Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Sharine Cohen 29-08-2022

Ons vertrouwd adres voor de aankoop en reparatie van onze tv, wasmachine en droger. Een mooi familiebedrijf waar je snel, vriendelijk en vakkundig geholpen wordt.

Ayolt 29-08-2022

Afstandsbediening werkte niet goed meer.schoongemaakt en nieuwe batterijen er in maar werkte nog niet goed.
zat niets anders op dan een nieuwe te kopen.altijd goede service bij electroworld bakker in stadskanaal

Albert 29-08-2022

De keuze voor deze winkel was simpel. Was op maandagmiddag geopend. Thuis hadden wij een keuze gemaakt op internet. Na een goede en duidelijke uitleg toch een andere keuze gemaakt. We zijn zeer tevreden.

Gert-Jan 29-08-2022

Na mijn bestelling nam men heel snel contact op. De bestelling werd gelijk in orde gemaakt en volgens afspraak afgeleverd. Top service en een vertrouwd gevoel.

Fam. van Enckevort 29-08-2022

Persoonlijke benadering.
Nakomen afspraak.
Keurige aflevering. Enkele maanden geleden hier ook nieuwe tv gekocht, welke ook werd geïnstalleerd.
Alle oude apparaten werden meegenomen.

eric van der linden 29-08-2022

ik vindt het een goede winkel. zeer klantvriendelijk, ik zou deze winkel aanraden voor andere mensen. ze hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan.

WimJ 29-08-2022

In het kader van "Koop lokaal" zijn we op de fiets naar Bas Baake in Delden gegaan om een combimagnetron uit te zoeken. We werden vriendelijk geholpen, kregen goede informatie en het apparaat was in voorraad. Het werd geheel volgens afspraak thuisbezorgd tot in de keuken en het oude apparaat werd retour genomen. Het apparaat functioneert tot volle tevredenheid.

Koelkast 29-08-2022

Snelle service en goed geïnstalleerd
Eerst kwam de monteur kijken. Heeft daarna goed advies gegeven

Tielman 29-08-2022

Duidelijke toelichting van het gebodene en plezierige en keurige montage van het product met duidelijke uitleg.

TIL 29-08-2022

Deze winkel Schoonderbeek Electroworld werd mij door een goede vriendin aanbevolen op basis van klantvriendelijkheid en servicegerichtheid.
Ik heb mijn koelkast voor de vakantie besteld en bij thuiskomst 's-ochtendsvroeg bezorgd wat heel fijn was omdat ik a) die dag jarig was en b) mijn hapjes en drankjes 's- middags koud kon serveren aan mijn gasten. En dat met een buitentemperatuur van 31 graden. De oude koelkast is keurig meegenomen. Aardige mensen die hun beloftes nakomen, daar hou ik van!

Jeanny 29-08-2022

op zaterdagmiddag om 14.00 uur in de winkel geweest voor een nieuwe koelkast omdat de oude het plotseling begeven had op diezelfde zaterdag. Zou eigenlijk pas de dinsdag daarop geleverd kunnen worden maar door extra inspanningen van het personeel lukte het nog om de koelkast diezelfde zaterdagmiddag om 16.30 uur thuis te bezorgen zodat ik niet zonder koelkast hoefde te zitten. Fantastisch!!

Koen 29-08-2022

Veel keuze, goed advies, televisie werd keurig thuisbezorgd en geïnstalleerd.

H.A. van den Bosch 29-08-2022

‘S- morgens in de winkel geweest voor een wasmachine en besteld. ‘S- middags werd de wasmachine afgeleverd en geplaatst.
Hoe snel wil je het hebben.

W J J de Kok 29-08-2022

De winkel is mooi en ruim de verkoper is duidelijk en vriendelijk,maar mijn aankoop kan pas 1Sept geleverd worden dus kan ik verder nog geen reactie op geven.

Bernadette 29-08-2022

Deskundig advies, zeer plezierig geholpen. Niet op voorraad, dan toch snel binnen.

Electro world 29-08-2022

Duidelijke uitleg, correct geholpen, niet al te grote zaak. Goede aflevering , keurig nieuwe wasmachine geïnstalleerd,. Vriendelijke medewerkers

Robert 29-08-2022

Er is echt direct teruggebeld toen we een storing meldden van ons wasmachine, dezelfde middag is de (vriendelijke) monteur nog langs geweest en heeft een tijdelijke oplossing aangedragen en gedaan, zodat we toch gebruik konden maken van het apparaat. Later tot volle tevredenheid definitieve reparatie uitgevoerd.

Dieuwertje 29-08-2022

heel goed advies op tijd geleverd producten plaatsen gaat super
je kan alles vragen er word heel duidelijk advies gegeven over het omgaan met de producten
het zijn gewoon toppers

000019 29-08-2022

Ik kan niet anders zeggen dan dat jullie service geweldig is geweest. Het was een reparatie. Het is snel en goed gegaan. Daarnaast was het ook niet duur.

Paul 29-08-2022

Goed advies voor een airco,
Belangrijkste bij kapotte apparatuur geven ze ook passende service. Misschien niet de allergoedkoopste in de regio. Maar service wint altijd.

Kay 29-08-2022

Erg goed geholpen, fijn personeel en goede service. meedenkend en verstand van zaken!

John 28-08-2022

Siemens wasmachine en condensdroger hier gekocht. Goede uitleg in de winkel en levering binnen een week. Alles keurig aangesloten en de tijd genomen om de basis werking uit te leggen. Prima service!

Hester 28-08-2022

Bij Poortman krijg je goed advies. De medewerker denkt mee en de service is uitstekend. Hier kom ik zeker terug.

Tevreden klant 28-08-2022

Erg tevreden, goed geholpen, zoeken naar oplossingen ten goede van ons. ( houd rekening met onze wensen)
Nette behandeling en goede service.

Kampmeinert 28-08-2022

Deze winkel werd door een goede kennis aanbevolen en heeft ons op geen enkel punt teleurgesteld. Bestelling en aflevering gingen boven verwachting vlot.