Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Willem Groenewoud 09-08-2022

Goed advies , snelle service plaatsing ging super snel machine werkt naar verwachting

Peursum 08-08-2022

Deze winkel heeft uitstraling en dat kan je ook merken bij de mensen die je helpen en adviseren, fantastisch.
Al 50 jaar klant.

Betty 08-08-2022

Geen ervaring met de webshop, maar de fysieke winkel is al decennia lang de beste zaak in de regio...

Petra 08-08-2022

Vriendelijke personeel, altijd bereid mee te denken naar een oplossing. Artikelen zijn van goede kwaliteit. We krijgen goede adviezen die aansluiten bij onze vraag. Er is een goede klantenservice. We zijn heel tevreden en komen hier al jaren!
Duidelijke uitleg bij de levering van de nieuwe wasmachine.

Jan 08-08-2022

Quooker besteld bij Anker / Electroworld Groningen en gratis geplaatst. Dit kostte ongeveer twee uur en pas dus op als je denkt het ergens anders goedkoper te vinden. Heel netjes ingebouwd in een bestaand kastje en netjes opgeleverd. Goede uitleg.

Leon 08-08-2022

Tijdens het uitleggen van onze wensen geen vervelende ervaringen gehad met personeel, erg vakkundig geïnformeerd zonder dat ze ons richting een bepaalde machine praatte.

Peter Kanters 08-08-2022

men neemt de tijd voor n goede uitleg en de communicatie voor installering loopt vlekkeloos. Prima !

Christa Paus 08-08-2022

Altijd vriendelijk en behulpzaam, goede service. Uitgebreid assortiment, al meer dan 44 jaar klant bij hun, dus dat zegt voldoende

Jan Held 08-08-2022

Deze winkel bewijst dat het eigenlijk veel fijner is om fysiek te shoppen en goed advies te krijgen in plaats van online winkelen. Je voelt je als klant welkom!

Paula 08-08-2022

Vriendelijk, servicegericht, denken met je mee en leveren zoals afgesproken

AJ de Jong 07-08-2022

Zeer tevreden super vriendelijke instelateur
Erg blij met de service 👍zeker aan te bevelen

Harry Allard 07-08-2022

Prima zaak, goed assortiment. Vriendelijk en correct personeel, zowel in de winkel als mede de monteur die kwam instaleren.

Daniela 07-08-2022

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam, denkt mee in goede oplossingen, zeer correct en persoonlijk

G.b. 07-08-2022

Zeer prima, werd besteld wat niet in huis was en snel geleverd. Mevrouw wilde het zelfs langskomen brengen op de fiets! Wat een service! Bij een andere electro zaak kreeg ik gewoon een 'nee' toppers!

Fam. H van Marion 07-08-2022

Geweldige service mooi en degelijk gemaakt.
Ik heb al meer bij u gekocht en zal dat in de toekomst zeker meer doen. Binnenkort kom ik kijken voor een magnetron.
Heeft u misschien een aanbieding?
Vr. Gr.
Mevr. .....

klaas van heest 07-08-2022

alles prima in orde ga zo door de winkel ontvangst de uitleg en de bezorging en aflevering

H.Haak 07-08-2022

De glasplaat moest worden vervangen,ivm een verbouwing bij ons heeft het iets langer geduurd voor hij vervangen kon worden. Afspraak gemaakt en op het afgesproken tijdstip was de monteur aanwezig en heeft de glasplaat vervangen. Tussendoor heeft hij nog geïnformeerd naar de leverstatus van een ander product wat door ons besteld was. Altijd fijn om zaken te doen met een bedrijf waar de klant op de eerste plaats komt en waar afspraken nakomen normaal is.

Collin 07-08-2022

Electro world peursum
Heeft een goede en snelle service
Krijgt een goede uitleg en dringen je niks op

Stichting Groen Hulpverlening 07-08-2022

Op onze toezichtlocatie was de koelkast plotseling kapot gegaan, in deze warme dagen moest er snel een andere komen, zonder dat wij er teveel tijd aan kwijt waren. Wij zijn goed telefonisch geadviseerd door een medewerker van electroworld en gelijk diezelfde avond nog maakten ze tijd om de nieuwe koelkast te leveren en de oude koelkast te retourneren. De factuur kregen we netjes via de mail aangeleverd. Topservice! We zijn er erg blij mee!

E.M. 07-08-2022

Al ruim 42 jaar een tevreden klant bij Electro World, voorheen de Harense Smid (Veen).
Wederom uitstekende hulp bij onze laatste aankoop en goede service bij aflevering en installatie.
Vriendelijk en kundig personeel.

Sylvia Nagel 07-08-2022

Electro World van Dijk, een shop als géén ander,
Ik blijf zeker in de winkel graag komen, goede service en klantgericht.
Dit is toch waar een ieder graag voor zwicht.

Koos van Riemsdijk 07-08-2022

Wij hebben diverse apparaten aangeschaft bij Electroworld Hamer in Apeldoorn waar wij bij toeval terecht kwamen na een speurtocht voor een nieuwe inbouw vaatwasser, koelkast en combimagnetron. En ik mag wel stellen een voorbeeld voor menig bedrijf v.w.b. klantvriendelijkheid, voorlichting, productkennis, uitleg en tijd die men neemt om de voordelen en nadelen van diverse apparaten te doorlopen zonder enige verkoopdruk of anderzijds. Wij kozen uiteindelijk voor Bosch apparatuur die voor een goede prijs werd aangeboden. Dat tesamen met een vlotte en goede inbouwservice waarbij ook door de monteur weer rustig tijd werd genomen om het bedienen de apparaten uit te leggen, maakte het plaatje voor ons wel compleet. En na afloop was ook alles weer netjes opgeruimd, werden oude apparaten meegenomen en de keuken weer schoon achter gelaten alsof er niets was gebeurd. Een dikke pluim en zeker een aanrader.

Wim Hoogstrate 07-08-2022

Staan altijd vakkundig voor je klaar en zijn richting klant positief ingesteld.

Leo Erven 07-08-2022

Zeer snelle en correcte service bij beroordeling van defecte wasmachine.
Na uitgebreide diagnose helaas nieuwe wasmachine moeten aanschaffen.
Via deze zelfde firma direct een nieuwe machine besteld en binnen 24 uur in huis met een zeer uitgebreide uitleg hoe deze nieuwe machine zo optimaal mogelijk te gebruiken.
Defecte machine werd afgevoerd en de kosten voor de diagnose van de oude machine werden niet in rekening gebracht.

Herman Hasper 07-08-2022

Prima voorlichting. Keurige winkel en een redelijke prijs. Uit ervaring weten we dat als er een probleem is met iets, men meteen actie onderneemt.