Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Marita van der Gouw 09-10-2022

Goed advies en een fantastische service. We houden van de persoonlijke benadering van de medewerkers van deze winkel.

Sjardijn 09-10-2022

Betrouwbaar en vakkundig . De monteur gaf goed aan wat het probleem was van onze vaatwasser en heeft dit snel opgelost.

Monique 09-10-2022

De reparatie van mijn Miele droger was snel geregeld. Door vooraf goede vragen te stellen had de monteur al de juiste onderdelen mee . Vooraf duidelijke communicatie over de kosten ( vielen reuze mee ) en hele aardige monteur op tijd welke was afgesproken! Hier kunnen vele bedrijven een voorbeeld aan nemen! Ik moet nog een vriezer aanschaffen en ga hier zeker ook voor kijken

Claudia 09-10-2022

Fijne informatie in de winkel om tot een goede keuze te komen. Snelle levering een dag later. Wederom uitleg over het apparaat zodat ik hem gelijk in gebruik kon nemen.
Vriendelijke mensen!

Caroline 09-10-2022

Mooie airco. Heerlijk geeft ook warmte voor de koudere dagen.
Goede monteurs met verstand van zaken!

H. van Dijk 09-10-2022

Prettige service met een persoonlijke touch. Een winkel waar ik graag heen ga ik een aankoop te doen.

m.mulders 09-10-2022

duidelijke afspraak ,en vriendelijk personeel.keurig geplaatst. en netjes opgeruimd.een aanrader .

Bart 09-10-2022

Goede service.
En altijd goed geholpen
Gewoon een goede klantbenadering en goede uitleg en verstand van zaken

pieter 09-10-2022

Heel fijn geholpen door de mensen van electroworld, ouderwetse services !!
Komen de afspraken na en hebben alle tijd voor je.

Marja 09-10-2022

Ik ben erg trouw en koop mijn artikelen al vele jaren bij Vogel.
Altijd vriendelijk personeel en prima service.

Marianne 09-10-2022

Ik ben zeer tevreden over deze winkel. Vriendelijk personeel en mijn bestelling was de volgende dag al binnen.

Sjuul Dings 09-10-2022

goed advies en topservice. Of het nu s voor een storing of een nieuw apparaat; je wordt altijd vriendelijk en accuraat geholpen en geadviseerd. Dit is ook de reden dat ik er altijd weer graag terugga. Fijne mensen!

Brenkman Culemborg 09-10-2022

service was goed afspraken waren goed en alles prima volgens afspraak personeel was goed heeft alles prima uitgelegd en was vriendelijk

Hussein 08-10-2022

Jullie zeggen op de webshop dat jullie de product brengen tot 4 hoog, maar dat is niet zo ze nemen de telefoong ook niet op Waneer je klacht wilt indienen

Astrid 08-10-2022

Electroworld Schijndel was zeer klantvriendelijk, communiceerde correct en snel. De levering was keurig op tijd en het apparaat werd netjes opzien plek gezet door een nette medewerker. Het oude apparaat werd vervolgens meegenomen. Top!

familie Horlings 08-10-2022

Electroworld Poortman in Oude Pekela is een topbedrijf.
We zijn al jaren klant, net als onze familiekring.
We zijn tevreden over de service, de vriendelijkheid en de kennis van zaken.
Aflevering en plaatsing gaat zoals afgesproken, er wordt meegedacht en er is vertrouwen.
Wat zijn we blij met deze winkel in ons mooie dorp!

Margriet den Heijer 08-10-2022

Heel attent, goede service, altijd bereid om te helpen, bv. koelkast kapot in december 2020, in de winkel om 11.30 uur een
nieuwe gekocht en om 13.30 uur stond deze al in huis en de oude werd meegenomen. Ni een DHB radio gekocht . deze werd
in de winkel voor mij ingesteld.

veerman 08-10-2022

ze komen de afspraken die met de klant gemaakt zijn na, daar kun je op vertrouwen.

George Huisman 08-10-2022

Mooi apparaat, duidelijke uitleg, goede installatie, vriendelijk, zowel personeel in de winkel als tijdens montage bij ons thuis.

Sean Verschuren 08-10-2022

Goede service! Luistert naar de wensen van de klant en leveren thuis af. Alles wordt geïnstalleerd en de klant wordt tevreden gesteld.

Saskia 08-10-2022

Snellere en betere service kan je niet krijgen! Kookplaat gaf kortsluiting, binnen een uur stonden ze op de stoep. Helaas moest de kookplaat vervangen worden, maar de nieuwe werd de volgende dag al door ze geplaatst!

Christ 08-10-2022

Jarenlang hetzelfde personeel die me daardoor kennen. Vriendelijk meedenkend en behulpzaam. Snelle service ondanks drukte en personeelstekort.

Frans 08-10-2022

De hele familie is al jaren klant bij Hamer en dat tot grote tevredenheid. Vroeger was Hamer een echt familiebedrijf met uitstekende service. Nu heeft het de naam Electro World met dezelfde eigenaar en de service zoals ik gewend was en ook nu krijg.

Egbert 08-10-2022

Snelle service de monteur heeft de wasmachine na gekeken en constateerde een mankend , niet meer rendabel om hem te repareren te duur direct de dag er op een nieuwe besteld dag later geplaatst.

Ine Huijbers 08-10-2022

De winkel is overzichtelijk.
Het belangrijkste: de medewerkers van Electroworld zijn professioneel.
Ze luisteren goed naar je vraag en tonen meteen de oplossing.
In mijn geval een zuinige wasmachine, gemakkelijk te bedienen.
Helaas heb ik geen rekening meer daarvan.
vorige week heeft de monteur de kraan nagekeken en vervangen.