Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Miranda 09-08-2023

Bij aanschaf nieuwe wasmachine, de oude meteen mee genomen. De nieuwe geïnstalleerd en ook weer de droger er bovenop geplaatst. Ik ben er blij mee. Probleem is snel opgelost.

Jaap 09-08-2023

Prima winkel, goed personeel, goede monteurs, beste baas, goed bereikbaar !!

H.J.G. Scheepers 09-08-2023

We zijn erg fijn en vriendelijk geholpen en op onze vragen kregen we een duidelijk en helder antwoord.
We zijn professioneel geholpen bij het maken van onze keuze.

Paul 09-08-2023

Snel en top geholpen.vriendelijke medewerker.makkelijk bereikbaar en genoeg parkeerplek.

Hans 09-08-2023

Goede service en vriendelijk personeel die vakkundig zijn. Met de aankoop een goede uitleg gehad en dat thuis ook nog een keer uitleg gehad. Geweldig!!!!!

leo vlemmix 09-08-2023

goede morgen mijn naam is******, en ben al sinds jaren klant bij electro world. wat maakt hun nou zo bijzonder, wel geen moeite is te veel moeten ze aan huis komen, dan komen ze, moeten er dingen veranderd worden in huis of aangesloten, doen ze
koop ik iets in de winkel dan wordt op de prettigste manier geholpen eerst door **** en nu ook door ****, chapeau
dat maakt het kopen in mijn dorp zo uniek, klantvriendelijkheid.
dat je lang mag blijven, ook met de nieuwe uitbreiding van je personeel

M van den Broek 09-08-2023

Onze droger ging zaterdag kapot, zondag hebben we machines vergeleken bij Coolblue, Mediamarkt en Electro world (van Amelsvoort Oisterwijk) De prijzen scheelde niet veel dus ik heb op maandag naar de lokale winkel gebeld. om 10 uur stond er een nieuwe droger en wasmachine, was alles netjes aangesloten (op zolder) en was alle troep alsmede de oude machines meegenomen. dit alles voor dezelfde prijs als de afhaal en zoek het uit service van Coolblue/Mediamarkt

Funny 09-08-2023

snel, vriendelijk, prima service, fijn personeel, denken goed mee en bieden alternatieven waar nodig

stoop 08-08-2023

wij hadden de vervelende ervaring dat wij het gasfornuis bezorgd zouden krijgen dat het gelijk mee
terug genomen moest worden daar het bij de aflevering beschadigd bleek te zijn
toen moesten wij 4 dagen wachten dat het nieuwe geleverd kon worden
dus wij hadden 4 dagen geen mogelijkheid om te koken
maar wij hadden ook een koelkast gekocht en daar zijn wij zeer tevreden over

A Verbeek 08-08-2023

Lekker dicht bij, in de winkel goed geholpen en een goede uit leg over het product. Snelle levering en een goede service.

Anne-Marue Kroes 08-08-2023

Hele fijne winkel waar eerlijk en accuraat advies wordt gegeven, ook als het niet direct leidt tot de koop van een duur produkt. Verkopers hebben ervaring in gebruik van hun eigen produkten en dat geeft ze ' recht van spreken'. Als er problemen zijn denken ze mee. Bij reparatietijd krijg je een vervangend apparaat. Ik ga altijd naar Hagedoorn. Geen denken aan dat ik per internet bestel.

Jolanda van Deurzen 08-08-2023

Netjes heel vriendelijk personeel al onze elektrische apparaten hebben wij daar gekocht al jaren zijn super tevreden

Frans 08-08-2023

Hebben alle tijd genomen om ons te helpen met de keuze van het apparaat wat wij nodig hadden.
Ook het leveren en plaatsen van het apparaat ging vlekkeloos.
Prettig en gedreven personeel.

Margie 08-08-2023

Prima winkel, goed en deskundig geholpen en zeer attente medewerkers! Ik kom er graag terug!

Philip 08-08-2023

Ruime keuze. Overzichtelijk gepresenteerd. Uitstekend uitleg gehad van de verkoper. Installatie thuis geschiedde op de afgesproken tijd. Monteur was was kundig en de uitleg van de tv was erg goed.

Maria Mens 08-08-2023

altijd geweldige service, je hoeft maar te kikken en ze zijn er voor je, dat kom je niet altijd tegen

Henny 07-08-2023

Goed en kundig advies, nemen ook de tijd voor je.
Kan deze week al leveren en plaatsen en oude apparaat verwijderen/ meenemen.

Met goed gevoel winkel verlaten.

Nick 07-08-2023

Gaat steeds vlot met Van Boxel te Galder. Die doen nog écht hun best !! en met kennis van zaken.

Tiny C 07-08-2023

Door goede advisering in de winkel, snelle levering binnen een week en ze gingen niet weg voordat alles goed aangesloten was.

Martin 07-08-2023

Zeer klantgerichte en vriendelijke aanpak. Perfecte service en zeer snelle beschikbaarheid

Marianne 07-08-2023

Heel vriendelijk personeel. Ze hebben veel kennis en alles wordt goed vergeleken en uitgelegd.
Goede service en prijs/kwaliteitverhouding.

G.M. Rijcken 07-08-2023

Nette winkel, met groot aanbod.

Levering gebeurde conform afspraak. Oude toestel werd meegenomen.

Klarissa 07-08-2023

We hebben een laptop gekocht in de fysieke winkel in Veen en zijn daar heel goed geholpen.

janny 07-08-2023

Perfecte service.
Ik weet hier niets aan toe te voegen .
Altijd goeie afspraken .

De Blécourt 06-08-2023

Inmiddels komen bijna al onze elektrische apparaten bij pol winsum weg.
Lekker makkelijk kopen in eigen dorp, goede service altijd vriendelijk en bekwaam.