Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Tsjikke 22-05-2022

Wasmachine gekocht telefonisch. Prima uitleg gehad. Prijsgarantie toegepast en meteen prijs aangepast. Prima service

Ineke 22-05-2022

Als je iets bij Elres koopt weet je dat ze prima producten leveren.
Goede uitleg en advies dat ertoe doet.
Elres installeert alles en je kan het gelijk zonder problemen gebruiken.
Aan zo'n bedrijf heb je echt wat.

Joke van der Wilk 22-05-2022

Uitermate deskundig en correct personeel! De monteur was hulpvaardig en gaf waardevolle tips t.a.z. van beter onderhoud van de machine.

Huub 22-05-2022

Correcte behandeling en uitleg in de winkel en product correct afgeleverd en uitleg bij aansluiting.

Rookes Rietman 22-05-2022

Persoonlijk advies was prettig en deskundig,de bestelling werd in goed overleg snel geleverd en geplaatst

Roel Veurink 22-05-2022

Prima winkel, ruim opgezet, veel keus, en prima voorlichting, bovendien vriendelijk en fijn personeel
Uiteindelijk een goede koop gedaan

Pieter/Astrid Uidam 22-05-2022

Groot gebruik probleem , door medewerkers geweldig opgelost. Tot onze volle tevredenheid.

Frits Tabak 22-05-2022

prima service en vakmensen en komen afspraken helemaal na, en ook goede kwaliteit van de artikelen

Marcel 22-05-2022

De service en uitleg was uitstekend. Goed advies. Afspraken correct en snel uitgevoerd.

Janssen 22-05-2022

Geven goede produktinformatie in de winkel, snelle levering aan huis en keurige installatie. Zeer vriendelijk personeel.

Manuela 22-05-2022

Leuke gasten die daar werken, erg professioneel
En behulpzaam!
Best wel veel keuze en ze vragen niet de hoofdprijs!
Ik zeg een hele fijne winkel 👏🏻👏🏻

Bram 21-05-2022

Gewoon makkelijk in je eigen dorp naar Electroworld en daar zeer vriendelijk en met goede uitleg geholpen. Wasmachine donderdagavond gekocht en vrijdagochtend geleverd, wat wil je nog meer. Top winkel en personeel.

Romeo 21-05-2022

Deze zaak is lekker dicht in de buurt en heeft breed assortiment aan huishoudelijke elektronica. Voorts kan men er altijd terecht voor advies of nadere info in geval van een speciaal of specifiek gewenst product.

Zeer tevreden over deze winkel 21-05-2022

Goede voorlichting betreffende het product en de installatie ervan, in de winkel gehad.
Redelijke levertijd. En vakkundig geinstalleerd.

Jan 21-05-2022

Ik doe al mijn aankopen bij electro word, o.a. tv droger wasmachine e.d. een goede betrouwbare winkel en goede service ook qua reparaties

Ineke 21-05-2022

Super fijn geholpen in de winkel. Dachten mee, en gaven goed advies. Ook installeren liep naar tevredenheid. Medewerkers waren vakkundig, en hadden oog voor details.

Truus en Frans 21-05-2022

we waren niet anders gewend dan een goede service , dit geldt voor m.n. voor mensen die uw mensen, medewerkers, in uw bedrijf werken en daardoor uw bedrijf , ondanks overnames etc. een goede en uiterst betrouwbare naam geven

Louise 21-05-2022

Ben heel blij met mijn nieuwe inbouw koelkast, inbouw vriezer en kookplaat. Stadhouder heeft gelukkig nog de ouderwetse goede service en heeft voor de aankoop een monteur langs gestuurd zodat ik wist welke afmetingen in mijn keuken passen. De apparatuur is vakkundig geïnstalleerd.

P.Beset 21-05-2022

Zaken kundig en hulpvaardig.
Ruime keuze .en een zeer snelle bezorging Een fijne winkel in het centrum

Maaime 21-05-2022

We komen al jaren bij stadhouder. Reden: goede service, klantvriendelijk, denken met je mee en installeren netjes de aankopen.

Jouko 21-05-2022

Klacht is direct opgepakt en verholpen zo snel als de levering van het onderdeel het toeliet

Richard Vervaet 21-05-2022

Staan altijd en snel voor je klaar.Ook reparatie van toestellen niet door hen geleverd komt er snel iemand kijken wat het probleem is.

Len Ophorst Reincke 21-05-2022

Omdat bij het binnenkomen in de winkel je al heel persoonlijk wordt benaderd en een goed advies krijgt. Ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen die gesteld is op klantvriendelijkheid

t.steeghs 21-05-2022

Al jaren gaan wij naar de Witte Hal je wordt goed ontvangen en ze doen alle moeite voor jou om je keuze te bepalen. De levering aan huis kan ik iedereen aanbevelen heeft een grote meerwaarde d.m.v. plaatsing en uitleg over het gekochte produkt.

P. Groeneveld 21-05-2022

Prima geholpen en geadviseerd.
Het product een t.v , keurig en vakkundig aan de muur geïnstalleerd ondanks onze speciale aansluitvoorwaarden. Daarna duidelijke instructie over de bediening etc etc.