Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

J.A. Kwak 21-01-2022

Zowel in de winkel van Electro World alswel bij de aflevering en installatie ben ik uitermate tevreden over de deskundigheid en de netheid. Tussen aankoop en aflevering zaten slecht vier werkdagen. Het oude apparaat is zonder moeite afgevoerd.

Goof 21-01-2022

Prima uitleg en service van electroworld Kortman te Glanerbrug. Zeer vriendelijk en deskundig personeel.

Fabian 21-01-2022

Mooi overzichtelijk winkel met top service. Tv was niet aanwezig maar is zelfde dag nog naar de winkel gebracht zodat ik m dezelfde dag nog kon ophalen. Dat vind je nergens meer.

Joyce Goossens Bongers 21-01-2022

Deze winkel wordt je altijd vriendelijk behandeld of je nu voor kleine dingen of grote dingen komt daar wordt geen verschil in gemaakt, er wordt alle tijd aan je gegeven. Wij komen er graag.

René 21-01-2022

Snel en deskundig advies, keurige plaatsing apparatuur, pas betalen na montage.

Rosanne 21-01-2022

Via een website aangemeld voor onderhoudsmonteur. Zelfde dag nog terug gebeld voor meer informatie en inplannen van een afspraak. Dat kon gelukkig op korte termijn! Wasmachine is snel gerepareerd, ideaal!
Zeer tevreden met de service, zou het zeker weer via electroworld doen.

gvv 21-01-2022

Besteld via de telefoon besteld, heel gemakkelijk, product snel en netjes op afgesproken dag geleverd. Top !!!

Klaas Snieder 21-01-2022

Door corona winkel gesloten maar heb telefonisch heel goede advies en uitleg gekregen over het product waarnaar ik op zoek was

Rene Boon 21-01-2022

Prima advies en service. Ook installatie is prima uitgevoerd, alleen maar complimenten !

M. Weij 21-01-2022

Je wordt hier rustig en goed geholpen ook als het wat drukker is, krijg jij de aandacht die je verdient. We hadden een ruime keuze uit koffieapparaten. De zaak is prima te bereiken en je kan gratis parkeren voor de deur. Prima zaak!

Willem 21-01-2022

Werden goed geholpen door de medewerkers , goede informatie gekregen , toen snel besteld en zeer snelle levering

Talsma Dokkum 21-01-2022

prima pre informatie ontvangen via ineternet. productbesteld en bij ophalen ookweer prima uitleg.

Joop Berfelo 21-01-2022

Buurtwinkel, kleine zelfstandige, ook voor latere service! Koop hier ook altijd andere zaken, zoals witgoed

E 21-01-2022

Prima service goed advies. Heel tevreden. Ook fijn dat jullie een klein product wat we hadden gekocht even langs brachten.

Anna van Keimpema 21-01-2022

De service was 100 procent top! In de winkel en bij het brengen van het product.
Ga zo door.

Leo&Gerlaine 21-01-2022

Veel aandacht voor de klant, gedegen kennis over de apparatuur en een perfecte service. TOP!

Hiddo Boomsema 21-01-2022

Electroworld Bakker Stadskanaal,
Zeer vriendelijk en zeer bekwaam personeel.
Altijd meedenkend en goede adviezen.
Zeer geschikt
Altijd een oplossing voor een probleem.
Voor mij geen andere winkel meer, ben er al meermalen super geholpen

H.J. Brouwer 20-01-2022

Wij hadden al eerder een wasmachine gekocht bij van Vlerken en die levering was geheel naar wens. Nu was onze 23 jaar oude Miele vaatwasser defect en wij kregen het advies om hieraan geen kosten meer te maken voor onderzoek en eventuele reparatie. Wij ontvingen per e-mail 2 offertes voor een nieuwe Miele vaatwasser, waaruit wij een keuze hebben gemaakt. Deze machine werd vlot geleverd en is geheel naar wens.

Rob 20-01-2022

zeer klantgericht, meedenken over oplossingen en vriendelijke en vlotte reacties op gestelde vragen. Wij hadden nog geen ruimte voor de nieuwe televisie maar wilden wel overgaan tot aanschaf ivm een actie. Toestel mag zolang in het magazijn van de winkel blijven staan.

Rayer 20-01-2022

Zeer goed advies en eerlijke prijzen .
Service achteraf is ook erg goed
Vriendelijk personeel.

Castiano 20-01-2022

Telefonische direct goed en eerlijk advies. En in de winkel erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Het werk wordt je uit handen genomen.

H.C. Bruintjes 20-01-2022

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en krijgt altijd duidelijke uitleg , ook het bezorgen is perfect !!.

Electroworld Baarn 20-01-2022

Leveringen zijn altijd op tijdig, communicatie altijd tijdig en juist en aftersales volledig en punctueel

Johan kok 20-01-2022

Fijne winkel, we zijn prettig geholpen, goed advies door betrokken personeel die als doel heeft dat de klant tevreden zal zijn met het gekochte product. Ennn… . lokaal geslaagd geeft een goed gevoel.

A.v. Nieuwenhoven 20-01-2022

Hulpvaardigheid bij de reparatie van onze combimagnetron was prima. Monteur was snel ter plekke. Het te vervangen onderdeel werd via de bemiddeling van de monteur met een flinke korting geleverd. Reparaties vond vakkundig plaats. Prijsopgave van de reparatie vond vooraf plaats. Dat is prettig voor het nemen van het besluit om de reparatie wel of niet te laten plaatsvinden. Ook geen verrassingen achteraf.