Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Van vugt 08-10-2022

Hele mooie winkel.
Ruime keuze.
Vriendelijk personeel die je goed te woord staan.
Eerlijk en goede adviezen geven en er de tijd voor nemen.
Waren er nog nooit geweest.
Adres via weekkrant Carillon.
Aan te bevelen.

PK 08-10-2022

Goede service en snelle en goede communicatie. Transparant over de voorrijkosten en prijs.

Jk 08-10-2022

Super vriendelijk en snelle service alles stond keurig klaar Zou deze winkel echt aanbevelen.

Van der Male 08-10-2022

Monteur prima en aardige man. Wist waarvoor hij moest komen namelijk nieuwe deurgreep want deze ging niet meer open. . Hij zat voor de wasmachine en bestelde meteen op onze akkoord een nieuwe handgreep. Zou de volgende dag al binnen zijn. Een week later werd deze pas erop gezet na 3 keer bellen.
Krijg je een rekening van 128 euro terwijl de handgreep maar 24 euro was. Hoe verzinnen ze het onderzoek kosten en reparatie kosten . Idioot gewoon.
Ik had helaas geen garantie meer.
Blij dat de wasmachine weer werkt maar kosten veel te hoog

Lieske 08-10-2022

Goede service, uitleg over mogelijkheden en advies, vriendelijk en zeer behulpzaam, eventuele vragen worden na aankoop ook snel en goed beantwoord, snelle levering.

Bennie 08-10-2022

Goed advies gekregen over vervangen van tl lampen naar led tl. Snelle levering.

Mariska 08-10-2022

Vriendelijk personeel, professionele manier van klantbenadering. Ze denken echt met je mee en geven een eerlijk en duidelijk advies

kimberly 08-10-2022

Super goede service..! Aardige mannen en behulpzaam..!
Ze zijn eerlijk en geven goed advies..!

Rudy 07-10-2022

Super netjes geïnformeerd in de winkel zeer nette man
Ook de levering en het ophangen was voor ons super netjes geregeld
Goede service erg blij mee

Kuijpers 07-10-2022

Vriendelijke servicemonteurs en zeer kundig en zorgvuldig bij de inbouw van de keukenapparatuur.

W brand 07-10-2022

De verkoper wist goed wat ik nodig had en verkocht mij precies de goede wasmachine en koelkast. De levering was top werd netjes op de goede plek neergezet en kon zelfs de oude koelkast mee nemen

Tonny 07-10-2022

Uitstekende service. Bezorger belde een half uur voor de levering keurig op of het gelegen kwam. Zoals afgesproken werden de oude apparaten retour genomen en al het verpakkingsmateriaal van de nieuwe apparaten. Nadat de nieuwe apparaten waren aangesloten, kreeg ik een zeer uitgebreide uitleg en bovendien nog gratis wasmiddel.

Inductie kookplaat 07-10-2022

De Electro Worldwinkel POL in Winsum is voor ons al 30 jaar een vertrouwd adres!
Servicegericht, bereikbaar en beschikbaar.
Coulant en meedenkend.

.... in den vreemde niet, wat uw eigen dorp u biedt!

Familie Lijs 07-10-2022

Altijd vriendelijk aan de telefoon , en technisch zeer goed geholpen, vlotte service

E. de Bruin 07-10-2022

€141,- afrekenen voor het vervangen van scharnieren voor de koelkast vind ik schandalig duur. Zou fijn zijn om mensen goed te informeren, dat er ook nog hoge servicekosten worden berekend. Dan de klant zelf besluiten om dit te laten doen door jullie of niet.

Gert 07-10-2022

Snelle reactie en prima service. Ben trouwens niet anders van hen gewend. Nogmaals: bedankt!

Nuver 07-10-2022

leuke mannen, super goed werk geleverd, goede uitleg
keukendeurtjes eromheen ook weer netjes afgesteld

bakker 07-10-2022

Waar, bij wie, wanneer maak je het nog mee!!!??? Telefonisch contact omtrent defecte wasmachine en de volgende dag een monteur van Electroworld aan de deur met een duidelijk advies v.w.b. reparatiekosten. Na overleg de daarop volgende dag een nieuwe Miele in huis. Grote klasse! Slogan: "ELECTROWORLD, ER IS GEEN SNELLERE"!!!

Leon 07-10-2022

Snel geleverd en de tijd genomen om het apparaat netje te installeren, plaatsen en uitleg te geven. Veel vakkundiger dan in tegenstelling tot bijv een BCC die het apparaat snel plaatst, verkeerd aansluit en vervolgens tot 3x toe moeten terug komen.

duif 07-10-2022

de monteur moest nogal wat toeren uithalen om de nieuwe ijskast en vriezer te plaatsen in mijn keuken en dat heeft ‘ie meer dan voortreffelijk gedaan: hulde!

CF 07-10-2022

Levering netjes op tijd en de 2 mannen waren vriendelijk en hebben keurig en gauw gewerkt ,zodra ik meteen alles in gebruik kan nemen
Misschien effe een korte uitleg zou handig zijn,maar druk mijn pret niet

Marjan Geerlings 07-10-2022

Electroworld Duijnstee in Sassenheim. Topservice daar! Vorig jaar al een wasmachine gekocht en zelfde dag nog geleverd. Nu was de droger aan de beurt. Langs de winkel gegaan voor advies en er 1 gekocht en uur later stond deze al boven!

A.H. 06-10-2022

Gekozen omdat ik de plaatselijke winkeliers wil steunen daarbij blij met snelle afspraak en goede service en uitleg bij het plaatsen van het apparaat

Adrie Faes 06-10-2022

mijn wasmachine had kortsluiting en de was zat er nog in. Het was zaterdag en de monteur kwam om de deur van onze wasmachine te ontgrendelen. Voor hem was dat een fluitje van een cent. Daar de reparatiekosten te hoog waren voor onze wasmachine hebben wij een nieuwe aangeschaft, welke een dag later al gebracht is en geplaatst. Daarom een 10 als beoordeling

Wim Maquiné 06-10-2022

Je wordt zeer goed geinformeerd bij Electro World Gorkum. Kundig personeel en zeer goede afhandeling en uitleg!