Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2933 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan en Geke 12-08-2023

Word netjes geholpen en geluisterd. Werd ook netjes geïnstalleerd en duidelijk uitgelegd.

Willem Stakenburg 12-08-2023

Goede uitleg bij aanschaf, vriendelijk en hulpvaardig.
Artikel ook op voorraad.
Meteen meenemen is erg fijn.

R. Jacobs 12-08-2023

Deze vestiging van Electroworld Wim vd Broek zit in de buurt en heeft klantvriendelijk en deskundig personeel. We zijn erg tevreden over de snelle service.

Juliette 12-08-2023

het winkelpersoneel en de monteur waren allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam voor mijn 90 jarige op zichzelf wonende moeder, die de TV stuk had.

Top bedrijf 12-08-2023

Geweldig winkel, geweldig personeel.
Super advies, super service en héérlijke koffie.

Jannie 12-08-2023

Goed assortiment. Klantvriendelijk. Geduldig en goed luisterend naar wat ik als klant wil qua product en meedenkend.
Oplossingsgericht.

Elektro world bell service de Lier 12-08-2023

Altijd meedenkend en hele goede service. Geen superdeluxe showroom , maar wel ouderwetse goede verkoop en vakkennis.

senpb 12-08-2023

Snel, vriendelijk, en doeltreffend.
Via internet mogelijkheden bekeken, uitgezocht en besteld. Volgende dag via SMS bericht dat de bestelling binnengekomen was
Top

Jan 12-08-2023

Misschien niet de goedkoopste winkel maar uit eigen ervaring wel zeer goede service.

Paul 12-08-2023

Uitstekende en snelle service. Nieuwe Samsung The Frame tv mooi opgehangen op een lastige plek (veel leidingen in de muur). Oude toestel op een andere plek opgehangen. Vakwerk.

Harold Harms 12-08-2023

Super uitleg gekregen in de mooie winkel. Monteur welke apparatuur kwam plaatsen is een topper. Netjes en zeer ervaren.

May -Fee 12-08-2023

Wilde nog even vermelden dat alles keurig netjes is aangesloten .En dat men mij terugbelde om door te geven dat de elektriciteit was uitgevallen en dat ze niet in de stoppenkast konden om het te controleren want die was op slot .Dat vind ‘ k zeer attent van deze mijnheer dat hij mij terug belde.Ze waren ook zo vriendelijke omval het verpakkingsmateriaal weer mee terug te nemen.

Tamara Woerden 12-08-2023

Je wordt altijd vriendelijk en bekwaam geholpen. Service is goed en snel. Zijn snel bereikbaar en geven goed advies.

Jet 11-08-2023

In de winkel goed advies gehad. Machine uitgekozen en de volgende dag op de afgesproken tijd bezorgd. Wat wil je nog meer?

J.Brugman Pannerden 11-08-2023

altijd goede afspraken en goede kwaliteit
dicht in de buurt en bij evt. reparatie altijd een goede service

Elif 11-08-2023

Heel goed service, ik werd heel Goed geholpen veel uitleg en informatie gekregen van de medewerkers. Alle goederen zijn netjes bezorgd en gebruiksklaar gezet.

Rilana 11-08-2023

Goed geholpen door mederwerker en de levering was super de medewerkers hebben het allemaal netjes op de plaats neergezet

Lou Waterman 11-08-2023

Snel geholpen. Ook was de persoon op tijd aanwezig. Snelle conclusie wat de wasmachine mankeerde.

Steven 11-08-2023

Vriendelijke en gemotiveerde mensen met een duidelijke uitleg over hun producten en een leuke en goede service.

Mitchell 11-08-2023

Klant vriendelijkheid, maar vooral service, de prijzen zijn hetzelfde als bij vrijwel elk ander witgoed verkoper, maar hier kan je oprechte service verwachten. Daar zit nou eenmaal een prijsje aan, maar de service die erbij hoort is uitstekend!

Marian 11-08-2023

Goed voorgelicht over dit product en een vergelijkbare in een goedkopere klasse.
Installatie uitgevoerd op correcte en nette wijze. Vriendelijk personeel. Zeer tevreden.
Kopen in hetzelfde dorp prevaleert boven on-line aankopen.
Zonodig is de service vlakbij.

Anneke van Huystee 11-08-2023

Men is altijd vriendelijk en behulpzaam. Goede vakkennis en goede adviezen bij het kiezen van tv en keukenapparaten en snelle levering, vakkundig plaatsen van apparatuur

Jeroen van der Drift 11-08-2023

Koop graag lokaal, prima winkel, goed geholpen.
snelle levering, en deskundige en vriendelijke medewerkers .

angelique coenen 11-08-2023

Heel erg fijn geholpen, zeer vriendelijke bediening en de mannen die het product bij mij hebben neer gezet waren super aardig en behulpzaam.

Ineke Bouma 11-08-2023

De service is in deze winkel fantastisch. Vakmensen. Wordt goed naar de klantwensen geluisterd en je krijgt gedegen advies. Eerlijke adviezen prijs/kwaliteit. Levering gaat altijd snel en er wordt keurig aan- en afgevoerd én geïnstalleerd.