Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Wick Bloemer 31-03-2022

Een goed en correct advies van Maurice gekregen. Moet wel de smart TV nog uitpakken maar ga er van uit dat alles, zoals altijd, goed functioneert :-)

Theo 31-03-2022

Betrouwbaarheid, klantvriendelijk , goede service en een goede prijsstelling.

de Barse 31-03-2022

Alleen telefonisch contact gehad.Goed geïnformeerd,snel en correct geleverd, het e.e.a. volgens afspraak.

Maaike 30-03-2022

Snelle service, nette aflevering, aardig personeel. Ik zou deze zaak zeker aanbevelen.

Cees 30-03-2022

Netjes geholpen in de winkel voor de keuze van een combi oven.
Levertijd was 6 weken
De plaatsing was in een kwartier gedaan.
Wij zijn tevreden over de service en installatie.

Verhoeve 30-03-2022

Goede service en vriendelijk personeel altijd hulpzaam je kunt ze altijd bellen of appen en je krijgt altijd een antwoord of advies

G. Dekker 30-03-2022

Verkoper denkt mee en doet suggesties. Correct geholpen. Voordeel idool dat de winkel dicht bij mijn woonadres ligt. Dit is bij eventuele vragen/service een stuk makkelijker

Frank 30-03-2022

Omdat Electroworld locaal aanwezig is,was de gang naar de winkel gauw gemaaakt. Door personeel plezierig te woord gestaan . Product was niet in voorraad maar ik kreeg na een paar dagen een telefoontje dat het bestelde kon worden afgehaald in de winkel. Netjes en correct. Zeer tevreden.

Ageeth 30-03-2022

Goede winkel maar vooral een hele goede service. De wasmachine was kapot en is dezelfde dag nog gemaakt. Erg fijn.

Frans 30-03-2022

Voor mijn 94 jarige moeder nieuwe tv geregeld in verzorgingstehuis : zij hebben alles perfect geregeld; afstandsbediening, juiste formaat in tv kast, aansluiten en juiste bekabeling etc.
Hulde voor de mensen achter deze winkel !

Roos 30-03-2022

Ik ben (bijna!) blij als er dingen stukgaan: ik ben al jaren vaste klant. Ik word altijd correct geholpen door zowel de verkoper als de monteur.

Joke van Dijk 30-03-2022

De medewerker was heel vriendelijk en ging niet eerder weg nadat hij alles goed had uitgelegd.
Ik ben een heel tevreden klant.

hjalmar 30-03-2022

Kundig advies en apparaat op voorraad. Wat wil je nog meer.. Nog meer tekst is een beetje raar

Marcel Weijers 30-03-2022

De medewerker Dave in dit geval, had voldoende tijd en aandacht voor mijn vragen. Geen hectiek of tijdsdruk.

Piet Joosten 29-03-2022

Na mijn melding van de schade aan de inductie-kookplaat, werd deze snel en naar volledige tevredenheid gerepareerd. Ook de oorzaak van de schade werd vermeld op de nota.

A. Gentenaar 29-03-2022

ElectroWorld , HcV Ommeren goede klant vriendelijkheid met goede uitleg qua producten die ElectroWorld in hun assortiment aanbieden.

Ze nemen de tijd voor iedere klant
...... een medewerker van Hcv Ommeren ElectroWorld een zeer gemotiveerde verkoper, die de tijd voor je neemt met de nodige uitleg.

........ heeft mij goede service gegeven en begeleid met het aanschaffen van mijn Sonos producten.

ElectroWorld ga zo door!

A. Gentenaar

Steven 29-03-2022

55 euro om een wasmachine de kappen te verwijderen plus niet teruggeplaatst.
Geen tweede keer gaat mij dat gebeuren. Belachelijk

M.van Lieshout 29-03-2022

Bij dit bedrijf komen ze aan huis voor advies en word er mee gedacht over de aanschaf van producten . Prima service ook voor reparaties !!!

Martin Baarn 29-03-2022

Klantgericht, servicegericht en vriendelijke installateurs (*) en (#), die al sinds 2014 bij ons de aangeschafte apparatuur netjes installeren.
Wat ook erg gewaardeerd wordt is dat er proactief wordt meegedacht.

Van der Linden 29-03-2022

Keurige deskundige monteur loste ons probleem met de oven vakkundig op. Ook het telefonisch contact met de firma Electroworld Vos verliep heel prettig.

Sjaak Haasnoot 29-03-2022

Afgelopen dinsdag 22 maart gebeld en de volgende dag kwam mijn nieuwe vaatwasmachine al, binnen 30 minuten was de hele boel geïnstalleerd, en de oude werd gratis mee retour genomen! Voor de prijzen hoef je het niet te laten.
Klasse geregeld door Hoogendoorn Witgoed/Electro World Alphen aan den Rijn!

Marianne 28-03-2022

We waren erg tevreden over de wijze waarop we zowel in de winkel alsook door de monteur zijn geholpen: erg klant en servicegericht! Heel prettig!!

Alice 28-03-2022

Werd meteen teruggebeld en een vervangend apparaat aangeboden. Snelle levering

Dries Vinke 28-03-2022

Prettig geholpen bij de aanschaf en goed advies gekregen verder een Prima service en goede montage

Weet niet wat hiermee wordt bedoeld...... 28-03-2022

Snel geholpen, vriendelijk personeel, ben al jaren vaste klant, altijd goede service.