Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sander Booms 16-01-2023

Altijd deskundig geholpen. Vriendelijkheid. Krijg altijd goed advies.
Service is goed. belangrijk is dat er ook een onderhoudsdienst aan de winkel verbonden. Die helpen je ook goed indien nodig.

Peter 16-01-2023

Ik had een regulier filterkoffiezetapparaat nodig, maar deze functioneerde ‘voor geen meter’. Bunschoten Abcoude heeft deze ingenomen en via Philips is een nieuw apparaat beschikbaar gekomen. Omdat we echter al voorzien waren van een ander apparaat konden we een Nespresso apparaat uitkiezen met aftrek van de kosten van het reguliere apparaat. Zeer tevreden over deze afwikkeling van onze klacht.

S. Spaan 16-01-2023

Bij deze winkel terecht gekomen omdat ik op zoek was naar kennis en service. Het bedrijf, en zeker ook de monteur die langskwam heeft goed advies gegeven, en daarna ook in de winkel goed advies gegeven. De wasmachine kon snel geleverd worden, en ook bij de plaatsing was de service prima

Irma 16-01-2023

Professionele, vriendelijke medewerkers die echt meedenkt met de klant. Super geholpen en out of the box gedacht. Daarom een prima aankoop gedaan en als tevreden klanten naar huis gegaan. Tot een volgende aankoop, wij komen zeker bij jullie terug!

Marion 16-01-2023

Erg snelle en goede service bij het kopen en plaatsen van onze nieuwe vaatwasser!

A. De Ruijter 16-01-2023

Wij zijn zeer deskundig in de winkel geholpen. Goede uitleg en vriendelijk personeel. De wasdroger die we in de winkel kochten werd de volgende dag thuisbezorgd en aangesloten.

Paul Habets 16-01-2023

Op 22 december gaat de vaatwasser stuk! Contact opgenomen met Electro world ( Van Kan Hoensbroek) met de vraag of het mogelijk was om nog voor kerstmis een nieuwe te plaatsen. Ze zouden gaan kijken wat mogelijk was en me z.s.m. terug bellen. Na 15 minuten werd ik reeds teruggebeld met goed nieuws, ze konden hem op zaterdag 24 december nog plaatsen. TOP!!! Dit is niet onze eerste aankoop bij Electroworld (van Kan Hoensbroek) alles steeds naar grote tevredenheid. Ook vermeldenswaardig is dat mijn moeder (94 jr) wel eens de televisie op tilt weet te krijgen. Een telefoontje naar Van Kan en een medewerker gaat bij haar persoonlijk langs om het probleem op te lossen en dat zonder extra kosten enz. TOP again!

J.W.Kuiper 16-01-2023

Wij zijn bewust naar Balsters elektroworld gegaan, puur omdat we daar goed en deskundig geholpen zouden worden.
Wij hebben gekozen voor advies en deskundigheid, daarnaast is een kleiner bedrijf zich bewust van klantvriendelijkheid en service.
En daar hebben geen spijt van, geen onnodige extra kosten, bezorgen en ook aansluiten was snel geregeld, dus zeer tevreden, we zullen daar vaker aankopen gaan doen.

G dekkers. 16-01-2023

Goede uit leg met vragen die je hebt
Weet waar ze over praten .
Goede Service en klantvriendelijkheid staat daar hoog
Ik zal ze altijd adviseren aan iedereen

F.van de laar 16-01-2023

Top service ze staan voor je klaar niks is te moeilijk goede uitleg en als iets kapot is dan komen ze .en zo hoort het

Nicole 16-01-2023

De winkel is dichtbij huis, advies van xxx vond ik top, levering stipt op tijd, prima service

Bosgasten B&B 16-01-2023

Het Sleutelwoord voor personeel en bezorgers van Electroworld Putten…..MEEDENKERS!!!

Gerda Spit 16-01-2023

Het is een mooie en keurige winkel. Goed gesorteerd en zeer vriendelijk personeel.

Arjan van Gammeren 16-01-2023

Deskundig advies en snelle levering (zelfde dag) Mogelijkheid voor keuze in verschillende merken. Daarbij worden alle kenmerken en voordelen en nadelen naast elkaar gezet. Daarom is het makkelijk om het apparaat dat het beste bij jou past te kiezen.

Myrna 16-01-2023

Een kapotte wasmachine betekent bij ons direct stress. Van de Poel biedt genoeg keuze voor een nieuwe en deze werd ook direct dezelfde dag nog geplaatst. Vriendelijke en goede service. Zeker een aanrader.

Johan 16-01-2023

Ik wordt snel geholpen naar wat ik wil vragen.
De service is goed omdat ik het product snel kan zien en proberen.
De toelichting van de verkoper was ook prima en volgende keer wil ik om een demonstratie van dit product vragen.
De bediening is attent en correct

Fam. Bessems 16-01-2023

Prima service! Snel en betrouwbaar. De jongens die bezorgen zijn uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam.

Deckers 16-01-2023

Goed geholpen / service, half twaalf gekocht en om kwart over 1 tv thuis al afgeleverd en geïnstalleerd.

Familie van Silfhout 15-01-2023

Zeer prettig geholpen. Al maanden op zoek naar een laptop. Op internet zagen we van alles voorbij komen, maar welke moet je hebben? Via familie terecht gekomen bij electroworld Barneveld. Binnen een half uur stonden we buiten met een laptop die bij ons past, kortom. Goede service en vakmanschap! Dikke aanrader!

Tony 15-01-2023

De levering van de Samsung side by side koelkast werd keurig op tijd bezorgd. Telefoontje vooraf gaf de mogelijkheid om de oude koelkast even leeg te maken.
Het verwijderen van de oude Amana (130 kilo) en plaatsen van nieuwe Amerikaanse koelkast was een stevige klus. Met veel geduld en zorgvuldigheid verliep het plaatsen uiteindelijk naar wens.
De klantvriendelijkheid van de bezorgers was buitengewoon.
Kortom, compliment voor de firma Electroworld Wateringen.

Kim 15-01-2023

Telefonisch super netjes te woord gestaan voor advies voor een nieuwe koelvriescombinatie. Is volgens afspraak geleverd. De 2 mannen die de koelvriescombinatie kwamen installeren zijn super netjes te werk gegaan en hebben deze netjes ingebouwd.
Bij deze zaak voel ik mij echt een klant!

Ik kan ze iedereen aanraden.

PGS 15-01-2023

Ben zeer tevreden door snelle (re)actie en klantvriendelijke behandeling.
Vooral vakkundige reparatie van het defect

Frank 15-01-2023

Bij deze winkel krijg je eerlijk en deskundig advies. Zeker aan te bevelen.

Freek Kokos 15-01-2023

Contact snel en zeer goed geholpen. Probleem goed en vakkundig verholpen.
Monteur zeer goed werk geleverd snel en netjes achter gelaten.
Geen op of aanmerkingen.
Zal deze firma zeker bij familie en vrienden onder de aandacht brengen.

willem 15-01-2023

Monteur komt keurig op tijd. Monteur werkt zeer netjes en efficient. Denkt mee. ik ga zeker weer gebruik maken van deze winkel!