Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

frans 08-11-2021

Grote keus in huishoudelijke apparatuur , uitstekende bereikbaarheid en wat ook zeer belangrijk voor ons was de goede service en uitleg over de aankoop.

Ton van Oosterom 08-11-2021

Prima winkel. Deskundig bij het eten inbouwen. Alleen de waarheid over de afspraak weerhoudt mij van het geven van een tien.

rob 08-11-2021

zijn vakbekwaam zeer vriendelijk en klantgericht en bewust voor deze winkel gekozen

Daan Meijer 08-11-2021

de bestelling ging erg soepel en we werden fijn geholpen. bij het afleveren werd alles netjes boven gezet (de wasmachine en de droger) deze werden ook keurig aangesloten! kortom perfect!

pieter 08-11-2021

rustig en gedegen geholpen bij de aanschaf van een nieuwe vrieskast onze oude was nog iet kapot, maar wel toe aan vervanging na 25 jaar

Dolfijnco. 07-11-2021

Afgesproken tijd geleverd en geïnstalleerd. Vriendelijk geholpen in de winkel, jammer dat het gekochte apparaat niet te bezichtigen was in de winkel en dat het instaleren € 24,95 was op een aankoop bedrag van € 1.099,00. Wat de Liebherr 3245-20 betreft: vriest klasse, 1 koel element voor zo'n grote vrieskast (voor stroomuitval is, naar mijn mening te weinig, Die heb ik vervangen door de 2 grotere elementen van mijn vorige Bauknecht vrieskast in geval van stroomuitval. Gezien deze ervaring is het cijfer een 9, anders was het een 10 geweest.

de Bruijn 07-11-2021

Goede service, vriendelijk, koopavond en verstand van alle producten. Parking voor de deur.

Drost 07-11-2021

Goede info , verstand van zaken. Vlotte nette levering. Al vele jaren klant bij hen , altijd goede service gehad .

niet bekend 07-11-2021

We kregen goede voorlichting van de apparaten.
Daarmee behalen wij zeker goede resultaten.
Service en vriendelijke medewerkers voorop,
We kunnen in één woord zeggen: het is top!!

John en Bam 07-11-2021

Een dikke 10 voor de vriendelijke service met uitleg. Ook de levering met uitpak/ installatie service was correct . Toen we vervolgens toch besloten om de tv op te hangen was er snel weer een afspraak gemaakt. We hebben veel plezier van onze aankoop.

Vincent 07-11-2021

Goed advies en netjes gedemonstreerd in de winkel. Op basis hiervan en tweede keer terug gekomen, met partner. ook nu weer netjes alles uitgelegd, geadviseerd waarna de bestelling volgde. Volgende dag geleverd in de winkel. Netjes geholpen bij het inladen van de auto. Installatie was een appeltje - eitje. Zeer tevreden met de aankoop!

c h van dijk 07-11-2021

netjes en beleefd personeel en niet te vergeten vakkundig
netjes geplaatst met uitleg

A de Raad 07-11-2021

Fijne winkel, veel keuze met goede uitleg en antwoord op je vragen.
Keurig thuis bezorgd op de 1ste etage en nog eens uitleg gekregen.

Geert 07-11-2021

Grote winkel met breed aanbod, zeker voor het feit dat de winkel in een dorp is. Erg aardig en behulpzaam personeel met klantgerichte aanpak. Ik kwam voor een magnetron en kwam op het goede moment door een actieweek waardoor ik de magnetron voor een hele goede prijs heb kunnen kopen. Het digitale bonregistratiesysteem spreekt me erg aan; nooit meer gezeur over bonnetje bij evt problemen.

Nynke Borchert 07-11-2021

Zeer tevreden omdat wij altijd snel geholpen worden voor zowel de reparaties als de snelle koop en levering van de nieuwe apparatuur. Medewerkers zijn erg vriendelijk.

Ton reniers 07-11-2021

Snelle service denken mee zijn aardig helemaal niks mis mee ik had ook een probleem met mijn oven nou ja meer een vraag eerst pelgrim gebeld wisten van niks toen hoppenbrouwers die het voor mij uitzochten

Aart 07-11-2021

Correcte handelingen, de opgetreden latere aankomst vooruit duidelijk en goed aangegeven! Soepele en deskundige installatie!

JJ.Terpstra 07-11-2021

Eerlijke overleg qua keuze apparaat .
Ik kom altijd bij Talsma om elektrische app voor keuken of audio e.d. ook i.v.m. storingen.
Goeie service

Fam Nijskens 07-11-2021

Na een reparatievraag van ons oude wasmachine een nieuwe AEG gekocht bij Verlinde. Was uit voorraad leverbaar en dezelfde dag geleverd en gebruiksklaar gemaakt. Prettige winkel, goed advies, goede service!

Anne Flems 07-11-2021

Bakker Stadskanaal geeft altijd een praktisch en deskundig advies zonder direct belang in verkoop van een product. Bakker Stadskanaal draagt bij aan duurzaamheid omdat ze oude producten goed opknappen en adviseren of het verstandig is een product in te ruilen voor een nieuwe of de oude gewoon goed behandelen en opknappen. Bakker Stadskanaal is snel en communiceert efficient via mail of telefoon.

Clazine 07-11-2021

Simpel inductieplaatje met twee zones, superhandig en gemakkelijk te bedienen en schoon te maken.

Annie Osinga en Gerrit de Jong 07-11-2021

Electro World is al heel veel jaren de zaak waar wij
al heel veel jaren naar alle tevredenheid onze apparaten kopen!
Een zaak met vriendelijke en deskundige medewerkers.
En dan die geweldige service die je er krijgt!
Wij bevelen ook bij fam en vrienden graag deze zaak aan!

Cor Hermsen 07-11-2021

Zeer goed advies
Prijsafspraak aangehouden
Levertijd duurde langer als verwacht
Leverancier probleem

Nel 07-11-2021

Oven netjes en vlot geplaatst, uitleg, gekregen, ook naar probleem met koelkast en kookplaat gekeken, en actie hierop ondernomen.

siem komen 07-11-2021

Doe al jaren zaken met Combi en je krijgt nergens een beter service als Combi Den Helder , Super en altijd maken ze tijd voor je.