Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Danielle 26-03-2023

Super fijn advies gekregen bij het kopen van een nieuwe wasmachine. Er wordt ook echt met je meegedacht. Levering was echt heel erg snel en de oude machine is netjes weer meegenomen. Top dus!

A.Potappel 26-03-2023

Lamper shop (electroworld) was bekend uitnodigend door zijn reklames. Werden klantvriendelik en door mensen met kennis van zaken geholpen.
Alle afspraken betreffende levering en installatie zijn zeer correkt uitgevoerd, wwij kunnen Lamper dan ook zeer aanbevelen om zaken mee te doen.

Rienk 26-03-2023

Prima service. Vriendelijke bediening. Mooie winkel. Goede lokatie. Alles O.K.

Middle Aged and Middle Class 26-03-2023

We had a problem with our dishwasher not heating and asked Electroworld Weterings to repair it. They fixed the heater but unfortunately it wasn't the only problem (the dishwasher was older than we thought and the circuitry had gone wrong). Electroworld gave us a good deal on a replacement machine (i.e. not charging for installation and giving us a discount due to the previous work) and managed to return the heater to parts supplier so we got that money back. A fair solution, hopefully they still made a bit of profit but they also treated us well and have happy customers who are likely to return. Nice to support a local business that does a good job.

W. V.Groningen 26-03-2023

Snel en netjes gewerkt vriendelijk personeel. Top gedaan mannen. Kom zeker nog een keer bij jullie winkelen.

B 26-03-2023

Uitgebreide keuze en deskundige mensen.
Keurig afgeleverd en geplaatst/gemonteerd.

Molenaar 26-03-2023

Wij worden altijd heel goed geholpen en geadviseerd door al het personeel en de bezorging is uitstekend

Michel 26-03-2023

Vriendelijk personeel, correct geholpen. We vonden op internet een speciale actie prijs voor de family hub koelkast.
Na even bellen met Samsung werd die prijs gewoon gematched.
Besteld, geleverd, helemaal tevreden.

d.Smets 26-03-2023

goed geholpen in een moeilijke situatie. Zoals al 40 jaar lang een goede afhandeling en perfecte installatie

Dirk 26-03-2023

had met spoed een koel/vriescombinatie nodig en bij bezoek aan de winkel nog dezelfde dag uitstekend geholpen door deskundig personeel en dezelfde dag nog geleverd en geinstalleerd !

Yvonne 26-03-2023

We kopen graag lokaal ipv online mede omdat de service vaak veel beter is.
Deze winkel heeft vriendelijke medewerkers die ook altijd dingen voor je uitzoeken.
Apparaat was op voorraad dus kon snel geleverd worden. Medewerkers bij aflevering kwamen op tijd, waren rustig en werkten netjes. Helaas bleek na een paar uur dat het apparaat niet goed functioneerde, maar na een reset (die we zelf hebben uitgevoerd) doet hij het nu prima. Over de service achteraf kan ik dus niets zeggen maar heb er vertrouwen in dat dat ook goed had gekomen.

Harry 26-03-2023

Bij aanschaf van een televisie hebben wij prima uitleg gekregen en zijn wij fijn geholpen.

Martin 26-03-2023

Aardige vriendelijke mensen die je echt willen helpen en bijstaan waar mogelijk.

Rikky descende 26-03-2023

Je word zeer fijn geholpen
Goede uitleg bij het product wat je wil kopen
Ook bij aflevering weer goede uitleg van het product
En fijne mensen wie het komen brengen
Zal deze zaak ook aanprijzen bij andere mensen
Zeer tevreden

Ries van Meerten 26-03-2023

goed geholpen, het juiste advies en de jarenlange goede service, vakkennis en de juiste uitleg over elk artikel

W.Buitenga 26-03-2023

Het winkelpersoneel is zeer vakkundig en servicegericht fijne winkel en even fijn personeel!

R. Bouman 26-03-2023

Ik ben zeer tevreden met elektro world veen daar ben ik al jaren klant je word daar heel goed geholpen en ze staan gelijk voor je klaar en ze zijn vriendelijk en ze hebben een eigen service monteurs die staan ook gelijk voor je klaar dus zeer tevreden

greet 26-03-2023

goede service en fijne monteurs die alles op de plaats zetten. hebben alles bij Hans gekocht en komen (bijna) altijd afspraken na.

Tim 26-03-2023

Goed advies komen afspraken prima na. Levering perfect. Kortom een aanrader !!!

A.Seijner 25-03-2023

Wij komen al vele jaren bij Ava Oost Souburg en altijd zeer tevreden.
Donderdag een nieuwe 55 inch LG tv gekocht en heel naar tevredenheid geholpen.
Ga zo door Ava.

Jens Kustermans 25-03-2023

Klantvriendelijk en kijkt naar de klant zijn behoefte.
Duidelijke uitleg over de producten.

Doormiddel van een foto zagen ze dat mijn afvoer niet op orde was, deze kon ik zelf vermaken en hierbij werd ik goed op weg geholpen met een duidelijke tekening.

Levering verliep vlekkeloos en over de installatie zijn we zeer tevreden!

De Monteur gaf een korte demonstratie over het gebruik van de producten en gaf een duidelijke uitleg van hoe de apparaten onderhouden moeten worden.

A. Prins 25-03-2023

Fijn en vriendelijk personeel met verstand van zaken.
Goed geholpen bij keuze van nieuwe tv en snelle levering!
Alles keurig geïnstalleerd en opgeruimd van materialen en oude tv meegenomen! Heel fijn.

Ria Kriatkow 25-03-2023

Deskundig ,goed en vriendelijk geholpen in de winkel.
Snel en vakkundig het oud apparaat er uitgehaald.
Keurig ,netjes het nieuwe apparaat erin gezet .
Even laten draaien en nog wat tips gekregen.
We zijn erg blij met het nieuwe apparaat.

wilko 25-03-2023

Eerst via de website wasmachine uitgezocht, vervolgens gebeld en prettig gesprek met persoonlijk advies en telefonische bestelling. Snelle en vakkundige levering.

w.j. wessel 25-03-2023

Binnen het dorp en prima service. Uitstekende voorlichting. kortom: gopede zaak die klaar staat voor de klant.