Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Sterrenburg 12-12-2021

Deskundig, vriendelijk, en vooral alle tijd hoe een en ander werkt uitleggen aan een senior.

Corry & Jan van Olderen 12-12-2021

Uitstekende service , snelle levering en plaatsing ! aanpassing draai-richting direkt uitgevoerd.

Ria 12-12-2021

Vakkundig geholpen bij Electro World Drieënhuizen in Amersfoort. In juni al een afwasmachine aangeschaft en in november een wasdroger. Ze halen de oude machine weg en voeren hem af en sluiten de nieuwe machines aan, werken netjes en geven gedegen uitleg hoe de nieuwe machine te gebruiken.
Zowel het personeel in de winkel als de monteurs die de machines plaatsen als zeer prettig ervaren.

Scharp 12-12-2021

Ik ben naar de winkel gegaan voor advies. De inbouw koel/vriescombinatie moest in bestaande kast passen.
Medewerker heeft direct geinformeerd welke modellen beschikbaar waren en aan mij doorgegeven wat er mogelijk was. Twee dagen later werd de nieuwe kast keurig geplaatst en de defecte kast meegenomen.

John 12-12-2021

Echt een aanrader deze winkel zeer bekwaam personeel en super service voor iedereen aan te bevelen

Marcel van den Bulk 12-12-2021

Goede en snelle service.
Vaatwasser stuk en dezelfde dag nog een nw geleverd.

Verschuuren 12-12-2021

Goede deskundige mensen en goede service. Apparatuur besteld en op tijd gelevered. Installatie ook volledig naar wens

J borsje 12-12-2021

Uitermate tevreden. Wordt altijd netjes en vriendelijk geholpen. Zeker aan te bevelen.

GJ 12-12-2021

TV is fijn; mooi beeld. Jammer dat de afstandsbediening bluetooth is; hierdoor kan de standaard afst bediening voor de tv-provider niet gecombineerd worden met die van de TV.
Uiteindelijke lage beoordeling omdat de levering vele malen langer duurde dan geadverteerd. besteld 22 nov, 'binnen 3-4 werkdagen in huis' werd 10 dec.
De winkel in Den Haag was behulpzaam maar kon elke keer ook niet meer zeggen dan 'de leverancier zegt begin volgende week'.

Gonny 12-12-2021

Vertrouwen in klanten, je hoeft geen aanbetaling te doen, uitleg over de spullen die je wil kopen is prima,

J. van der Meer 12-12-2021

Omdat ik zocht naar een bepaald type inbouw Liebherr koelkast, werd mij als dealer geadviseerd Electro World Vogel te Vlaardingen. In de winkel werd ik goed geholpen en werd mij voldoende informatie verstrekt. De aflevering die deze week heeft plaatsgevonden was punctueel, de inbouw zoals toegezegd en erg netjes. Ben zeer tevreden over de service van Vogel Eletro World in Vlaardingen.

Jan 12-12-2021

Electroworld/AVA electro in Oost-Souburg is een zeer klantvriendelijke winkel waar men de tijd neemt om voor- en nadelen van een product toe te lichten. Wij zijn al jaren tevreden klant en ook dit keer, aanschaf volautomatische koffiemachine, weer prettig geholpen. Ook onze ervaring met de reparatiedienst en service zijn prima.

A.W. Lenderink 12-12-2021

Installatie van netwerk en TV tot en met afvoer van oude apparatuur en opruimen van alle restanten fantastisch afgehandeld ondanks enkele tegenslag.

Chris 12-12-2021

Prima service en ben goed tevreden over de Tv. Aardige mensen bij elektroworld Wout van vlerken

Kevin 12-12-2021

Toevallig dat ze in de buurt waren voor iemand anders en toen hebben ze mij gebeld of ze het anders voor mij ook gelijk konden afleveren.
Dus fijn dat het zo snel geregeld was!
Topservice!

Jet 12-12-2021

Een goede en degelijk advies in de winkel gekregen, mb.t. het aanschaffen van een vaatwasser. Na een week al geleverd en geinstalleerd. Prima service!!

Bert 12-12-2021

Sympathieke en snelle service , duidelijk meer dan wat strikt noodzakelijk is.

chris 12-12-2021

Deskundigheid, vakmanschap bij plaatsing, grote klantvriendelijkheid, snelle reacties op mails etc.

Bennie Brunink 12-12-2021

Goede service goede afspraken
En alles netjes ingebouwd
Maar dat zijn we al jaren gewend

Peter Bruintjes 12-12-2021

Onze oven was kapot. Na een snelle controle juiste onderdeel besteld, en snel gemaakt. Top!

M. Hermsen Rodenburg 12-12-2021

De medewerkende waren correct, gaven duidelijke uitleg, vriendelijk en een snelle levering.
Service uitstekend.

Pieter van der Bij 12-12-2021

Prima winkel, vriendelijk gespecialiseerd petsoneel. Goede afspraken mee te maken

Edo 12-12-2021

Professioneel en service gericht: het artikel dat ik nodig had was niet voorradig. De medewerker heeft gekeken of er toch een andere oplossing mogelijk was.

Marco van Roon 12-12-2021

Hele fijne winkel, je word er goed en vakkundig geholpen. Mijn vaatwasser gaf een foutmelding, dus wij naar Brilman, verteld welke melding. De medewerker wist vrijwel direct wat dit betekende. De vaatwasser maken was hij eigenlijk niet waard. Nieuwe zagen we eigenlijk niet zitten, ik vroeg of er niet een gebruikte was. Ja die was er maar dan moesten we de maten doorgeven. Dit gedaan maar er werd getwijfeld of het zou kunnen. Ik stuur iemand langs om het op te meten zegt de verkoper. Zo gezegd, zo gedaan. Helaas paste de gebruikte vaatwasser niet in onze keuken. Ze belden daarna met een hele mooie aanbieding. Dus afgelopen vrijdag is de vaatwasser naar volle tevredenheid geïnstalleerd.
Dankjewel voor de goede service

José van Erven 12-12-2021

Er is goed meegedacht bij de aanschaf van een inbouw koel-vrieskast. Ze nemen echt de tijd voor je. Snelle levering en correcte installatie door zeer vriendelijk en kundig personeel, maken je tot een tevreden klant.