Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Peter Bluijs 26-12-2021

Medewerkers altijd bereid informatie te geven, maakt niet uit of dat relatief duur of goedkoop is. Natuurlijk koop ik lokaal, want Stiphout, Zandvoort staat bekend om hun uitstekende service (ook aan huis!).

H.Vos 26-12-2021

Meedenken voor het juiste formaat tv, vervolgens netjes afleveren en volledige installatie. Topservice!

Jacovine 26-12-2021

Wij werden vakkundig en prettig geholpen door de medewerker in de winkel. Onze vragen werden duidelijk beantwoord.
Op de dag dat de tv in de winkel aankwam, is er meteen gebeld om een afspraak te maken voor levering en installatie thuis.
Dezelfde middag stond de medewerker voor de deur en is de tv snel en netjes neergezet en geinstalleerd. Prima service!

wijnand 26-12-2021

ik werd vriendelijk te woord gestaan en met het maken van mij keuze werd ook goed meegedacht.

Pascal 26-12-2021

Artikel besteld voor click and collect. Het was helaas niet op voorraad, maar kreeg advies over een mogelijk alternatief product. Uiteindelijk toch gekozen voor het eerste product dat direct werd besteld voor nalevering. Goede en correcte service.

HansP 26-12-2021

Goede adviezen ook al zijn de artikelen even niet uit voorraad leverbaar, wordt er toch een oplossing gezocht, zodat de producten toch op tijd worden geïnstalleerd.

ada 26-12-2021

even bellen voor een onderdeel en de volgende dag aan de deur van de winkel ophalen. super

W. Derix-Swemers 26-12-2021

Cup Arcen is bij mij al meer dan 40 jaar een vertrouwd adres wat betreft klantvriendelijkheid en service. De huidige generatie van de familie Cup gaat op dezelfde voet verder

Manon Jansen 26-12-2021

Check : Supergoeie service
Check : superaardig
Check : alles perfect uitgelegd
Check : (haha lekkere koffie)
Kortom ik kan helemaal niks verzinnen wat minder is !
Dus ze zijn cumloude geslaagd

Dick van Schaik 26-12-2021

Wij hadden met spoed nog voor de kerstdagen een nieuwe vaatwasser nodig en de volgende dag is deze geleverd.
Topservice echt een aanrader.

Marlon 26-12-2021

Super snel Service ik belde en wou een afspraak maken, er werd een nieuw onderdeel besteld en die kon 2 dagen erna al worden geplaatst. Net voor kerst alles voor elkaar! Super bedrijf! Mocht er ooit weer iets zijn dan ga ik zeker weer hierheen! Bedankt allemaal.

Marco Grisel 26-12-2021

Super winkel altijd tijd voor uitleg en perfecte service . Voor mij geen online winkel ga nog graag naar een winkel toe om dingen te zien en uitleg te krijgen. Deze winkel is zeker een aanrader.

Arjan 26-12-2021

Ben er vakkundig geholpen door vriendelijk personeel.
Alles werd op de afgesproken datum netjes thuis afgeleverd.

P.L.Luijten 26-12-2021

Een heel fijne winkel waar je goed wordt geadviseerd. Verder is het afleveren en installeren prima gedaan/gegaan.
Wij kopen er graag omdat het heel goed- en vakbekwame mensen heeft.!!!!

Andret 25-12-2021

Nemen de tijd voor je geven goede advies over het te kopen product en een nette en snelle levering.

Walter en Ted 25-12-2021

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden van de apparaten (wasmachine en wasdroger). Onze wensen werden gehoord. Veel apparaten op voorraad en in de winkel te zien. Snelle levering. Wederzijds vertrouwen voelde heel prettig.

Adrie van den heuvel 25-12-2021

Zeer goede en snelle levering en zeer netjes alles opgeruimd en weer mee genomen dus er bleef geen grote doos in de weg staan

Bert en Tiny Hilverink 25-12-2021

Zeer deskundig advies. Niets was de verkoopmedewerker teveel. De verkoopmedewerker luisterde goed naar onze wensen.

F.J.M. van den Bogaard 25-12-2021

Hier heb je nog vertrouwen in de mensen van deze winkel. De service is hier altijd van hoge kwaliteit geweest. Nog nooit teleurgesteld geweest.

hj 25-12-2021

Snelle service, goede communicatie en vlotte levering. Online besteld en direct verzonden.

Jo 25-12-2021

Super klantvriendelijk, meedenkende en eerlijke service. Zou deze zaak iedereen aanbevelen.

Michel 25-12-2021

Top geregeld. Afspraken tijdig nagekomen en goede kwaliteit van personeel in de winkel tot monteur aan huis.

Gerard 25-12-2021

Was kort dag! 2 dagen voor kerst de koelkast kaduuk. Ondanks dat ze het erg druk hadden toch de bestelde nieuwe nog diezelfde dag nog bezorgd!👍👍👍

Daan 25-12-2021

Fijne zaak. Vriendelijk en deskundig personeel. Perfect geïnstalleerd. Wordt vaste klant!

Co 25-12-2021

Vriendelijk en deskundig personeel welke alle moeite doen en met je meedenken