Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2933 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

P. Uyttewaal 11-08-2023

Prima service, vakkundig personeel, snelle levering. Alles tot in detail naar wens afgehandeld

Hennie 11-08-2023

Deskundig vriendelijk personeel, goede service, dicht bij huis, lokale ondernemer.

W. Schmidt 11-08-2023

Snelle plus ook een hele goede service, zowel de medewerkers in de winkel als de monteurs nemen de tijd om te luisteren wat er speelt en of het probleem is.

R.H. van Ark 10-08-2023

Prima winkel, snelle service en goede service. Dat laatste lijkt steeds moeilijker voor bedrijven, dit bedrijf heeft het nog steeds.

Willem en Anka 10-08-2023

Houden zich keurig aan de afspraken, vriendelijk personeel, denken met je mee. Alleen jammer dat het installeren altijd service was en nu € 60 kost.

FvS 10-08-2023

Goede service, klantvriendelijk.
Proberen er alles aan te doen om het probleem op te lossen

de Jong 10-08-2023

Deze zaak geeft een prima service. Je wordt goed geholpen bij het uitkiezen van een apparaat.
Bij de aflevering wordt alle tijd genomen om het product goed te plaatsen en correct in te stellen.

A.den Hamer 10-08-2023

Uitgebreide keuze en goede voorlichting niet opdringerig en geduld geeft de klant de gelegenheid zelf zijn keuze te maken.

erik van den heuvel 10-08-2023

De Firma Hartenlust is netjes, klant en service gericht en gewoon een hele fijne winkel.

Heitbrink 10-08-2023

Sinds jaren zijn wij klant bij de firma Brilman en zijn blij met de uitstekende Service van het bedrijf. De kennis van de producten en de aftersales worden door ons zeer gewaardeerd.

Tom 10-08-2023

Vakmensen en komen afspraken stipt na.
Vakkundige monteur, die met je meedenkt en met een oplossing komt.

Hans 10-08-2023

De perfecte winkel voor ons. Wij kopen al onze huishoudelijke producten bij de Harense smid.
Voordeel ook lekker dicht bij.
Bijna altijd dezelfde verkoper. Hij vroeg hoe het met onze koel/vrieskast ging die wij driekwart jaar terug gekocht hebben.
Perfecte aankoop dank daarvoor hebben we de verkoper verteld.

Tineke Nijpjes 10-08-2023

Vriendelijk en deskundig personeel in de winkel en de mensen die de wasdroger installeerden waren erg kundig en ze losten een klein probleempje met de afvoer in mijn huis op.
Ik koop al jaren al mijn elektrische apparaten bij Brenkman.

Ed Aldus 10-08-2023

Geweldige TV waar voor het geld , fantastisch opgehangen en geïnstalleerd, top een beter duo bestaat niet , zeker net zo goed als de broers Justen pianostel een TV waar veel mee kan en een geweldig beeld.

fam Broks 10-08-2023

Al jaar en dag goede service en nette bediening.
Tevens correcte aflevering en plaatsing van apparaten.

Arjan Geense 10-08-2023

Gewoon een zaak met een goed advies en producten voor een faire prijs. Ook nog gelachen. Service met een grote S. Voor mij een betrouwbare leverancier van kalktabletten tot kruimeldieven en meer. Prima zaak!

Adriaan 10-08-2023

Scherpe prijs (net niet de allerlaagste), goede service en lokaal aanwezig wat een fijn idee is mocht er iets zijn. Top!

Christine 10-08-2023

Ik kom al jaren een trouwe klant bij Electroworld Vogel. Fijne zaak, prettige mensen. Altijd een eerlijk en betrouwbaar advies voor mijn persoonlijke situatie.
Apparaten worden netjes thuisgebracht en aangesloten, alle rommel wordt meteen meegenomen

J.H van Kampen 10-08-2023

gewoon goed. beter kan niet. de service staat hoog in het vaandel en ze zijn heel erg klant vriendelijk en weten wat klanten willen.

P.Th.J. van den Elshout 10-08-2023

Naast dat de winkel bij mij in het dorp bevindt is de behandeling ook goed. Ik kwam met een probleem en die werd op een goede en fijne manier opgelost!

Jan 10-08-2023

Niets anders dan lof zowel voor de service in de winkel maar zeker niet te vergeten de installateur RICK top en geduldig en grote kennis van zaken een dikke pluim voor JAN BERKVENS BOXMEER zeer zeker aan te bevelen.

W. de Graaf 10-08-2023

Snel geholpen, goed advies en zeer snel geleverd. Resultaat van droger is prima

Jan van den Broek 10-08-2023

Een eenvoudige bestelling opgehaald in de winkel, het was een gezellig weerzien met drie werknemers. Leuk!

Frans Smit 09-08-2023

Ik heb in deze winkel al eerder apparaten gekocht en was daarover zeer tevreden. Vandaar dat ik nu weer een apparaat heb gekocht in deze winkel. Het begint met een geduldig en goed advies Het juiste product werd gekozen en de levertijd afgesproken en keurig nagekomen.
Vriendelijke en vakkundige mensen die het apparaat kwamen installeren.
Helemaal top!!
Ik heb mijn winkel gevonden!
Bedankt voor de service.

Leonora 09-08-2023

Vriendelijke medewerkers die denken in oplossingen.
Snel, netjes en zorgvuldig bezorgd en oude apparaat ging mee mee retour! Heel fijn!
Ik ben heel tevreden en gelukkig met mijn nieuwe koelkast.