Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Cor Loosschilder nu 15-08-2023

Prima voorgelicht en geholpen bij de keus. Ook thuis geïnstalleerd en alles perfect afgestemd

John van Kranenburg 15-08-2023

Duidelijke voorlichting, goede service, vriendelijk, snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Simpol 15-08-2023

In een alarmsituatie (vriezer stuk bij zomerse hitte!) zijn we snel en efficient geholpen met een geleend apparaat. Daarom bij deze zaak ook de nieuwe besteld, hetgeen niet echt snel ging: wij moesten er teveel achteraan zitten. Toen het nieuwe apparaat aankwam, is het ook meteen ge-installeerd, tegen een schappelijke prijs. In totaal dus ruim tevreden.

Joss 15-08-2023

prima geholpen in de winkel, aflevering en installatie vaatwasser keurig verzorgd!

Caroline 15-08-2023

De winkel van Van de Broek Electroworld in Boekel is voor mij een logische keuze; ik koop, zo mogelijk, graag lokaal en Van de Broek heeft ondanks zijn samenwerking met het grote Elektroworld niet ingeboet voor wat betreft kennis, kunde en persoonlijke aandacht voor de klant. De winkel is heel overzichtelijk en de sfeer is prettig.

De site heeft een overzichtelijke opbouw en gaf dus de mogelijkheid om me goed voor te bereiden op het winkelbezoek.

Afspraak levering, montage en uitleg over mijn nieuwe televisie was snel gemaakt en de monteur heeft dit alles naar verwachte tevredenheid uitgevoerd en de werkplek netjes achtergelaten.

Kortom: een heel tevreden klant. Als ik een 9 zou geven dan zou er toch iets wringen maar dat is niet zo en daarom een verdiende 10. En nee; ik heb geen aandelen. :-)

mevr. de Haan 15-08-2023

we hebben bij onze aankoop van een google chromecast een goede uitleg gekregen. personeel is kundig!

Jeroen te Delden 14-08-2023

Adequate en klantgerichte uitleg in de winkel.
Wel zou op de website van Electroworld aangegeven kunnen worden of en hoe nieuwe AV-apparatuur compatible is met andere, ook oudere apparatuur. Uit oogpunt van duurzaamheid en gebruiksverwachting. De aangeschafte DVD-speler is wat dat betreft een beetje een ontdekkingstocht.

Jacqueline Rieter van Meegen 14-08-2023

Bij de verkoop werden we goed geholpen
Echter waren we niet op de hoogte gebracht over de installatie kosten
Product werd verpakt binnen neer gezet
Toen ik vroeg om op de juiste plek te zetten
Deed de bezorger dit niet
Hij zei dat we dit bij de koop hadden moeten aangeven
Maar dit is ons niet verteld geworden

Jan 14-08-2023

We zijn uitstekend, vriendelijk en professioneel geholpen bij het repareren van onze wasmachine. Er werd helder en duidelijk gecommuniceerd. De reparatie en afhandeling verliepen soepel. De manier waarop alles is gegaan zorgt ervoor dat we jullie zeker zullen aanbevelen bij anderen.

Astrid 14-08-2023

Super fijne winkel, snelle levering en snelle service, wij gaan niet meer naar een andere winkel, in ons dorp echt een begrip !!

Nel Brands Venneman 14-08-2023

We kopen graag bij Electro.Dekkers . Een hele fijne service is wat ze bieden. Goed contact. Alles wat je koopt. Word heel goed geïnstalleerd. We zijn zeer tevreden over Electroworld Dekkers..

Peter Behrtel 14-08-2023

Wij zijn heel erg tevreden met de snelle service van Van Leeuwen Wateringen
In het bijzonder dank aan Bart van Leeuwen.
Een geweldig kundig en sympathieke servicemonteur.
Hij denkt mee wat voor jou het beste is en problemen worden snel opgelost.

Electroworld Thijssen. 14-08-2023

Mooie winkel met groot assortiment. Je wordt vakkundig en vriendelijk geholpen. En wat je gekocht heb (wasmachine)wordt netjes aangesloten.

jos jonkers 14-08-2023

goed geadviseerd en goede lokatie met parkeerplaatsen en een fijne winkel

Diet Meinen 14-08-2023

prima winkel met vriendelijk personeel. goede uitleg over het product wat ik wilde aanschaffen

Hoppenbrouwers Etten_Leur 13-08-2023

goeie shop, fijne mensen, goede informatie . Kostenvergelijking gebeurt eerlijk en zonder dwang

P. Markesteijn 13-08-2023

Top winkel en personeel. Je krijgt goed advies en ze kijken wat voor product het beste bij jou past. Vervolgens wordt het netjes thuis bezorgd en het oude apparaat wordt weer meegenomen. Wij hebben hier al heel wat gekocht en blijven zeker vaste klant.

Elizabeth 13-08-2023

In verband met aanschaf wasmachine kreeg Goede informatie en uitleg met betrekking van de keuzemogelijkheden

Jan 13-08-2023

Ik kom graag in deze winkel omdat het personeel vriendelijk, behulpzaam en deskundig is. Bovendien levert het bedrijf producten tegen scherpe prijzen.

Kobi 13-08-2023

Een klantvriendelijke benadering, efficient en met humor. Al jaren zeer tevreden klanten van deze winkel

Albert te nijenhuis 13-08-2023

Wederom geweldig geholpen kreeg goede inform atie en een afspraak was zo gemaakt de monteur was zeer vriendelijk en bekwaam .
Zeker een aanrader

Neeltje 13-08-2023

Altijd zeer correct ,kennis van zaken en tot helpen bereid. Vriendelijk en mee denken bij problemen.

Jan Janssens 13-08-2023

Zeer betrouwbare, kundige, vriendelijke bediening. Levering volgens afspraak. Gewoon perfect.

Henk Koster 13-08-2023

Fijne zaak , klant vriendelijk en goede uitleg over ons gekochte Loewe tv.
Bezorging en plaatsing en afstelling van de tv was top.

Huub 13-08-2023

netjes en vakkundig geholpen in de winkel netjes bezorgd en geplaatst zeer tevreden