Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2976 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anouk 24-03-2023

Super vriendelijke, kundige en snelle service. Top monteurs die niet te beroerd zijn om tekst en uitleg te geven, altijd vriendelijk en behulpzaam!

Marleen 24-03-2023

Wasmachine, waterpompdroger en vaatwasser gekocht. Het is keurig geleverd en gemonteerd. Oude apparaten en verpakking meegenomen. Goede service !!

Hettie 24-03-2023

Heel behulpzaam en zeer goede service heb ik ondervonden van firma Grootaarts

M 24-03-2023

Goed geholpen. Duidelijke informatie en niet het gevoel dat we alleen maar op het duurste werden gericht. Absoluut een aanrader om hier eens een kijkje te gaan nemen!

A ter Hove 24-03-2023

Hele vriendelijke verkoper legt alles goed uit en een hele goede service het brengen van de apparatuur uitleg van de personen die het aangekochte kwamen brengen nee wij zijn heel tevreden over de Firma Hamer

Tiny Vermeer 24-03-2023

Zeer klantgericht en open voor allerlei vragen en nieuwe ontwikkelingen, zoals duurzaamheid. Men is bereid om producten die ze niet op voorraad hebben speciaal voor je te bestellen. Goede service van winkelpersoneel, kantoorpersoneel en monteurs. Snelle hulp en reparatie aan huis bij problemen met huishoudelijke apparaten,

Chris Roijen 24-03-2023

Zeer goede winkel waar ik al jaren kom .Goede uitleg over de apparaten die ik er in de loop der jaren heb gekocht.
Komen hun afspraken altijd naar .

Marijke 24-03-2023

Zeer tevreden over de wijze en snelheid van reageren. Goed advies en er wordt direct actie ondernomen. Afspraken worden direct nagekomen, vriendelijk personeel.

Marjolein 24-03-2023

Goede service, eerlijk advies, denkt met de klant mee. Enthousiast en kundig personeel en ze doen volgens mij hun werk met plezier.

L. Grunder 23-03-2023

Te lang wachten tot het product binnen was
Leverancier had in 1e instantie verkeerde kleur
gestuurd

Bas 23-03-2023

Komen de afspraken na en instaleren de wasmachine perfect.
De uitleg ervan was ook voldoende

D. Turkenburg 23-03-2023

Heldere informatie over het aan te schaffen product. Het betrof hier een vaatwasmachine. Snelle informatie over de leverings datum. Kortom zeer te vrede. Overigens zijn wij al vele jaren klant en altijd met zeer grote te vredenheid.

Peursum 23-03-2023

vriendelijk, een goed advies en een goede service, ook de mensen die kwamen instaleren.

Arie 23-03-2023

Enorm netjes geholpen , kwamen kosteloos kijken of de vaatwasser pasten , en de monteurs waren zeer vriendelijk en vakkundig

Christel 23-03-2023

Hele snelle reactie n.a.v. mijn mail. Had een nieuwe inbouw koelkast/ vriezer nodig, direct een afspraak gemaakt voor een monteur die is komen kijken wat er nodig is. Zelfde dag een voorstel en offerte ontvangen, direct kunnen bestellen.
Donderdag besteld en woensdag keurig geplaatst. Top en super tevreden, kan jullie zeker aanbevelen!

Yvonne V. 23-03-2023

De mannen doen vrolijk, maar niet overdreven of zo, houden zich aan de afspraken en fixen de boel snel. Harde werkers. uitleg gekregen en alles werkt goed. Meer weet ik niet te wensen!

P. Weijman 23-03-2023

Mooie winkel met vriendelijk personeel. Eerlijke en professionele behandeling. Het plaatsen van het betreffende apparaat ging prima. Nette afhandeling! Kortom: aanbevolen!

ElectroWorld van Kan Hoensbroek 23-03-2023

Personeel van ElectroWorld VAN KAN in Hoensbroek geeft antwoord op de gestelde vragen en is duidelijk. Goede service.

W. Visser 23-03-2023

Goed geholpen, correcte info, producten netjes geleverd en geïnstalleerd. Via nette website keuze gemaakt w. b. aanschaf.

John v B 23-03-2023

Goed geholpen in de winkel in Veen . Perfecte uitleg van het apparaat en tevens gelijk laten zien hoe deze werkt door het apparaat aan te sluiten.. Gevraagd naar meer producten waarop niet gelijk een antwoord op gegeven kon worden en gingen ze uitzoeken voor ons. De dag er na al hierover geïnformeerd. Levertijd zoals afgesproken.

Hermien 23-03-2023

Heel fijne winkel met fantastisch en vriendelijk personeel. De plaatsing van de wasmachine ging prima met goede uitleg over de werking van de machine. Ik heb hier al vaker wat gekocht en altijd fijn geholpen.
Zeker aan te bevelen!

Baus Hoekman 23-03-2023

Bij aankoop van nieuw wasmachine goede uitleg ontvangen wat de mogelijkheden zijn. Service was perfect . prettige communicatie. Flexibiliteit - wasmachine dag na aankoop geplaatst!

Herman 23-03-2023

Snelle reactie bij storing en goed advies over wasdroger met snelle levering. Topbedrijf!

A.Matze 23-03-2023

Prima en snelle service. Alleen zijn de voorrijkosten wat duur. Resultaat is dat mijn oven weer functioneert.

Deborah Pinas 23-03-2023

Vriendelijke personeel, erg vakkundig en respectvol. Ik ben zeer tevreden met mijn product.