Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

DeniseD 20-01-2023

Goed advies, snelle offerte met verschillende mogelijkheden en levertijden. Ook installatie snel verlopen. Stiphout Zandvoort denkt met je mee!

Jan Hendrik Hommes 20-01-2023

Mensen van Electroworld Bakker hebben kennis van zaken
Bij aflevering op adres goed geïnstalleerd. Aardige lui !

Cees 20-01-2023

Kopen bij de plaatselijke leveranciers is wel zo goed en betrouwbaar als via internet. Zeker bij een zaak als Electroworld met betrouwbaar en goed voorlichtend personeel.
Van harte aanbevolen❗

Ria Groenewegen 20-01-2023

Je wordt er heel goed geholpen, vriendelijk en uitzoek genoeg. Heerlijk in het dorp en je steunde ook de middenstand.

Huib 20-01-2023

Goede uitleg en marktcomforme prijs . Installatie wordt ruimschoots de tijd voor genomen , al zijn daar wel kosten aan verbonden.

Rene 20-01-2023

Mooie winkel geworden na de verbouwing en personeel die weet waar ze over praten.
Goede voorlichting

Jan Maarten de Booij 20-01-2023

Prettige winkel Stadhouder/Electro World. Geven goede voorlichting over je aankoop. Solide, eerlijk en betrouwbaar. Deze site helder en duidelijk. De levering was ruim binnen de afgesproken tijdseenheid. Installatie nieuwe wasmachine en uitleg verliep goed alleen misschien enigszins wat haastig aan de kant van de bezorgers. Verder prima!

P. Hogendoorn 20-01-2023

zeer goede en behulpzame winkelpersoneel, en weten waar ze over praten. ze leggen goed uit over de werking

Peter van Rijn 20-01-2023

deze winkel ontvangt zijn klanten vriendelijk en zijn hulpvaardig. daarbij is onze vaatwasmachine keurig netjes ingebouwd en werd er uitleg bij gegeven

MR 20-01-2023

Ik koop al 30 jaar bij Radio Drieeenhuizen want ze zijn lokaal en bezorging, installatie en eventueel reparatie zijn snel geregeld.

Avko 20-01-2023

ruim opgezette winkel met voldoende keus in de diverse modellen. In combi met uitleg van vakbekwaam personeel tot een overwogen keuze kunnen komen.

h van den berg 20-01-2023

klantvriendelijk en bekwaam personeel.
nette winkel, makkelijk parkeren.
geeft goed advies.

Tatiana Roodnat 20-01-2023

Goede uitleg en behulpzaamheid in de winkel. Aflevering is ook goed. Wordt netjes naar boven gebracht. Vriendelijk.

Ludo 20-01-2023

Al 35 jaar klant en zoals altijd is alles prima geregeld. Ook altijd "Super Service" aan huis. Komen altijd de afspraken na.

Corina 20-01-2023

Prima geholpen, goed advies gekregen en daarna snel geleverd, mooi koffiezetapparaat

Melissa 20-01-2023

Vriendelijke mensen en goede service. Word netjes thuis afgeleverd zodra het binnen is in de winkel.

Marco 20-01-2023

Rond het middaguur in de winkel geweest omdat mijn bijna 15 jaar oude Marijnen wasmachine een raar geluid maakte. Prima geïnformeerd over de (on)mogelijkheden, waarna ik tot aanschaf van een nieuwe Beko ben overgegaan. Installatie onder bestaande Beko wasdroger kon diezelfde middag nog plaatsvinden! Top gedaan!

Josan Welten 20-01-2023

Super vriendelijk personeel en goed advies .
Meteen gebeld toen het binnen was . Dus snelle service .

Pijpelink 20-01-2023

Prima service in de winkel, goede voorlichting.
Geweldige service van de bezorgers, die pas weggaan als alles in orde is.

DennisZ 20-01-2023

We waren op zoek naar een nieuwe droger. In de winkel goed advies gehad mbt de juiste keuze maken. Verkopers nemen de tijd voor je. Snel geleverd en laten installeren. Prima service en ga zeker terug als ik weer wat anders nodig heb

Johan van Toor 20-01-2023

Van Leeuwen iin Wateringen is een bedrijf dat bijzonder is geworden door normaal te blijven. Wederom goede service en prima installatie van onze nieuwe TV en soundbar. Ze zijn iets duurder, maar krijgen hiervoor goede service terug. Even bellen en ze zijn vaak binnen 2 dagen bij je aan de deur.

Loek Luijbregts 20-01-2023

Spectaculair snel en vakkundig geholpen. Vooral het advies tegen wat wij dachten te willen en voor iets anders bleek HEEL welkom. Bedankt team.

Frankie 20-01-2023

Goed en juiste advies!
Zeer vriendelijke medewerkers met kennis van de producten
Alles onder één dak van advies tot plaatsen.
Zeer tevreden!.

Josee van Beek 20-01-2023

Altijd opzoeken naar oplossingen, bezorgtijden worden nagekomen en alles geïnstalleerd of aangesloten.

Broekhuizen 20-01-2023

Goed advies gekregen door geduldig en klantvriendelijk personeel. Ook de monteur was zeer kundig en klantvriendelijk.