Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

van Boven 03-07-2022

hele goede service, en erg klant vriendelijk .Goede instalering van het product. Geen enkele aanmerking.

CB 03-07-2022

Perfecte service: besteld, snel geleverd en opgehangen/geïnstalleerd. Netjes achtergelaten 👍🏻

Aerts 03-07-2022

Vlotte communicatie, goed kunnen overleggen en uitstekend geholpen. Het plaatsen van de koelkast is professioneel gedaan en alles is mooi en naar tevredenheid afgewerkt.

Hilde Prins 03-07-2022

Het was nogal wat om de diepvries 2 trappen optie sjouwen en dan ook nog langs de traplift. Het was heel snel gebeurd en ook de oude was zo beneden

fam. Groetelaars 02-07-2022

Winkel dicht bij huis, altijd bereikbaar, effe binnenlopen of telefoontje en alles wordt in zeer korte tijd voor je geregeld en door ervaren monteur geplaatst, alles netjes achtergelaten.

Houwen 02-07-2022

Wij zijn vaste klant en vinden de kwaliteit, deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel van hoog niveau.

Jaap Dijkstra 02-07-2022

Wordt altijd professioneel geholpen. De medewerkers van Brinkhuis nemen ook alle tijd voor de klant. Bij plaatsing thuis vertrekt de medewerker pas als de klant aangeeft dat hij/zij tevreden is. Tot nu altijd goede zaken gedaan. Is voor mij de reden om niet in zee te gaan met grote concerns als ***.

Bovi 02-07-2022

Goede en fijne verkoper, wist waar hij over sprak.
Ook de man die machine kwam brengen gaf goede uitleg en sloot alles netjes aan.

Dave 02-07-2022

Bij aanschaf van witgoed ga ik graag naar Grootaarts, altijd goede service en informatie.

W.B. van Pelt 02-07-2022

Goed advies door vakkundige verkoopster, mooie winkel met ruime keuze mogelijkheden.
Netjes geïnstalleerd door monteur.

Herman Meinhardt 02-07-2022

Heldere informatie en een duidelijk advies. Goed geholpen door de betreffende medewerker en een duidelijke afspraak wat betreft levering.

Hoekstra 02-07-2022

Liebherr vrieskast gekocht. Snel geleverd en netjes op eerste verdieping gezet zonder schade.

Dolf Meewis 02-07-2022

Meer dan uitstekende service correct en bij issue’s wordt direct geschakeld om een oplossing te vinden

Groeneveld Marcel 02-07-2022

Zeer correct geholpen . In de middag het bestelde artikel geleverd en geïnstalleerd.
Service die je alleen hier kan krijgen , en nog gratis ook

Cor Witte 02-07-2022

Zie voorgaande motivatie. Jammer dat deze twee keer gevraagd wordt. Kort samengevat Men had de artikelen die ik op de site gevonden had niet op voorraad, maar het advies in de winkel voor andere was goed. Helaas was er op de bon vergeten te melden dat de droger ook op de afvoer moest, echter degene die het kwam afleveren deed er niet moeilijk over en loste het op. Goede service

Joost 02-07-2022

Prima geholpen in de winkel en snel een goede keuze kunnen maken. Later bleek het gekozen model niet leverbaar en werd direct een prima alternatief geboden zonder meerprijs. De service van bezorgen en installeren was eveneens prima.

roelie 02-07-2022

een fijne winkel met vriendelijk en deskundig personeel. er is geen druk om te kopen en men heeft alle geduld voor je en vragen worden deskundig uitgelegd

Familie Voortman 02-07-2022

Zeer coulante behandeling ivm kosten reparatie net buiten de garantieperiode. Top!

AME 01-07-2022

Goed advies op maat. Vriendelijke medewerkers. Snelle en correcte levering en plaatsing van apparatuur.

Annelien Struijk 01-07-2022

Wasmachine maakte een gek geluid. Elektro world Veen gebeld, diezelfde middag werd er al een afspraak gemaakt om de volgende middag te komen kijken. Helaas was de reparatie te groot dus er moest een nieuwe wasmachine komen. Direct naar de winkel gereden en een nieuwe gekocht. Hele vriendelijke verkoper. De volgende ochtend werd de nieuwe geleverd en de oude mee terug genomen! Super service!

Anke 01-07-2022

Telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk te woord gestaan, duidelijke uitleg over mijn product gekregen, en zeer snelle levering. Product thuis afgeleverd volgens afspraak..
Zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar als ik weer iets nodig heb wat zij verkopen.

Mandy 01-07-2022

Je word altijd super goed geholpen en er word altijd tijd voor je gemaakt. De service is top.

Els en Herman Huijs Weijers 01-07-2022

Duidelijke en eerlijke taal van de verkoper naar de koper, vonden wij helemaal oké !!
Bezorging en plaatsen helemaal perfect !!

J.K.L. 01-07-2022

Warm ontvangst! Klaar en duidelijke uitleg, werd geluisterd naar de wensen van de klant. Flexibele opstelling voor levering. Professionele afwerking, geleverd werk.

Aart Wagelaar 01-07-2022

Snel, vriendelijk, neemt de tijd voor een goede uitleg vwb de oorzaak en probleem opgelost