Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2938 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hein 27-03-2023

Luistert naar klant en zorgt voor snelle en praktische oplossingen
Prima service en goede kwaliteit van dienstverlening

Brutus 27-03-2023

Wij zijn al jaren klant bij electeowinkel de Rouw in Kerkdriel zij doen wat ze beloven en hebben een perfecte service. Wij hoeven niet zo nodig naar de grotere ketens de prijs is nagenoeg gelijk maar de service is top,hier kunnen bedrijven als mediamarkt enz. nog wat van leren en een voorbeeld aan nemen.
Daarnaast blijven wij met onze aankopen liever in ons eigen dorp
Bert.

André 27-03-2023

Keurig geholpen door de verkoper en hele duidelijke uitleg om keuze te kunnen maken.

I. Smit 27-03-2023

De winkel AVA in Oost Souburg is overzichtelijk ingericht.
De medewerker was heel erg vriendelijk en hielp ons perfect.

Zeer tevreden

Tineke van Leeuwen 27-03-2023

Ik heb een. Inductie kookplaat besteld bij Baake. Ze kwamen thuis de kookplaat opmeten. Duidelijke afspraken over de levering en plaatsing. Ze namen zelfs de lege doos en andere materiaal mee.
Kortom zeer tevreden. Ik kom zeker weer. Zeer goede service.

J. Ploeger 27-03-2023

Vriendelijke medewerkers, deskundige voorlichting om een goede keuze te kunnen maken.

Ab Jacobs 27-03-2023

Fijn personeel. Goeie vakkennis en goede productkennis. Zij zijn ook telefonisch altijd bereid om je te helpen.

Paul Suitela 27-03-2023

Klantvriendelijk, kennis van zaken, overzichtelijk, vergelijkend en meedenkend.

Marco 27-03-2023

Prima bereikbaar, snelle actie en flexibel als het gaat om levertijd en installatie

Mevrouw. G. de Graaf 27-03-2023

Deze winkel biedt een uitstekende service en zijn behulpzaam. Ik heb een airfryer gekocht en ik kon het niet meenemen op de scootmobiel. Toen wilde ze het thuisbezorgen. Afspraak gemaakt. Kon pas 1.5 week later, druk. Maar een kennis heeft de airfryer opgehaald voor mij, scheelt hun weer tijd. Het assortiment in de winkel is groot genoeg maar op hun website is het aanbod groter. Ik kom daar regelmatig en koop daar ook . Een fijne winkel met fijne medewerkers.

Romee 27-03-2023

Voor mijn kinderen voor de tweede keer terecht gekomen bij EW Grootaarts. Aangezien wij ouders op afstand wonen, na het lezen van reviews gekozen voor deze zaak en zeer tevreden twee maal door deze firma geholpen. Zowel in de zaak als telefonisch, ze nemen tijd en moeite om vragen te beantwoorden of uit te zoeken, attenderen je op mogelijke prijsverlaging, komt over alsof geen enkele vraag hen teveel is. Maar ook de service aan huis is top, netjes volgens afspraak, op tijd, denken mee over juiste plaatsing, geven uitleg over het apparaat, nemen alle verpakkingsmateriaal mee, ontvangt juiste factuur na levering op mail en kunt dan binnen 8 dagen bedrag overmaken. Kortom, vanaf afstand, maar zeker onze kinderen zijn ook heel blij met de gedane aanschaf en het vakkundige advies van Electroworld Grootaarts: een aanrader!

Ed 27-03-2023

Levering OK, maar wel een maand te vroeg. We hadden het apparaat pas 25 april verwacht, want de dag daarna wordt het aangesloten.

GoMul 27-03-2023

Een snelle service, vriendelijke monteur, meedenkend, keurig werk afgeleverd. Wederom tevreden.

Piet Wisse 27-03-2023

Lokale winkel, goede voorlichting, netjes afgeleverd met prima uitleg en voor een nette prijs

jazeker 27-03-2023

ik ben een zeer tevreden klant. de service is uit stekend! maar dit bedrijf staat hierom bekend, Zij hebben geen reclame nodig, dat doen de klanten van mond tot mond

Margret Jacobs 27-03-2023

Alles prima verlopen. Alleen was er per ongeluk bij de testloop de gebruiksaanwijzing in de trommel blijven liggen en is niet meer bruikbaar. De leverancier had me beloofd nog dezelfde dag een nieuw exemplaar in de brievenbus te doen. Nadat dit niet gebeurde heb ik een paar dagen later telefonisch contact met uw winkel opgenomen, daar werd me verzekerd deze zo vlug mogelijk te leveren. Helaas heb ik tot nu toe nog steets geen Gebruiksaanwijzing .
Met vriendelijke groet Margret Jacobs

Gerber van Uden 27-03-2023

Wederom weer keurig, netjes ; zorgvuldig geholpen, met echte persoonlijke aandacht, iets wat je tegenwoordig helaas steeds minder ziet,

Gerber van Uden

Jan 26-03-2023

Prettig behandeld in de winkel. Monteur heeft er alles aan gedaan om apparaat goed te installeren en af te stellen. Wij zijn tevreden!

nednil 26-03-2023

Keuze op internet gemaakt en 3 dagen later weer geruisloos en schoon wassen, op zolder. Zéér tevreden!

Fam Pels 26-03-2023

Na een miscommunicatie over de bestelling zijn de bestelde artikelen snel geleverd en geïnstalleerd. Alle lege dozen netjes meegenomen en de oude apparatuur meegenomen. klasse!

annet 26-03-2023

beleefd/fatsoenlijk personeel welke goed advies over de producten geeft (goede kennis van het product).

Jan 26-03-2023

Wat een fijne zaak! Persoonlijke aandacht, goede uitleg en betaalbare prijzen voor ieders portemonnee.
Bereid om die extra stap te doen..

Rob 26-03-2023

Altijd goede service en een levering binnen 4 uur, sneller kan toch niet!
Goede Bosch wasmachine en fluister stil!

Bayoglu 26-03-2023

Snelle service, en wordt op de hoogte gebracht van status bestelling en levering.

Linda van Ekeren 26-03-2023

Fantastisch advies en maatwerk! Enorm lieve mensen. Hart voor de zaak! Korte lijnen en 100% waar voor je geld.