Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

W. Graus 10-10-2022

Inbouw ijskast prima gedaan. Tevreden over aankoop. Siemens ijskast bleek te worden geleverd met 1 eierrekje. Slordig van Siemens. Waar heb je het prijstechnisch over.

Paul 10-10-2022

Ben al vele jaren klant bij Wim van Leeuwen
Telefonische een droger besteld.
Vriendelijk en geven duidelijke informatie

KeesVeldpausSomeren 10-10-2022

Hoi Bij ons bezoek aan de winkel viel ons direct op het groots assortiment voor zien van prijzen dus geen verrassing achteraf
We werden geholpen door een zeer deskundige adviseur
Snelle levering keuring geplaats
Al met al zeer tevreden

Cor 10-10-2022

We kiezen al jaren voor deze winkel om hun goede service en klantvriendelijkheid.

Albert 10-10-2022

De verleende service is hoger dan in een vergelijkbare winkel is te vinden. De informatie is meer dan de informatie die op het kaartje staat.

Randy 10-10-2022

Vriendelijke hulpvaardige mensen. het voelt goed om hier zaken te doen. de prijs is concurrerend maar de service een stuk beter!

Henk van de Goor 10-10-2022

Goed product met duidelijke uitleg , optijd geleverd en netjes geplaatst door 2 vriendelijke monteurs en oude drogers weer meegenomen
Dus tevreden klant , wij komen al jaren bij Elektroworld in Someren .gr Henk van de Goor Someren .

Marieke Rutten 10-10-2022

Snelle, goede service !
S'morgens gebeld om te vragen of dezelfde dag een droger kon worden geleverd en om 18.00 is hij geleverd.
Goed advies gehad m.b.t. prijs en kwaliteit.

Mark 10-10-2022

Ze namen alle tijd voor ons. Ook hebben ze al onze vragen beantwoord en delen ook hun eigen ervaring met het product.
Zeker een winkel om vaker te komen voor producten.

Klaske Dijkstra 10-10-2022

Werd erg vriendelyk geholpen in de winkel ,alles duidelijk uitgelegd, en de mogelijkheid om uit diverse pryzen te kiezen ,dat de goedkopere ook n prima optie was ,de bezorging was ook helemaal naar wens ,gewoon n goede winkel ,die als ik weer wat nodig ben ,zeker weer zal bezoeken

sjaak 10-10-2022

Jasper, heeft mij geholpen bij bezoek aan huis. Top medewerker, 100% klantgericht, erg vriendelijk.

John Peters 10-10-2022

We waren op zoek naar een bepaalde televisie en die was bij Electro World Delden op voorraad, De verkoper was zo vriendelijk en behulpzaam om de televisie bij ons thuis in Enschede af te leveren. Prima service!

M de Koning 09-10-2022

Uitgebreide selectie, vriendelijk en kundig personeel, installateur met veel geduld!

nlo 09-10-2022

micro service gericht op de klant wat je bij grotere bedrijven niet meer ziet. top service.

Marco 09-10-2022

En zeer goed advies geven de heren van combi den helder.
De afhandeling is echt top.
Bij het installeren gaan ze niet eerder weg voordat het voor 100% afgestemd is op de wens van de klant.

En winkel om zeker aan te raden.

Nick 09-10-2022

Vriendelijk ,behulpzaam ,niet moeilijk doen. Snel tot oplossingen komen echt perfect..

H. Ruding 09-10-2022

Na eerdere ervaringen, met een goede service hebben wij een advies gevraagd voor een reparatie van de afwasmachine.
Na onderzoek bleek dat hij ouder was als 20 jaar, dus gaan voor een nieuwe met het probleem dar de frontplaat zwart moest zijn.
Niet leverbaar, de Tolner service kwam in werking een Miele gevonden de frontplaat aangepast en overgezet en perfect thuis
geplaatst.
Bij Tolner wordt meegedacht en doorgepakt klasse!

Aad de Man 09-10-2022

Prima service! Komen afspraken na! Vriendelijk personeel. Laten na werkzaam eea schoon achter

Sander 09-10-2022

Goede prijs en kwaliteit. Levering duurde langer dan voorspeld, maar goed in contact.

Dorien de Haas 09-10-2022

Goede service en persoonlijke aandacht voor de klant is de reden waarom we voor Electroworld Wout van Vlerken hebben gekozen.

Peter Spolders 09-10-2022

Je wordt altijd met respect en vriendelijk ontvangen.naar tijd wordt niet gekeken ook al kom je alleen voor informatie.

J. Breedveld 09-10-2022

Wij maken inmiddels al 50 jaar gebruik van de service van Radio Van Dijk. Al die jaren geen enkele klacht gehad. Sinds we acht jaar geleden naar Gouda zijn verhuisd blijven we nog steeds in contact met dit Reeuwijkse bedrijf.

Andries 09-10-2022

Hele fijne winkel om te kopen. Verkopers net verstand van zaken, vriendelijk en vol geduld. Wij kochten er een stofzuiger. Later in de middag was er enig misverstand over de prijs in de winkel en op de site. Dit werd gelijk opgepakt en geregeld. Wat een service!

Jan en Gretha Versluis 09-10-2022

Wij zijn een hele tevreden klant van ,,Electroworld Passe''. Wij komen er al jaren, een hele fijne winkel . Service een 10. Hele fijne en betrouwbare ondernemers.
We hebben nu een koelkast en over 4 weken een mooie vaatwasser. En mochten wij weer een elektrische apparaten nodig hebben zullen wij weer naar Passé gaan!!!

Hans 09-10-2022

We hebben een inductiekookplaat aangeschaft incl. Plaatsing en het maken van de electra aansluiting.
Zeer tevreden over de informatie avond over inductie en de adviezen over een geschikte kookplaat voor onze situatie.
Minder tevreden over de electricien die ingehuurd wordt voor het maken van de noodzakelijke piriflex aansluiting. Te duur voor een klus van net 2 uur werk.