Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Petra Albert 17-12-2021

In de winkel in Numansdorp goed en vriendelijk geholpen.
Genoeg keuze en ook deskundig

Marleen 17-12-2021

geweldige service en uitleg! Supervriendelijk en veel artikelen op voorraad!

L.Dijs 17-12-2021

Deze shop is prima voor reparatie en advies.Goed service en vakmanschap.Vriendelijke bediening.

Dirk Brugmans 17-12-2021

Prachtig bedrijf met goede, vriendelijke medewerkers die weten waar ze over praten.

WdeB 17-12-2021

To the point advies. Geen gladde verkooppraatjes, gewoon eerlijk en direct.
Plaatsen en installeren conform afspraak. Ook dan gewoon helemaal correct zoals het hoort.
Alles voor een tevreden klant.
Fijn, zeker aan te raden!

Marijke 17-12-2021

Het is fijn om in je eigen dorp iets te kunnen kopen.
Tegenwoordig kan je natuurlijk bijna alles online bestellen, maar wij geven de voorkeur aan lokaal kopen.
Dan kan je ook met je artikel terug naar de winkel als er iets mee is, en hoef je het niet helemaal op te sturen.
Jullie geven altijd goede service!

Loes 17-12-2021

fijn geholpen, we koesteren dat we zo.n fijne winkel en reparatie bedrijf in ons dorp hebben

Oosterhof 17-12-2021

Prima service in de winkel, zeer tevreden er over het product. zeker aan te bevelen

Bauke 17-12-2021

Ruime keuze en deskundig personeel. Levert op afgesproken tijd en installeert, neemt de verpakking en oude apparaat mee dit is bij de "dozen" schuivers wel anders.

S. Fennema 17-12-2021

Leuke persoonlijke hulp bij uit zoeken product, goede adviezen en vriendelijk personeel!

Has van Os 17-12-2021

Eerlijk en juist advies voor onze OLED-televisie. Qua afmeting en mogelijkheden. Installatie aan huis . Alles geïnstalleerd tm koppelen afstandbediening en heldere uitleg. In 1 woord PERFECT.

GJ de Jong 17-12-2021

Zoals altijd is het advies, de ondersteuning en de afhandeling perfect geregeld.

Tim Geelen 17-12-2021

Perfecte service, ze doen er alles aan om spullen op tijd te leveren en installeren. Vaatwasser netjes geïnstalleerd en oude weer mee genomen. 2 jaar geleden met kerstavond de wasmachine kapot gehad. Deze werd diezelfde middag nog om 17:00 gerepareerd.

t Wouters 17-12-2021

Je wordt goed en vakkundig voorgelicht. Er wordt met je meegedacht welk product het beste bij jou wensen past. En niet onbelangrijk op een heel vriendelijke manier.

Jos Pingen 17-12-2021

Zeer positief was dat ik voordat mijn klacht in behandeling werd genomen nog eerst gebeld werd wat de problemen precies waren. Ook kreeg ik na de klacht was opgelost een mail met uitleg van de reparatie. De factuur kwam enkele dagen later en viel alleszins mee. Er werd ons ook nog mee gebeld dat de reparatie wat langer had geduurd ivm Corona. (Was echter geen enkel probleem voor ons)

Leen van den Ende 17-12-2021

Goede winkel en dicht bij huis.
Aanschaf van een laptop.
Niet alle werknemers konden goed advies geven

Corne van Drunen 17-12-2021

Mooie winkel, goede uitstraling.
Geven goed advies en zijn professionele mensen en verstaan hun vak. Denken zeker mee met de klant.
En de koffie was ook lekker 😋

Herman, Zwolle 17-12-2021

Onze oude wasmachine was defect. De onderhoudsman van Visser heeft geconstateerd dat de kosten voor vervanging van de trommel zeer hoog waren en gezien de leeftijd van de wasmachine vervanging wenselijk was. s'middags in de winkel geweest en de volgende dag hebben ze een nieuwe machine geleverd en netjes aangesloten. De oude machine heeft men meegenomen en de kosten voor de monteur zijn niet in rekening gebracht.

Hein 17-12-2021

Snelle en deskundige beoordeling van onze defecte wasdroger. Reële prijsopgave van reparatiekosten. Ook reparatie snel en goed afgehandeld, voor de eerder gemelde kosten

Rini van der Eijk 17-12-2021

Vanaf het eerste contact met de winkel tot en met de aflevering en installatie, was alles perfect geregeld.

Rom van Oers 17-12-2021

goede persoonlijke service, duidelijk advies over wat er nodig is. En fijn dat het lokaal is.

Helena 16-12-2021

goede winkel, prettige medewerkers, hele fijne en capabele bezorgers die de tv snel en zonder problemen aansloten

Edgar Tromp 16-12-2021

Ruim van tevoren wezen informeren over koelkasten en de mogelijkheden hier in de winkel in Tiel. Altijd goed ontvangst en geduldig met uitleg.
08-12-2021 eindelijk zover mijn Bosch koel vries combinatie gekocht.
Gisteren 14-12-2021 mijn koel vries combi gebracht en service was helemaal top.
bedankt voor zo'n goede service.

Ineke Don 16-12-2021

Wij zijn klant bij vogel vanwege de service waar deze zaak om bekend is in Vlaardingen en omstreken.
Komen levertijd na en geven uitleg over het apparaat. Top!

Peter 16-12-2021

Goed en duidelijk advies.
Apparaat is snel geleverd en op de gevraagde plek neergezet. Het oude apparaat is netjes afgevoerd.
Dik tevreden.