Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2936 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Familie van Silfhout 15-01-2023

Zeer prettig geholpen. Al maanden op zoek naar een laptop. Op internet zagen we van alles voorbij komen, maar welke moet je hebben? Via familie terecht gekomen bij electroworld Barneveld. Binnen een half uur stonden we buiten met een laptop die bij ons past, kortom. Goede service en vakmanschap! Dikke aanrader!

Tony 15-01-2023

De levering van de Samsung side by side koelkast werd keurig op tijd bezorgd. Telefoontje vooraf gaf de mogelijkheid om de oude koelkast even leeg te maken.
Het verwijderen van de oude Amana (130 kilo) en plaatsen van nieuwe Amerikaanse koelkast was een stevige klus. Met veel geduld en zorgvuldigheid verliep het plaatsen uiteindelijk naar wens.
De klantvriendelijkheid van de bezorgers was buitengewoon.
Kortom, compliment voor de firma Electroworld Wateringen.

Kim 15-01-2023

Telefonisch super netjes te woord gestaan voor advies voor een nieuwe koelvriescombinatie. Is volgens afspraak geleverd. De 2 mannen die de koelvriescombinatie kwamen installeren zijn super netjes te werk gegaan en hebben deze netjes ingebouwd.
Bij deze zaak voel ik mij echt een klant!

Ik kan ze iedereen aanraden.

PGS 15-01-2023

Ben zeer tevreden door snelle (re)actie en klantvriendelijke behandeling.
Vooral vakkundige reparatie van het defect

Frank 15-01-2023

Bij deze winkel krijg je eerlijk en deskundig advies. Zeker aan te bevelen.

Freek Kokos 15-01-2023

Contact snel en zeer goed geholpen. Probleem goed en vakkundig verholpen.
Monteur zeer goed werk geleverd snel en netjes achter gelaten.
Geen op of aanmerkingen.
Zal deze firma zeker bij familie en vrienden onder de aandacht brengen.

willem 15-01-2023

Monteur komt keurig op tijd. Monteur werkt zeer netjes en efficient. Denkt mee. ik ga zeker weer gebruik maken van deze winkel!

Timmer 15-01-2023

Erg fijne mensen, snelle goede service!
Vaatwasser was kapot, eerst gebeld, op telefonisch advies naar de winkel gekomen om eerst wat meer te verdiepen in de opties. Vervolgens snel gekocht en een werkdag later geplaatst.
Top.

André Eemnes 15-01-2023

In de winkel in Baarn netjes ontvangen en te woord gestaan. Zelfde middag offerte ontvangen heb tv gekocht en inbouw koel vriescombinatie. Goede afspraken gemaakt over moment leveren en installeren. Levering en installatie keurig verlopen. Monteur zag dat kastdeurtje ernaast iets scheef hing ook meteen even gesteld. Kortom uiterst tevreden. Volgende aankoop ga ik hier zeker weer naartoe ! Doen wat ze beloven en communicatie is goed met deskundige medewerkers.

R.H.Wilschut 15-01-2023

Electro world heeft een scherpe prijs voor ons product en de afhandeling was prima. Er was iets met het bezorgadres en na een mail daarover kregen wij direct antwoord en werd het product bezorgd. Complimenten

C.J.Feenstra 15-01-2023

Al jaren vaste klant meer dan 20 jaar altijd weer een betrouwbaar advies en de gemaakte afspraken die worden nagekomen.
Wij zijn dan ook zeer tevreden.

Bas Blok 15-01-2023

Mijn combi oven magnetron was kapot. Oven lang gebracht om te kijken of deze nog gerepareerd kon worden en gelijk naar een eventuele nieuwe gekeken. Paar dagen later telefoon met het bericht dat de oven gemaakt was. Kosten materiaal en arbeid nog geen euro 100,-- . Oftewel topservice en goed meegedacht met mij als klant.

Hans 15-01-2023

Na bestelling netjes geleverd volgens afspraak zelfs aan achterzijde van de woning

Breugem 15-01-2023

Vriendelijk en behulpzaam geholpen in de winkel en bij levering en montage thuis.

M.Jalilnezhad 15-01-2023

Zeer goede en nette winkel, snelle en vriendelijke medewerkers die gedetailleerde informatie over de producten geven. Ook de service na verkoop en de garantie zijn uitstekend.

henk kafoe 15-01-2023

Super service, binnen 2 uur bezorgd, dit omdat onze droger het was begeven.

Jonker A.P. 15-01-2023

Het is een overzichtelijke winkel,, met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, dat je op een goede manier adviseert. Voor mij hoeft er niets te veranderen, gewoon door gaan op deze manier. Aan schaf inductieplaat 19 November 2022. Aanschaf wasmachine 05 Jan 2023.

Vincent 15-01-2023

Installatie van vaatwasser en koelkast prima geregeld. Het blijft onze vaste winkel

Waldeck BV 15-01-2023

Electrwold geeft goed advies, helpt altijd snel en adequaat en lost problemen (ook van onze huurders) snel en goed op. Helder over kosten.

Martin 15-01-2023

Geen enkele belofte over communicatie is nagekomen. Niet terug gebeld, niet terug gemaild.
Het zou een maand hebben geduurd om een onderdeel te krijgen, maar ik heb de indruk dat men domweg vergeten was dit te bestellen, en dat pas deed toen we er na weken wachten naarbegonnen te vragen..
De monteurs waren overigens prima. Prijs ook redelijk

C. Nefkens 15-01-2023

Heel klantvriendelijk en geeft goede uitleg.
Goede service en vriendelijk personeel

Zeer tevreden 15-01-2023

Electreworld heeft wat ik nodig heb, makkelijk bedienbare website, vriendelijk en kundige medewerkers, snelle levering, vakkundige installatie, kortom prima zaak!

Geert van Oijen 15-01-2023

Aankoop van een bonen koffiezetter met meerdere functies. Goede en eerlijke utleg over de mogelijkheden, prijsveschillen etc. Tevreden naar huis met een mooie Siemens koffiezetter.

Drieenhuizen 15-01-2023

Prima service vanaf het begin tot plaatsing! Aardig personeel en zeer tevreden.

DCCB 15-01-2023

Baake heeft vriendelijk en Deskundige personeel in dienst. Je wordt er keurig geholpen en ze doen niet moeilijk als je iets wilt ruilen.