Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jasper Bos 27-10-2022

Zoals altijd snel en klantvriendelijk.
Eerlijk advies
Onlangs storing aan koelkast . Letterlijk binnen half uur een vervangende koelkast.
Ga dat maar proberen bij cool blue..😅

Cees Otjens 27-10-2022

Snelle service na het uitvallen van onze oude wasmachine
Goed advies bij het uitzoeken van een nieuwe en snelle levering en plaatsing

Leny van bussel 27-10-2022

Ik ben in deze winkel klant en ben altijd zeer tevreden over wat wij gekocht hebben het personeel is altijd zeer behulpzaam e vriendelijk ik heb zelfs een keer een wafellpan gekocht en daarmee wafels gebakken voor het personeel dat wil toch wat zeggen

FandA 27-10-2022

Prima winkel en kundig personeel.
Wel zou een wat nauwkeuriger tijdstip van aflevering (via berichtje of email) zeer welkom zijn, zeker bij een vriezer i.v.m. ontdooiende inhoud.

Pieter 27-10-2022

Fijn bedrijf met goede medewerkers die er alles aan doen om de klant te vrede te stellen.
Verder niets aan op te merken.

Bakker wateringen 27-10-2022

wij gaan altijd naar electro world van Leeuwen goede service klant vriendelijk en goed advies

Paul Monshouwer 27-10-2022

Meestal ga ik voor de grote prijsstunters, maar nu was Electroworld de enige die mijn gewenste koelkast op voorraad had. En dat voor een goede prijs. Ik heb gekozen voor plaatsing en omruilen. Electroworld bood mij de service om de oude koelkast te gebruiken tot de nieuwe werd geleverd. Dus geen gedoe met het zoeken naar een alternatief om de koelkast en vriezerspullen koel te houden. De bezorgers waren op tijd, vakkundig en vriendelijk.

Deze service is beter dan ik van de eerder genoemde prijsstunters gewend ben. Bij mijn volgende aankoop neem ik Electroworld zeker mee in mijn overweging.

Ouwehand .Katwijk aan Zee 27-10-2022

Meedenken bij aanschaf apparaat , voor en nadelen uitleggen .meerdere modellen laten zien en niet alleen de duurste aanbevelen .
Erg tevreden over het installeren van de apparaten en ook fijn dat er een nieuwe kraan voor wasmachine vervangen kon worden door deze mannen .

Paul 27-10-2022

Waren er voor een televisie. Goed geholpen, veel vertrouwen, alles volgens afspraak. Perfect, ouderwetse service.

Kivits 27-10-2022

Prima service bij Electroworld Dekkers in Waalwijk. Al jaren een tevreden klant. Kunt via de website bestellen, mocht het in de winkel niet op voorraad zijn. Dan staat het binnen een paar dagen voor je klaar. Vriendelijke mensen. Lekker dichtbij, gratis parkeren om je artikel makkelijk op te halen. Ook het witgoed, super goed meegedacht en netjes geïnstalleerd.

Nesto 27-10-2022

Super service! Kon binnen een dag weer wassen.
Komen gemaakte afspraken na ! Top

Diana 27-10-2022

Prima snelle service, reparatie goed verricht. De vaatwasser functioneert weer als nieuw. De monteur belt even voordat hij arriveert.

Hans Goris 27-10-2022

Electroworld Den Dolder is net onder die naam verder gegaan. ik ben recent in de buurt komen wonen en dan is een elektro speciaal zaak in de buurt handig. Ik heb hier een tv en een standaard aangeschaft. Plezierig ontvangen, en in de winkel producten rustig kunnen vergelijken en uit proberen. Installatie aan huis is netjes uitgevoerd, en verpakking weer keurig mee genomen. Plezierige mensen en voor mij goed advies

KP 27-10-2022

Topbedrijf, goede producten en diensten, klantgericht, meedenkend, veelzijdig en vriendelijk personeel! Ik kom er graag!

M.Middelveld-visser 27-10-2022

ik heb voor deze zaak gekozen om dat ik de service zo fantastisch vind. Men levert snel en als er al iets aan de apparaten mankeert staan ze zo voor je deur om te kijken wat er aan de hand is.

Guus 27-10-2022

Alles goed geregeld. Heel tevreden. Een aanrader....................................

Bart Mikkers 27-10-2022

Mooie winkel en geweldig personeel. Zeer goed geholpen en nemen de tijd voor je. En lekker koffie.

Paul Martens 27-10-2022

Laatste jaar veel problemen met mn 4 jaar oude wasmachine.Kundige monteur heeft er alles aan gedaan maar uiteindelijk heeft de winkel en niet de fabricant het toestel gratis omgeruild
Na 6 weken begaf ook bij deze machine de electronica het, maar ava twijfelde geen moment en dezelfde avond stond er wederom een nieuwe machine (wel van een ander merk)
Daarom een dikke verdiende 10 voor dit moderne bedrijf met ouderwetse service!

San van Bergen 27-10-2022

John heeft er alles aan gedaan om onze afzuigkap goed op te kunnen hangen. Het viel niet mee.
Hij heeft een lichte schade opgelost en ons na afloop nog gevraagd of alles nu wel goed afgesloten is. Wat we zelf zouden regelen. Bedankt

Samsung qled 27-10-2022

Product moest worden besteld. Zou dinsdag binnen zijn. Heb uiteindelijk 3 x gebeld om te achterhalen of het binnen was en kon het eind die middag ophalen. Verkoper hielp met het in de auto zetten.

Fam. Poli 27-10-2022

Altijd goede service bij Poortman . Om 13.00 uur gebeld dat onze wasmachine het niet meer deed. Telefonisch consult met als conclusie dat de patiënt was overleden. Kwartiertje later was ik in de winkel, en om 16.00 uur stond de nieuwe machine bij ons in de bijkeuken! Top geregeld door Rick en Anja!

Helene Beeftink 27-10-2022

In de huidige tijd moet je op alles lang wachten.
Wat geweldig dat jullie zo snel voor mijn vriezer konden komen,.Super.
Ga zo door…ook nog voor normale prijs..daar wordt je als klant blij van…en zullen dit zeker door vertellen.

van Zanten 27-10-2022

Lokale winkelier, al jaren een begrip in het dorp, vriendelijke en goede service

FandA 27-10-2022

Prima winkel en kundig personeel.
Wel zou een wat nauwkeuriger tijdstip van aflevering (via berichtje of email) zeer welkom zijn, zeker bij een koelkast i.v.m. ontdooiende inhoud.

Peter 27-10-2022

Electro World Passe in Sliedrecht heeft op ons tweeledig verzoek - een betaalbare combi-oven met naar links draaiende deur, een niet zo gangbaar model - een goed maatproduct binnen redelijke termijn geleverd, ondanks de opgelopen levertijden als nasleep van corona en als gevolg van de Russische invasie van Oekraïne.