Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Edward Waasdorp 30-06-2022

Snel en vakkundig geholpen. Verder goed meegedacht over aflevering en plaatsing. Flexibel en meedenken met de klant

Ad Schroot 30-06-2022

Ik ben al ruim 20 jaar een tevreden klant bij Passe te Sliedrecht. Ze zijn zeer goed bekend in de wereld van de binnenvaart.
Staan altijd klaar voor ons, want scheepvaart gaat dag en nacht door!

Carla 30-06-2022

Ben zeer tevreden met mijn radio en boxen. Mooi geluid echt een vooruitgang. Keurig afgeleverd en duidelijke uitleg.

Dera 30-06-2022

Prima service.
Klantvriendelijk.
Eerlijk over opties. Geen vraag is te veel!
Echt een zaak waar de klant nog centraal staat.

Ad elst 30-06-2022

Wij zijn al jaren klant bij deze firma, en zijn heel erg tevreden daarover.
Dat begint al in de winkel, met persoonlijk en heel prettig contact.
Daarna de afspraak maken voor levering en eventuele installatie, en precies op tijd deze altijd nagekomen !!!!!!!!!!!!!

Aad zandbergen 30-06-2022

Persoonlijke aandacht en goede service.Het plaatsen van gekochte producten gebeurd op een professionele manier door gekwalificeerd personeel

Jo 30-06-2022

Zeer snelle en vriendelijke reactie op mijn vraag per mail. Ook een vriendelijke en kundige monteur die langs kwam.

Ruud Driver 30-06-2022

De service was geweldig de monteur was vriendelijk snel in zijn werk en dus ervaren.

M 30-06-2022

Super snelle reactie en service! Met bellen wordt er gelijk wat geregeld en in de winkel zijn de verkopers vriendelijk en behulpzaam!

B. ter Haar 30-06-2022

Zoals gebruikelijk prima vakkundig advies en klantvriendelijke afhandeling.

H. A. Risseeuw 30-06-2022

Wij hebben gekozen voor deze winkel omdat we goede service willen, en onze eerste indruk is zeker goed !!!

JV 30-06-2022

Snelle levering - gebruiksaanwijzing niet erg duidelijk waardoor na de plaatsing met het werken met de vriezer vragen ontstaan waarop de gebruiksaanwijzing geen antwoord geeft.

johan diepenmaat 29-06-2022

de service is perfect,
de winkel is dicht in de buurt.
de levering was op tijd en netjes volgens afspraak

FB 29-06-2022

Koffiemachine gekocht van €1600.- maar de verkoper had er niet bijverteld dat er heel veel en duur onderhoud bij kwam. Bv waterfilters, reinigingstabletten, ontkalkingstabletten, . En dat je na elke capucino of latte het hele melksysteem moet reinigen. Wij zijn dus zeer ontevreden.

Rob Veenink 29-06-2022

Sinds de jaren 90 van de vorige eeuw zijn we klant bij Leneman, tot op heden nooit teleurgesteld.
Informatie is goed, service en aftersales is zeer goed.
Mochten er zich problemen voordoen dan worden deze adequaat opgelost.

Linda 29-06-2022

Ik ben vorige week met een cliënt van mij in de winkel geweest in Stadskanaal. Geduldige uitleg, humor, servicegericht echt geen aanmerkingen. Radio is bezorgd en geïnstalleerd voor mijn cliënt (met verstandelijke beperking). Deze week ging de vriezer onverwacht stuk. Toen hoefde ik alleen maar te bellen en een afspraak te maken over de bezorging en het was geregeld voor mijn cliënt. Ze zijn erg attent en vakkundig en dat is wat ik nodig heb op zo'n moment.

Bart 29-06-2022

Prima geholpen met nog extra aandacht en genoeg tijd voor de klant. Kennis van zaken en afspraak is afspraak. Erg blij met de spullen en geholpen bij aansluiten. Prima winkel in Barendrecht 👍😃

Thieu 29-06-2022

Een duidelijk uitleg bij de verkoop. Prima afspraken m.b.t. de levering, het meenemen van het oude apparaat en tevens de meename van een extra apparaat!

Richard 29-06-2022

Uitstekende en vriendelijke service. Goede produkten, genoeg keus. Een prima keus dus.

Marius 29-06-2022

We zijn als nieuwe klant heel erg goed geadviseerd. Open en eerlijk v.w.b. Producten als plaatsen. We hebben tv, vriezer en sonosinstallatie gekocht. Ook telefonisch steeds goed en vriendelijk verder geholpen. Afleveren van genoemde artikelen ook accuraat en door zeer net personeel.

Bennie & Monique 29-06-2022

Zeer goede professionele uitleg en servies.
Vriendelijke bediening die open staat voor vragen.

Margriet Willemstein 29-06-2022

Goedemorgen ik heb deze winkel gekozen om zijn goede service en vriendelijke verkoper en ook snel geleverd en snel thuis bezorgd en een vriendelijke bezorger en behulpzaam ik ben zeer tevreden en een mooie koelkast thuis geleverd bedankt

vd Linden 29-06-2022

van Amelsvoort Oisterwijk, daar staat de klant nog centraal. Fantastische service ook na aankoop.

Fred 29-06-2022

Hoog service gehalte , grote bereidheid om advies te geven en heel behulpzaam en vriendelijk personeel

Bert 28-06-2022

snelle en juiste informatie. Door vakantie kon ik het niet eerder ophalen. Bewaren was geen probleem