Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob 17-08-2023

Onderdeel gasfornuis besteld ging niet helemaal goed in het systeem ,bleek niet besteld te zijn .
Maar opgelost, en heb goede ervaringen met deze winkel.

A.van Asseldonk 17-08-2023

Goede service. Aangesloten en alles uitgelegt.
Zėėr tevreden. Is bij iedereen aan te bevelen wat wij ook zeker zullen doen.

Wilma Frederiks 17-08-2023

al meer dan 40 jaar ervaring met deze winkel; onlangs nieuwe oven en TV; vriendelijke bediening, goede informatie, prima installatie

Nieuwendijk 17-08-2023

Goed advies gehad bij keuze. Snelle levering en kundige installatie van inbouwkoelkast door klantvriendelijke monteurs

Frank Pouwels 17-08-2023

Altijd het juiste advies & services
komen altijd hun afspraken na en zijn op tijd

M.brouwer 17-08-2023

~
Kennis van de verkoper HARM VAN DEN BERG, meerden voldoende, uitleg en demonstratie super.

H van den Eijkel 17-08-2023

Een mooie winkel en je word er heel goed geholpen en een goede service. En je prijs is ook je bewijs .

Harry 16-08-2023

Van Kan kon de Liebherr koelkast en diepvrieskast die we wilden kopen snel leveren. We werden goed en vriendelijk geholpen in de winkel. De apparaten werden keurig thuis bezorgd en op hun plaats gezet. We zijn zeer tevreden.

H. Hidding 16-08-2023

Wij hebben voor deze shop gekozen omdat we zeer goede ervaring hebben met fam. Poortman.. Vriendelijke mensen en geschikt, de service is perfect. De prijzen zijn redelijk, maar wat belangrijk is, is de voorlichting over de producten en bij eventuele problemen is er gelijk hulp en een oplossing.

Claessen 16-08-2023

prima service, behulpzaam en vriendelijk. Een verzoek om al aanwezige wasmachine en droogtrommel (ook van dit bedrijf) te verplaatsen, werd meteen gehonoreerd

L. Zwinkels 16-08-2023

Vanwege de super service en de uitermate vriendelijke behandeling in de winkel

Joost 16-08-2023

Product gekozen obv website. Zeer snelle levering en prettige installatie met uitleg en tips.

Martin 16-08-2023

Heel erg klantvriendelijk en gaan heel leuk met hun klanten om.
Kom er zeker terug.

Francis 16-08-2023

Korte lijntjes. Goede informatie waarmee je keuze kunt maken. De prijs in de winkel was hoger dan de prijs bij Electra World online. De prijs is gewijzigd in de online prijs. Fijn dat er ook een technische dienst is.

Teuntje Braun 16-08-2023

Altijd zeer vriendelijke bediening en heel goed advies. Bovendien gun ik mijn klandizie graag aan mijn dorp Vught!

Hulstein Wonen 16-08-2023

Mooie winkel met een uitgebreid aanbod en een vriendelijke en vakkundige bediening en snelle levering.

Ton 16-08-2023

Zeer persoonlijke, en ter zake kundige hulp bij het kiezen van mijn product. Konden op al mijn vragen antwoord geven. De bestelling werd binnen een week bij mij thuis afgeleverd en geïnstalleerd. Door oude gebreken was het voor de monteurs geen appeltje eitje. Maar werd de oplossing snel gevonden. De inbouwkoelkast is zodoende netjes en vakkundig geplaatst. De 2 monteurs waren vriendelijk en namen de tijd om oude apparaat en karton af te voeren. Bovendien werd uitleg gegeven over het product. Kortom zeer tevreden met mijn aankoop.

thijssen electro world raamsdonkveer 16-08-2023

vriendelijk ontvangen en goede uitleg op onze vragen en veel geduld met ons want wij hadden veel vragen

Cees van den Akker 16-08-2023

Met de gegevens die ik had op gezocht op de website van Roxs Elktro waren we er snel uit met welke koelkast het moest worden. Zodra de koelkast binnen is word ik op de hoogte gebracht en maken we een montageafspraak.

David L 16-08-2023

Goed en eerlijk advies, perfect geïnstalleerd en goede bereikbaarheid(zowel fysiek als online)

R. Engels 16-08-2023

Goede service en vlotte levering. De ene dag gekocht en de volgende dag al geleverd.

Electro World Combi Den Helder 16-08-2023

goede voorlichting over de producten en zeer vriendelijke medewerkers. Weten alles over het product wat er in de winkel staat en heb je een probleem met tv of anders, ze helpen je graag om dit te kunnen oplossen

Electro world Pol Winsum 16-08-2023

zeer goede klanten service en goede uitleg over het artikel die je wilt hebben.

Baake 16-08-2023

Bas Baake heeft een enorm goede reputatie en ook bij de laatste aankoop was het een kwestie van meedenken en adequaat verder helpen.

C.Keyzer 15-08-2023

Perfecte uitleg en zeer vriendelijke jon gens die de wasmachine geïnstalleerd hebben.