Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jack 03-01-2022

Filiaal in Kapelle bied snelle en uitstekende service en hebben verstand van zaken. Niks is teveel, ze nemen de tijd voor je en wordt correct geholpen.

Kuijpers 03-01-2022

Snelle levering en lokaal kunnen kopen. Zijn al langer klant bij jullie door de goede service en klantvriendelijkheid.

Dirks 03-01-2022

Ben al jaren klant bij Wout van Vlerken Electro World naar volle tevredenheid. Top service en snelle levering, eigen monteurs dat is kosten besparend en er wordt altijd met de klant meegedacht. ze zijn van alle markten thuis.

Lou 03-01-2022

Omdat onze afzuigkap het begaf, hebben we De witte Hal/ kwikrep gebeld. De monteur kwam en gaf goed advies. Dat de levertijd lang bleek, was buiten de schuld van de Witte hal, maar lag bij de leverancier. De monteur heeft de afzuigkap keurig gemonteerd en was heel betrokken.

Frank Wilmink 03-01-2022

Het contact, goed advies en snelle service.
Daarnaast gaat de voorkeur naar lokaal kopen indien dit ook mogelijk is.

Ton Drissen 03-01-2022

Goede informatie gegeven bij door ons gestelde vragen in de winkel.En super behulpzaam bij het verwijderen van het oude toestel en het installeren van het nieuwe toestel bij ons thuis.

Desiree 03-01-2022

goede service en fijn dat de mensen ook meedenken in aanloop naar de keuze van het apparaat.

Rijnhold Noorlag 03-01-2022

AL jaren is Brenkman in Culemborg ons vast punt voor aanschaf van witgoed , HIFI , TV en telefonie. Reden is de goede service en technische informatie , snelle levering en uitstekende nazorg.
Hier kan geen grote keten tegen op. Alles wordt keurig aan huis geleverd en gemonteerd. Zijn er problemen dan worden deze opgelost! Om deze reden al meerdere vrienden en relaties doorverwezen!

Ed 03-01-2022

Goede service, Duidelijke en vakkundigge uitleg in de winkel. Komen de gemaakte afspraken na.

WV 03-01-2022

Onze droger was opeens kapot en we zijn heel goed geholpen aan de telefoon. We kregen alle ruimte om tot de juiste beslissing te komen en er werd niet gepusht naar een nieuw apparaat want ze boden het ook aan om het te repareren.
Binnen enkele dagen werd het al geleverd en het was binnen 30 minuten al klaar!

Sabine sijens 03-01-2022

Ik heb een droger gekocht bij electroworld 3n ia diezelfde dag nog geleverd.
Ontzettend aardige jonge man heeft de droger naar boven getild.
Top service

Mel 03-01-2022

Super snelle reactie na melding kapotte wasmachine. Na overleg meteen nieuwe gekocht. Super service.

Jan Dirkx 03-01-2022

Snelle service en goede diagnose. Onderdeel besteld en 2 dagen later deed vaatwasser het weer

Karlijn 03-01-2022

Wordt elke keer super goed geholpen. Krijg diverse opties aangeboden en eerlijk advies. Super behulpzaam, gezellig en aardig team!

Super fijn team. Erg behulpzaam en kunnen snel schakelen. En ook niet onbelangrijk: altijd bereikbaar!
Kunnen ook artikelen leveren die niet in de winkel staan.

F.R. Hof 03-01-2022

Telefonisch goed advies gekregen voor aanschaf van een wasmachine terwijl we in een lockdown zitten.
Vlot geleverd en geplaatst plus uitleg gekregen.

Marja 03-01-2022

Snelle levering na bestelling en overleg over product via mail.
Afhalen bij de winkel was perfect geregeld.

Familie De Waard 02-01-2022

Fijne winkel, vriendelijk personeel; wordt goed advies gegeven. Vaatwasser netjes volgens afspraak geleverd. Prima tevreden !!

Onderbouw vriezer 02-01-2022

Correcte levering. Keurige en vlotte installatie. Prettige baas en vriendelijke werknemers

Mark van der Meiden 02-01-2022

Ze denken goed met je mee en leveren precies wat is afgesproken. Daarnaast erg tevreden over de installatieservice. Ze gaan pas weg wanneer alles netjes is opgeleverd.

Ton& Francien vos 02-01-2022

Altijd heel vriendelijk door de telefoon in deze periode van corona bijna alles kan Je mag de gereserveerde artikelen bij de voordeur ophalen via je bank betalen als het artikel er niet is kan het altijd bestelt worden!Fijn om zo,n winkel in je eigen dorp te hebben waar ze je kennen en er alles voor je doen in hun mogelijkheden.

Koosje Meiborg 02-01-2022

De winkel geeft voorlichting en goede service. Er was een open dialoog over kwaliteit, prijs en of het product past bij de wensen en mogelijkheden van mij. In het gesprek was er ruimte om te vergelijken met andere aanbieders. De winkel is in het dorp waar ik woon. De website is niet goed bijgewerkt, dus het webwinkel gedeelte zou beter kunnen.

John 02-01-2022

Keurige winkel met vriendelijke medewerkers. Je wordt hier goed geholpen en de service is altijd goed.

Ina en Kees van Veen 02-01-2022

Ook in coronatijd staan deze gasten voor je klaar; snelle offerte toen de vaatwasser er rond de feestdagen mee opgehouden was en na de bestelling bijzonder snellen plaatsing.
Keurig afgeleverd en geïnstalleerd. Top! en en passant ook nog ovenlampje vervangen .

Herma Mobiel 02-01-2022

Voor mijn ouders elektrische apparaten besteld door de medewerkers prima en netjes geplaatst
Zeer tevreden over de service en uitleg

Persoon 02-01-2022

Snelle levering Heel goede service en snelle afhandeling Vriendelijk personeel