Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Heleen Vervoort 23-07-2022

Heel tevreden over deze winkel. Super geholpen bij de aankoop van de wasdroger en de volgende dag al thuis bezorgd.

R.L.Eijsman 23-07-2022

Heel goede service. We mochten het showmodel even mee naar huisnemen om te proberen. Goed advies en vriendelijk personeel.

Michael Gillissen 23-07-2022

Snel geholpen, super producten incl de correcte uitleg. Goede bezorging ! Bij vragen achteraf goede en persoonlijke service. Je bent onderdeel van een familie ipv een klant.
In 1 woord top!

GCA Dekker en MW Dekker vander Beek 23-07-2022

Het ging hier niet om een aanschaf maar om service. Deze was prima. Na een gesprek kon direkt een afspraak worden gemaakt voor de volgende dag.

spekkie 23-07-2022

super netjes behandeld deden eerst prijs opgaaf zodat je niet voor verrassingen komt te staan top service een winkel waar we al jaren komen

Ronald 23-07-2022

Wederom heeft Electro World Thijsen uit Raamsdonksveer uitstekende service geleverd met de levering van de nieuwe wasmachine en droger.
Ondanks een traplift was alles met 45 minuten netjes aangesloten en de oude machines van zolder verwijderd.

Goed gedaan jongens ben zeer tevreden met jullie service en de nieuwe machines, ga zo door.

Mariëlle van der Borght 23-07-2022

Vriendelijk, behulpzaam, snel en goed geïnstalleerd. Keuze artikel was iets beperkter dan ik had gehoopt vandaar geen 10.

Prettige winkel 23-07-2022

alles goed geregeld, goed advies en vriendelijk personeel. Levering volgend afspraak.

Adriaan 23-07-2022

Je weet gewoon dat je eerlijk en deskundig advies krijgt en een goed product tegen een nette prijs. De service is ouderwets goed. Vakkundig en snel en voor en transparante prijs. Zo hoort het😉

Frans 23-07-2022

Zeer tevreden over afhandeling en de medewerking en advies van de winkelbediende .

rich59 23-07-2022

Denken mee, snelle levering, nette inbouw en beknopte maar duidelijke uitleg

Marjo Jansen 23-07-2022

Snel een afspraak voor de reparatie gemaakt. Monteur uiterst zorgvuldig. Duidelijke afspraken. Komen op tijd, werken snel en laten het ook netjes weer achter. Communicatie goed

H van Riemsdijk 23-07-2022

Op donderdagmiddag 21 juli 2022 heb ik telefonisch contact opgenomen met Ton van Alten. Reden: mijn scheerapparaat deed het niet meer. Dat kwam slecht uit, omdat ik inmiddels een baard had van tenminste 2 dagen. Op de site kon ik de keus maken voor een nieuw scheerapparaat wat ook nog in voorraad bleek te zijn. Het telefonisch bestelde apparaat werd op 22-7-2022 's morgens om 09.30. al bij mij bezorgd waarbij de coronaregels keurig werden nageleefd. De factuur ontving ik per mail zodat de betaling per bank kon plaatsvinden. Conclusie: het ging snel, prijstechnisch top, betrouwbaar en ook het contact was heel vriendelijk en aangenaam. Kortom: wat een geweldige service. Ik heb dat in eerdere situaties ook al zo beleefd. Ton van Alten wil ik dan ook van harte bij iedereen aanbevelen.

Gerard Spoor 23-07-2022

Zoals altijd fijn geholpen en wasmachine keurig thuis afgeleverd en geïnstalleerd!

Emmy 23-07-2022

Altijd even vriendelijk en behulpzaam personeel . Zij hebben een goede kennis van zaken en geven goed advies. Applaus voor deze shop. Zal hem zeker aanbevelen aan vrienden en familie .

Johan Steffens 23-07-2022

Je wordt altijd geholpen door een medewerker die weet waar hij over praat.
Of het nou om een wasmachine gaat of over een radio je krijgt die informatie waar je wat mee kan.
Ook wordt de tijd genomen en vriendelijkheid staat bij deze zaak ook hoog in het vaandel.

Harrie Ottenschot 22-07-2022

Prettig personeel. Echte vaklui. Service is van hoogste niveau.
Na aanschaf van nieuwe stofzuiger recent defect koffiezetapparaat laten nakijken. Reparatie en schoonmaak, wat denk je? Geen kosten, service.
Geweldig.

Jolanda van Valkengoed 22-07-2022

Hele fijne en service gerichte winkel. Medewerker legt goed uit, zoekt informatie op, loopt mee in de winkel en komt zelfs thuis om mee te denken en te kijken.

Machteld 22-07-2022

Via Bol besteld. Snelle levering, heldere communicatie en ik ben superblij met mooie en goede pannen!

Marianne Struver 22-07-2022

Al jaren klant bij Kreutz, goed advies en hele goeie service! En bij ongelukje met wasmachine direct hulp en afhandeling gehad. Chapau Maurice.

Robert Raijmakers 22-07-2022

Doen wat ze zeggen en komen afspraken na en goeie service en gezellige mensen top toch

MV 22-07-2022

wij hadden een koelkast die niet meer koelde,navraag bij onze vaste winkel bij ons in de stad advies kapot nieuwe kopen.
Electroworld in Gulpen gebeld,waarschijnlijk thermostaat defect,wij bestellen nu een nieuwe binnen 2 dagen komen wij bij u thuis voor reparatie.En dat is dus ook gebeurt,super fijne monteur en onze koelkast koelt weer als de beste.Kijk dat is nu echte service....

Jeanne Boer 22-07-2022

we zijn al jaren een tevreden klant van peter pan witgoed..hij heeft deze winkel overgenomen dus gaan wij mee:-)Altijd een prima en snelle service, een gezellig praatje ..voor ons gewoon al jaren een vertrouwd adres!

televisie en inductieplaat 22-07-2022

Fijne winkel met personeel dat meedenkt. ik kom er niet voor het eerst en het is bekend dat de service goed is.
Toen de inductieplaat niet bleek te passen werd er gezocht naar een passende oplossing. Dat is op korte termijn gelukt

Jacqueline 22-07-2022

Ik werd prima geholpen, ook meteen reactie via de mail ivm late bezorging van de wasmachine en droger. Vriendelijke mensen!