Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3023 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J.W. de Wit 23-03-2023

Vriendelijke en duidelijke uitleg gekregen over de te kopen wasmachine. Maandag's in de winkel geweest en dinsdag ochtend keurig thuis bezorgd op de zolder. Fantastisch gedaan, wasmachine is helemaal naar wens! Graag komen wij weer als we iets nodig hebben

Wijnie 23-03-2023

Wij zijn bijzonder prettig geholpen. Goede informatie. En zeer snelle bezorging. Niets dan lof.

Raimond 23-03-2023

Onze droger was defect. Ik ben op zaterdagochtend naar de shop gegeaan en een half uur later was er een monteur om te onderzoeken wat het probleem was. Dit was snel gevonden, onderdelen besteld en na 3 dagen kon de droger gemaakt worden.
De reparatie koste ook niet veel tijd en vanaf dat moment hadden we wederom een werkende droger. Super snel geregeld en super vriendelijk personeel.

Milo Cesar 23-03-2023

Bij electroworld word je altijd goed geholpen. De medewerkers hebben veel kennis en delen die graag met je.
Ze denken mee welk product het beste bij jouw situatie past, ze proberen je niet alleen maar het duurste aan te smeren maar echt het beste voor jou.
Nadat ik m'n bestelling had geplaatst in de winkel kwamen ze deze binnen 2 dagen thuis bezorgen.
De dag van bezorging zag ik in de folder staan dat het apparaat wat ik gekocht had in de aanbieding was vanaf die dag, toen ik electroworld hierover belde bleek dat ze de prijs voor mij al hadden aangepast naar de nieuwe aanbieding prijs hoewel ik hier wettelijk niet eens recht op had.
De bezorging gebeurde op tijd en netjes, het apparaat werd goed aangesloten en netjes weggezet.
Ze nemen de tijd om het apparaat te laten zien en beantwoorden vriendelijk alle vragen.

Je komt bij electroworld niet terecht als je bodemprijzen wil betalen, maar het beetje extra dat je hier betaald is de geweldige service meer dan waard.

Vincent van Wijnen 23-03-2023

Goede en betrouwbare service! Netjes bezorgd,
Keurige zaak, en zeer deskundig geholpen!

Anja 23-03-2023

De informatie van mijn product was geweldig.
Ze nemen al de tijd en denken met je mee.
Ging met een blij en goed gevoel uit de winkel.

Eugene 23-03-2023

De service is zeer goed.Wij wonen in Zandvoort en geloven ook in een plaatselijke ondernemer die ons ook persoonlijk kent.

Adrie Everhardus-Evers 22-03-2023

Ondanks dat de oude wasmachine te zwaar was. Toch netjes mee genomen,
En de bezorgers hadden toch plezier in hun werk.

AHAC van Overveld 22-03-2023

Verberkt in Bakel.
Mooie winkel met altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Aangevuld met veel kennis van zaken en altijd bereid samen met de klant de verschillende mogelijkheden te bekijken. Een echte aanrader dus.

R. van de Lagemaat 22-03-2023

Prettig en deskundig geholpen en op de afgesproken tijd geleverd
Mogelijkheid om tegen betaling op zolder te plaatsen.

Jarno 22-03-2023

Naast de geplande service, montage van een tv meubel, hebben ze ongevraagd ook nog geholpen met 2 lampjes ophangen. Top service, ze denken net wat verder en zijn erg klantgericht kwa service. Top!

Joris 22-03-2023

nooit gedoe. Altijd vakkundig advies. Vriendelijk. Goede prijzen. Uitstekende service wat betreft levering, plaatsen en aansluiten.

van Veggel 22-03-2023

De winkel is in de buurt .we zijn gaan kijken voor een stofzuiger werden goed geholpen en kregen goede informatie .hebben ook naar tv,s gekeken omdat die van ons slecht van beeld word ,hebben verschillende bekeken en informatie gekregen over verschillende opties,er was een mooie aanbieding dus niet alleen een stofzuiger maar ook tv gekocht.
De tv is netjes thuisbezorgd en geïnstalleerd.
Bedankt voor de goede service .

Mary 22-03-2023

Na dat mijn product was opgestuurd naar leverancier en er hoge kosten gemaakt moesten worden,een prima aanbod gehad voor een nieuw product. Heel netjes afgehandeld!

Hoving 22-03-2023

Deze winkel is het personeel klantvriendelijk en een super service ze luisteren naar de klant zijn wensen en zijn hulpvaardig

Martijn van Dijk 22-03-2023

Goede service en uitleg van producten. Vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt.

P.Liebregts 22-03-2023

Vlotte en correcte service, met gevoel voor klantenbinding. Dit bedrijf hecht nog belang aan kwaliteit en service.

Pieter Lokerse 22-03-2023

Goed advies in de winkel betreft de keus voor aanschaf van wasmachine, tv en stofzuiger.
Er wordt meegedacht en juist geadviseerd in het plaatsen bevestigen van de t.v. zoals gewenst.
Levering van de wasmachine en tv is naar wens gegaan, en men was goed op de hoogte wat mij verwachtingen waren.

Diana 22-03-2023

Er was ruime keuze in verschillende prijsklassen. Het is netjes geïnstalleerd en fijn meegedacht

Arie de Jong 22-03-2023

Goede uitleg over het product dat je wil aanschaffen .Vriendelijke medewerkers en
Ook het instaleren van het product Prima!!!!

Max 22-03-2023

Goede service.
Kleinmisverstand wat betreft slang Vd wasmachine.
Binnen 24 uur gratis opgelost.
Top !!!

John 22-03-2023

Nieuw Steel inductiefornuis gekocht. Bij installatie leek dat het apparaat stuk was. Bunschoten heeft direct een nieuw fornuis uit de winkel gepakt en deze voor nood geïnstalleerd. Heeft alles keurig gecoördineerd, is bij alle activiteiten aan het fornuis aanwezig geweest en uiteindelijk het werkende fornuis kunnen instaleren en het noodfornuis weer meegenomen. Factuur ontvingen we pas nadat het fornuis werkend was geïnstalleerd

Heidi 21-03-2023

Ik ben zeer tevreden over deze winkel altijd goede service en klantvriendelijk.

Ben 21-03-2023

De zoveelste aankoop bij Balter Sittard gedaan. En ook nu weer, zoals gewend, prima service. Voor mij geen twijfel mogelijk, voor alle audio, witgoed, etc. is Balter de favoriete winkel waar ik naar toe ga. Zeker als je ook vooraf goed advies wilt hebben en achteraf goede service verwacht.

Yvon 21-03-2023

Wij kregen zonder betaling alles zo mee. Zelfs een meter van de winkel die ons kon helpen bij de aansluiting. Heel fijn dat er zo'n vertrouwen in de klant is.