Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2949 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monica 19-01-2023

We werden vriendelijk geholpen. Personeel is niet opdringerig. De verkoper die ons hielp was vakkundig! Onze aankoop werd binnen een week geleverd en geïnstalleerd.

Jan en Trees Benning 19-01-2023

Altijd een vriendelijk woord en zeer goede service en advies. Echt een aanrader. Ook al zijn het de kleine zaken maakt niets uit altijd even vakkundig geholpen.

wout 19-01-2023

Prettige mensen, eerlijk advies met eerlijke prijzen.
Eergisteren een vaatwasser gekocht en binnen 24 uur geïnstalleerd.

M. De Vroet 19-01-2023

Vriendelijk. Denkt met je mee en geeft goede informatie. Had ik 1 x juiste oplossing

CoCa 19-01-2023

Wij zijn uiterst tevreden, met alles.
Vanaf aankoop tot en met installatie.

Jessica de jong 19-01-2023

Goede uitleg, en prima service.ze hebben alle tijd voor je.
Ook de installatie en uitleg thuis waren top!

P. Grevink 19-01-2023

Om de oude wasdroger van ruim 17 jaar oud te vervangen door een energiezuinige warmtepompdroger naar Electro World Barendrecht. We hadden al wat voorwerk gedaan. in de winkel goede uitleg en de laatste vragen beantwoordt. Gewenste model op voorraad en een week later keurig geleverd en geinstalleerd door Electro World.
Mocht er eens wat zijn met geleverde apparatuur, de eigen service dienst is snel ter plaatse en lost storingen adequaat op.

Miquel pastoor 19-01-2023

goed geholpen. altijd een gezellige boel Eerlijk en goede prijzen voor je het weet ga je met meer naar huis als je zelf wild

Anne 19-01-2023

Ik ken Elektro World Vogel in Vlaardingen al zo'n 30 jaar al een zeer betrouwbare partij. Altijd goede service.

Lambère en Trees van Dam 19-01-2023

Snelle reaktie op mijn verzoek tot service voor kapot huishoudelijk apparaat . Na 2 dagen al n monteur in huis, met stagiair. Machine na 28 jaar niet meer te repareren. Dus per ommegaande gingen wij naar de winkel, keus gemaakt met vakkundig en zorgvuldig advies van de winkelier en.... nu 2 dagen later is de nieuwe machine, wederom door dezelfde monteur, maar nu met andere stagiair, geïnstalleerd en hij draait proef.
Dat zijn toch de middenstanders, waar je je inkopen en service haalt! Pluim voor deze ondernemer in Culemborg.

De Bin 19-01-2023

Woensdag gebeld VOOR NIEUWE INBOUW KOELKAST. VRIJDAG GEPLAATST OUDE MEEGENOMEN.

Ingrid sins 19-01-2023

Zag een leuke aanbieding van een bosch wasmachine in weekblad t carillon staan en dacht dat wordt 'm!
En kreeg er als cadeau ook nog eens mooie bosch stofzuiger bij!😁De wasmachine is netjes geïnstalleerd en alles is goed uitgelegd..Wat een vriendelijke mannen!Kreeg als tip om ook eens na te denken om de droger te vervangen ivm energiekosten laag te houden dus die houd ik in gedachten😉
Ook hebben ze netjes mijn kapotte wasmachine meegenomen scheelt weer een ritje naar de milieustraat 😉

Grootveld 19-01-2023

De medewerkers zijn vriendelijk, enthousiast en deskundig.
Als ze eventueel zelf geen antwoord hebben op je vraag dan zoeken ze het voor je uit.
Kan iedereen deze winkel aanbevelen.

Marion Hermans 19-01-2023

Super snelle levering. Zeer correcte heten die het apparaat brachten en aansloten!

Electro World P. Verberkt = Bakel. 19-01-2023

Een vriendelijke en mee denkende eigenaar, geweldige service. Samen zoeken naar de informatie en vragen die je als klant hebt over het product en goede uitleg daarvan. De soep-blender was voor mij nieuw, voor 2 ouderen die we zijn, was een lichter gewicht 6.1 ( artritus) daarvan interessanter dan de 2.6. die grotere kan beter voor gezinnen zijn. In kleine 20 minuten is de soep al klaar, net als de slow cooker een fijne aanwinst.

Angela 19-01-2023

Vriendelijk personeel. Goede service. Artikel helaas niet op voorraad maar met een paar dagen geleverd.

Wim Hamelink 19-01-2023

Winkel is prima. Prijzen correct en een goede voorlichting. Is prettig dichtbij voor verdere info.

anoniem 19-01-2023

Ik vindt het een prima winkel, we kregen een goede uitleg over de was droogcombinatie, en de levering was heel snel.
De oude apparaten hebben ze netjes mee genomen. Tijdens het wasproces bleek dat de pootjes niet helemaal waterpas stonden, ik heb hiervoor gebeld en 1 1/2 uur later stond de monteur voor de deur en hebben ze het goed opgelost.
We hebben voor deze winkel gekozen omdat hij vlak bij ons in de buurt ligt.

een tevreden klant 19-01-2023

Vlot, zorgvuldig en voordelig. Goede voorlichting en servicegerichte, persoonlijke benadering.

Math van Gangelen 19-01-2023

Monteur langs geweest, omdat de Ziggo man ons achterliet met voor ons onoplosbare problemen.
De Offermans medewerker heeft ons prima geholpen om de Ziggo problemen op te lossen.
Alle lof !

Easy Active Meppel 19-01-2023

Topservice, deze mensen staan altijd voor je klaar! zowel in advies van verkoop, als hulp bij montage!

H.C. Klompmaker 19-01-2023

duidelijkheid bij aankoop, besteltijd was niet te lang en eveneens een vakkundige manier van installeren., en vriendelijke benadering

Jaco 19-01-2023

Prettige sfeer in de winkel en goed advies! De wasmachine en warmtepomp droger zijn afgelopen week gebracht en aangesloten. Dit werd zeer zorgvuldig en voorzichtig gedaan. Netjes aangesloten en een goede uitleg. Ze namen de tijd. Al met al een heel goede ervaring!!

Marian Bink 19-01-2023

Bij een overdaad in keuze werden we vakkundig geleid naar het product wat bij ons past. Erg vriendelijk geholpen en bestelling was ook snel binnen. Later ook telefonisch goed verder geholpen.

Tevreden klant 19-01-2023

Zeer prettige winkel met vriendelijke en behulpzame medewerkers. Je krijgt altijd eerlijk en goed advies!
Echt een top winkel.