Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

herman moes 24-06-2022

Geweldige kerel die xxx.
Wat een kennis heeft deze man in huis betreffende TV aansluitingen , televisies enz. enz.
Bij volgende klus graag deze man weer sturen A U B.

Rien Cobussen 24-06-2022

Altijd goed en vriendelijk geholpen vriendelijk personeel en uitstekende service

Anne Bos 24-06-2022

We zijn goed geadviseerd! Heeft ons goed geholpen bij het maken van een goede en verantwoorde keuze van een nieuwe koelkast. Na een week werd de koelkast geleverd en geïnstalleerd. De installateur nam alle tijd en moeite. Prima service!

Lenny 24-06-2022

De mannen van Lieshout geven altijd goed advies, hebben hele goede spullen. Echt een topbedrijf! Ik ben al jaren trouwe klant.

erik 24-06-2022

Vakkundig personeel, weten waar ze het over hebben, goed advies. duidelijk uitleg over voor en nadelen diverse machines
Goed assortiment, kan hier altijd wel slagen.

Lieke 24-06-2022

Behulpzame en vriendelijke medewerkers.
Ook is de winkel goed bemand, zodat je vrijwel altijd direct geholpen word.

Aart 24-06-2022

Zeer tevreden , goed geholpen goed geadviseerd , en aflevering en installatie was en ging ook perfect , niks op aan te merken
Alleen maar zeer positief en aan te raden bij een ieder

Ghenne van Rumste 24-06-2022

Altijd een correte behandeling, er kwam een jonge monteur die alles keurig inorde gemaakt heeft.
Wij kopen al jaren onze electro spullen bij de firma Vogel van Electro W0rld.

Ad en Nicolien van der Ploeg 24-06-2022

Vriendelijk en vakkundig, goed geholpen , snelle levering en top product zeer tevreden.

l van vliet 23-06-2022

prima verzorgt klant vriendelijk aan tebevelen service heel goed ben erg tevreden

Klant W 23-06-2022

Prima en snelle levering, zeer goed geplaatst. Zeer nette service. Bij de mail ook een goed tijdspad, zodat je weet wanneer de levering is.m

GG 23-06-2022

prachtige winkel en zeer klantvriendelijk personeel

mooie parkeerplekken voor de deur

J van Meer 23-06-2022

Hele goede uitleg.
Goede en snelle service.
Mooie ruime winkel.
Sluiten alles netjes aan en leggen het gebruik goed uit.
Nemen alle verpakkings rommel mee.

jo otten 23-06-2022

Wim v/d Broek Electro world
Is een bekende firma als het gaat om zeer goed gesorteerde winkel met een perfecte bediening zowel in keuzeondersteuning als verdere service.

Johan Hidding 23-06-2022

De werknemers denk met je mee, ze zijn er niet op uit om je het duurste te verkopen en nemen de tijd voor de klant. Kortom een voor een goeie service ben hier aan het goeie adres.

Ronald en Nel 23-06-2022

Wij komen al tijden bij de winkel van AVA Electro in Oost-Souburg.
Worden daar altijd, goede geholpen en krijgen antwoorden op onze vragen.
De verkoper neemt ruimschoots de tijd en wij vinden het een betrouwbare en goede zaak.
Het prijsverschil met oa de Mediamarkt was te verwaarlozen.

John v Bremen 23-06-2022

Zeer vriendelijke mensen die deskundig adviseren. Persoonlijke service en korte lijntjes wat communicatie betreft. Wasmachine is netjes geïnstalleerd met uitleg over werking.

Simon M. 23-06-2022

Verkoper dacht mee, en was behulpzaam. Nam ruim de tijd om alles goed te installeren.

Ter Morsche 23-06-2022

Brilman is al jaren bekend door hun goede service.
Het plaatsen van een inductie fornuis is snel en correct verlopen.
Vragen zijn duidelijk beantwoord door de servicemonteur.

Jan Ernst Nagel / TTHNop-Urk 23-06-2022

Als stichting die waakt bij terminale cliënten thuis en in ons Bijna Thuis huis in Emmeloord zijn wij bij technische vragen wat betreft ons camerasysteem gebaat bij snelle oplossingen om ons werk optimaal te kunnen uitvoeren.
Oosterhof Electro world is voor ons een betrouwbare, kundige, maar vooral een maatschappelijk betrokken firma
Aan alles merken we dat we als stichting die " Er wil zijn" voor mantelzorgers van, en terminale cliënten, een " streepje voor" hebben wat betreft snelheid van beantwoorden van vragen en het oplossen van technische problemen.
De afstand tussen ons hospice in Emmeloord en de vestiging in Steenwijk blijkt geen bezwaar te zijn.
Dus, voor de TTH Nop-Urk is Electro world Oosterhof de onbetwiste en meedenken specialist.

Ans 23-06-2022

Duidelijk en eerlijk advies. Snelle levering met voldoende igebruiksinstructie.
Zorgvuldig transport ter voorkoming schade in huis. Correct personeel.

K van Stipriaan 23-06-2022

Goede service goed werk afgeleverd. En wat tegenwoordig ook al uniek is, afspraak tot op de minuut nagekomen. Dus zéér tevreden

Djouke 23-06-2022

Ik was blij met een klantvriendelijke benadering en een goede service om het juiste apparaat bij het artikelnummer te vinden. Daar moest de leverancier voor benaderd worden.
De levering was snel en vakkundig.
Alles bij elkaar een prima service zoals ik verwacht van een speciaalzaak.

CorneliaG 23-06-2022

Het is een zaak die meedenkt met de klanten en die ook goede voorlichting geeft. Prima service, net personeel en snelle levering.

Robert 23-06-2022

Winkel in eigen dorp. Na melding van defect snel een monteur ter plaatsen. Was nieuwe koelkast nodig die's middags al geleverd werd