Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lynda de Pooter 13-01-2023

Ze zorgen ervoor dat je ondanks wat probleempjes altijd op de juiste manier geholpen wordt én dat het netjes wordt opgelost

S Thomassen 13-01-2023

De Tv die ik gekocht heb kon alleen online gekocht worden vertelden ze me in de winkel.
Fijn advies gekregen over deze tv.
Online besteld en laten bezorgen door de vestiging Reuver.
Zeer vriendelijk en erg behulpzaam.

Corrie 13-01-2023

Helemaal tevreden over de snelle levering en plaatsing van de nieuwe koelkast.

Jan de Neef 13-01-2023

Deze winkel gekozen omdat wij er eerdere aankopen hebben gedaan Fijne winkel Hulpzaam personeel

Televisie 13-01-2023

We zijn op een leuke en informatieve wijze geholpen bij de installatie van de tv. Voor ons als volstrekte (oudere) digibeet een prestatie die genoemd mag worden!

gerda van leeuwen 13-01-2023

vandaag gebeld morgen al bij ons thuis.
door problemen met de vaatwasser die niet meer schoon werd kwam de monteur de volgende dag al langs.
Het probleem was snel verholpen en de vaat is glanzend schoon.

Carla 13-01-2023

Fijn contact en uitleg, als ik iets in de toekomst nodig heb loop ik er binnen.

Louis 13-01-2023

Net bedrijf waar je nog het gevoel krijgt serieus te worden genomen en de gekochte spullen door deskundige monteurs worden geplaatst en/of gemonteerd!

Jessica de jong 13-01-2023

Zeer uitgebreid advies,en er worst goed naar mijn wensen geluisterd. Komen zelf met dingen waar ik niet bij stil sta.
En ik koop alleen een wasmachine. Maar ze nemen zonder problemen een kapotte wasmachine EN droger van de zolder mee terug.

Dat noem ik nog is service!!

Mattie 13-01-2023

Het gewenste item was niet op voorraad in de winkel. Dit werd besteld en was snel binnen. Goed gecommuniceerd mbt binnenkomst en afhalen

Corth 13-01-2023

Mooie winkel met vriendelijk personeel. Personele neemt de tijd en denkt mee. Medewerker gaf goede adviezen.

Hans 13-01-2023

Ze doen wat ze zeggen, medewerkers zijn vakbekwaam en niet te beroerd om iets extra’s te doen wanneer dat naar hun mening beter is. Top.

Eugène 13-01-2023

Na de bestelling werd ik eerst gebeld of ik wist dat deze DVD speler alleen een scart aansluiting had. Vervolgens bij het ophalen in de winkel werd ik er nogmaals erop geattendeerd of ik op de hoogte was dat er alleen een scart aansluiting op zat.

E. F 13-01-2023

Wij komen hier al jaren en het is een goede winkel waar je altijd netjes wordt geholpen en de prijzen zijn er gewoon netjes
Ook de mensen die daar werken , lopen er al jaren dus dat geeft ook aan dat het daar goed zit

mgjb 13-01-2023

Deskundig en vriendelijk advies, nooit opdringerig. Installatie van de Quooker werd professioneel uitgevoerd. Werkt perfect, geen lekken. Alles opgeruimd achtergelaten.

Jopie 13-01-2023

Heel snel en heel goed geholpen door vakkundige mensen. Snelle levertijd, nette installatie en uitleg.

M Warmenhoven 13-01-2023

Koelkast en vriezer gekocht en binnen een week geleverd. De.monteur heeft nog 1 deur omgehangen. Topservice!

P.Drijfhout 12-01-2023

Personeel is klantvriendelijk. Geven deskundig advies. Zijn daarbij hulpvaardig voor het maken van de juiste keuze.

A. Kester 12-01-2023

alles was op tijd geleverd en een prima samen werking met de gene die de aarrechtblad op maat maakte om de nieuwe kookplaat erin te plaatsen.

Mulder 12-01-2023

We komen al lang met tevredenheid naar deze winkel. Helaas werden we bij de laatste aankoop verkeerd geïnformeerd en zijn we er onderling niet uitgekomen terwijl de fout toch echt daar ligt.

Johan van Praat 12-01-2023

Vriendelijke medewerker met kennis van zaken
Gaf duidelijke informatie over het product.

A. Van ‘t Ende 12-01-2023

Wij hebben fysiek de winkel van Hagedoorn Meppel bezocht en een wasmachine aangeschaft. Het bedrijf kennen we al jaren. Vakkundig, servicegericht en vriendelijk personeel. De service is altijd geweldig. Dus al jaren goede ervaringen met dit bedrijf.

Thea van Herwijnen 12-01-2023

Wij werden goed geholpen in de winkel.
Goede uitleg.
Goede levering
En goede installatie
Wij waren zeer tevreden

Marja Eskes 12-01-2023

Goede service. Snel bezorgd en geplaatst. Goede uitleg voor het gebruik van de nieuwe Bosch wasdroger.

Jan van den Broek 12-01-2023

Het voelt een beetje als familie, zo vertrouwd! We kennen het bedrijf al vele jaren, als we iets nodig hebben op het gebied van koken, wassen, koffie zetten, tv kijken en zo voort kopen we bij onze vrienden!