service.
Ook de after-sales verloopt goed.

Jac. Monster 20-02-2022

Snel en goed. Ben erg tevreden en mijn hele familie koopt hier inmiddels. Prijzen zijn goed en persoonlijke service.

Rob 20-02-2022

Deze winkel is bij ons in de buurt. Staat bekend om zijn goede service. Ik werd vriendelijk te woord gestaan.

Westerink 20-02-2022

Wij zijn vaste klant wij hebben onlangs 2 oled tv's een wasdroger en een koelkast bij jullie gekocht. De koelkast daar wachten we nog steeds op.
We bellen, jullie komen snel maar zijn 2 min binnen geweest. Reactie wasmachine is kapot jullie kunnen niet de Mieke wasmachine leveren die we graag willen en zoeken verder. Maar er komt wel een 65,00 euro factuur, dat voelt in onze ogen een beetje scheef.

Annemarie Teurlinx 20-02-2022

Goeie hulp bij het uitzoeken van de goeie wasmachine met oog voor de behoeftes van de klant. Prijs is conform markt. Maar de Service is boven de norm. Ik kocht een wasmachine om half 3 en een uur later hadden ze hem voor mij naar de zolder getild en aangesloten EN de oude meegenomen, en dat alles voor maar 30 euro!!!

thijssen 20-02-2022

Je gunt het de ondernemers in je eigen dorp.
De kwaliteit en service is goed.

Franco en Henny 20-02-2022

Fijne winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij wonen pas hier in dit dorp en willen dus bij de lokale winkeliers onze artikelen aanschaffen. Moet zeggen dit was een prettige ervaring. We komen hier zeker terug als we weer iets aan elektra oid nodig hebben!

Barbara Bijl 20-02-2022

Veel keus van allerlei prijsklasse,goede uitleg advies over energie klasse en de duurzaamheid van het apparaat.
Wij hebben een vaatwasser gekocht en die hebben ze ook nog geïnstalleerd en daarbij ook weer goede uitleg en advies voor het onderhoud

J. van Dieren-Boltjes 20-02-2022

Alles wat we bestelden was van goede kwaliteit en de service prompt en prima!!
Dus als er wat is op het gebied van de electronica: vd Meulen bellen!

Roy Bruinen 20-02-2022

Electroworld van Leeuwen is een winkel met ouderwets goede service wat tegenwoordig ver te zoeken is. De medewerkers weten waar ze over praten en er wordt snel gereageerd en gehandeld, waardoor bijv een vervangende machine snel geregeld is. Ik zou deze winkel dan ook zeker aanraden.

René 20-02-2022

Goed advies en vriendelijke verkoper.
Goed begeleid door de cashback actie.

Wil Dijcks 20-02-2022

Vaatwasmachine was defect .monteur was vakkundig. ER zat een stukje glas bij de pomp dus euvel was snel verholpen en hij deed het weer.

Rob 19-02-2022

Perfecte service aan huis, tv ophangen en installeren met uitgebreide uitleg.