Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2966 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

HV 25-03-2023

Bij Cup Arcen krijg je altijd goed advies en een vlekkeloze snelle levering. Ook bij een eventuele storing of defect wordt er snel geholpen.

Erik van der Scheer 25-03-2023

Wasmachine kapot, donderdag 17.45 nieuwe gekocht de volgende dag in huis geplaatst en de oude meegenomen. Top geregeld!

Tiny Persons 25-03-2023

Altijd goede service en vriendelijke bediening. Mooi ingerichte winkel.Alleen minimaal 75 karakters is onzin.

De Jong 25-03-2023

Bij de aanschaf van een sound bar prima geadviseerd en daarna een uitstekende service. Aanrader

Electro World van Drongelen Waalwijk 25-03-2023

een hele goede service, goede en duidelijke uitleg van de aangeschafte apparatuur en ze komen hier al jaren.

Anna 25-03-2023

Ten eerste koop ik , indien mogelijk, lokaal. Deze winkel staat goed bekend. Goede vriendelijke persoonlijke benadering.
Duidelijke uitleg. Snelle correcte levering

Susanne 25-03-2023

Goed en snel geholpen. Ik had de keuze uit 3 verschillende producten. Prima!

Nico S. 25-03-2023

“Ouderwetse” organisatie in de goede zin des woord. Personeel weet wat ze verkopen en geven vakkundig en eerlijk advies. Prima.

Super 25-03-2023

Snelle analyse en probleem direct kunnen verhelpen. Monteur ook keurig aanwezig binnen aangegeven tijdsblok.

Jongbloet 25-03-2023

De service in de winkel was ok en de levering mooi op tijd zoals afgesproken
Wij raden deze winkel aan

Lex 25-03-2023

Snelle service in de winkel en de dag erna is onze inbouwkoelkast al geplaatst!
Super!

G. Vogelzang 25-03-2023

Electrowotld Kortman, Winkel in Glanerbrug met vriendelijke klantgerichte service. Ze zoeken alles voor je uit en komen snel met een oplossing, er wordt meegedacht in elke situatie. Ook de service aan huis is goed geregeld en alles in gezamenlijk overleg.

Fie 25-03-2023

Goede service, goede tips en informatie, duidelijk en no nonsense. En fijne winkel om jn het dorp te hebben in plaats van online te bestellen

de wolf 24-03-2023

Klantvriendelijk, personeel, nemen alle tijd voor je denken mee en gevenduidelijk advies.

Johan Zuidema 24-03-2023

Vriendelijk en goed uitleg over product en levering van het product. Wij zijn er zeer tevreden mee, en komen terug om andere producten te kopen.

Ans 24-03-2023

Bij deze winkel krijg je altijd top service. Daarom komen we er graag terug

Coenen 24-03-2023

Electro Van Kan Hoensbroek heeft hele goede service. Nadat de vriescombinatie na 4 maanden stuk ging ,wordt er een leenijskast gebracht .De afhandeling van het eerdere product werdt zeer keurig en vlot verzorgd. Zeer tevreden over de winkel en de verkoper.

Fam de Jager 24-03-2023

Tevreden! Ze zijn klantvriendelijk. Goede service. Helpen je graag en als je een product koopt leggen ze de verschillen van andere merken en kwaliteit van verschillende merken uit.
Jammer dat op de website staat voor 17.00 u besteld de volgende dag in huis het product bij ons pas 3 dagen later bezorgd wordt.
We hebben er ook wel begrip voor dat het druk is en wij niet de enige klant zijn.

Ton Geerts 24-03-2023

Een zeer klantvriendelijke winkel met zeer deskundig personeel!!
Een zeer goede service dienst.
Een zeer groot assortiment.
De prijzen zijn daar zeer redelijk en altijdsterke aanbiedingen.
Zonder meer TOP !!!!

Edwin Gorissen 24-03-2023

Snel en goed geholpen ook omdat oude plotseling stuk ging! binnen 2 dagen stond de nieuwe te draaien voor een schappelijke prijs en kwaliteit verhouding. No nonsense gewoon degelijk en vriendelijke bezorgers super!

Kor van Dijk 24-03-2023

Zeer goede uitleg over het apparaat dat wordt aangeboden, kwaliteit apparaat en prijs apparaat. Het wordt thuisbezorgd en geplaatst. Daarbij ook verteld hoe het werkt.

Elza 24-03-2023

Vriendelijk personeel.
Beluisterde eerst mijn meegenomen oude stofzuiger voor evt reparatie. Ze wilden best voor mij repareren, maar noemden dat hij toch dan geen lang leven meer zou hebben. Ik heb toen zelf besloten een nieuwe te kopen. Ze wees mij op de aanbieding van deze week! Vriendelijk geholpen

Rob Moolenaar 24-03-2023

Wij kennen de heer Weiden al jaren en hebben er altijd huiselijke spullen gekocht. En zijn er altijd netjes geholpen. Ook als er problemen waren even bellen en er kwam wel iemand langs om de problemen optelossen. En super winkel

van Leeuwen electro world 24-03-2023

Wij zijn al jaren klant en de service is altijd goed. En in de winkel wordt je altijd vriendelijk geholpen.

Ed 24-03-2023

vlotte service en levering.
Ook fijn dat wij in jullie bestand staan, voelt toch vertrouwd.