Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

jan 28-08-2022

niets op aan te merken, alles netjes gemonteerd en oud afgevoerd prima.
electro de groot is goed

Klant Harderwijk 28-08-2022

Vakundig en vriendelijk geholpen . De koelkast werd op de afgesproken dag geplaatst.

vandervlis 28-08-2022

Electro World is door drukte niet zo gemakkelijk telefonisch bereikbaar, maar na het inspreken van een boodschap of het sturen van een e-mail wordt er altijd snel gereageerd. Ze nemen rustig de tijd voor overleg en de afspraken worden goed nagekomen.
De monteurs deden hun werk snel en gaven ook uitleg over de werking van de meterkast en de koelkast. Tenslotte hebben ze alles na montage netjes achter gelaten.

Zorgvuldig en vakbekwaam. 28-08-2022

Mijn vorige review was al positief. Deze betrof het voortraject van de aanschaf. Inmiddels zijn de aangeschafte apparaten geleverd in gemonteerd. Ook nu is mij beoordeling positief vanwege de stiptheid en de zorgvuldigheid van de uitvoering.

Annemariek 28-08-2022

Keurige winkel met net en behulpzaam personeel. Ook de aflevering was snel en keurig. Enig minpuntje dat ik de koelkast van het plaatje heb besteld omdat er maar een aantal exemplaren in de winkel stonden.
Al met al een fijne winkel met zeer goede service.

Frank 28-08-2022

Direct contact, snelle levering, conform afspraak. De installateurs hebben alles netjes gemonteerd en alle afvalmaterialen meegenomen. Wat mij betreft een aanrader.

Roy 28-08-2022

Electroworld Grootaarts staat bekend om zijn goede service / Dienstverlening.
Zij komen de afspraken goed na.
Innmiddels al jaren vaste klant.

Harry 28-08-2022

De service bij jullie is heel goed en de wasdroger is keurig geleverd door zeer behulpzame , vakbekwame , beleefde en vriendelijke monteurs.

Hoks 28-08-2022

Heel vriendelijk personeel. Ze leggen alles goed uit en sluiten alles voor je aan. Ze nemen de tijd voor je. Je mag de plek eerst schoonmaken voordat zij de machine voor je neerzetten. Zeer tevreden. Heb al meerdere keren bij hun wat gekocht. Zal iedereen die in de omgeving woont hen aanraden. Je krijgt ook goede adviezen. Top.

Sjoukje vd Bij 28-08-2022

Goed en vriendelijk geholpen, het product moest besteld worden want was niet op voorraad. Snelle levering en vlotte bezorging.

Smink 28-08-2022

Heel prettig geholpen.
Een vrolijk stel heren kwam mijn nieuwe wasmachine plaatsen.
Gaven mij ook nog de tijd om nog even onder de oude, toen deze weggehaald was schoon te maken.
Top service

Irma 28-08-2022

Goed en leuk geholpen, ze namen alle tijd. Ze gaven veel informatie. Vriendelijk personeel.

Natalie 28-08-2022

Ik kom hier al jaren en de service blijft perfect. Ze hebben verstand van zaken en luisteren naar je wensen. Ik kom hier de volgende keer weer.

Donald 28-08-2022

Lokaal in Meppel eerst tv en nu wasmachine gekocht. prima volledige service. Zelfs nazorg met een glimlach. Top.

G. Breider 28-08-2022

Als je binnen komt bij deze mensen dan voelen wij ons op ons gemak. We krijgen altijd een eerlijk advies en komen altijd met een tevreden gevoel thuis. In de loop der jaren ( en dat zijn er nogal wat) hebben wij al veel gekocht in deze zaak. Dat heeft vooral te maken met de persoonlijke benadering.
Voor ons geen onlinewinkel, er gaat niets boven persoonlijk advies.

Groeten van familie Breider

Heleen 28-08-2022

Er is goed meegedacht om de juiste koelkast te vinden voor een beperkte ruimte. De plaatsing was zorgvuldig, netjes en op de afgesproken tijd!

Paul 28-08-2022

Van Leeuwen is al 20 jaar onze vaste leverancier van witgoed. Altijd snelle levering, correcte montage en plezierige medewerkers.

Jolanda 28-08-2022

Goed en fijn geholpen, nieuwe koelkast in dit geval weer netjes ingebouwd en al het verpakkingsmateriaal meegenomen inclusief kapotte koelkast.

Angelique Dijkhuizen 28-08-2022

Na tel. Contact winkel bezocht.
Mooie nieuwe tv gekocht bij aardige adviseur.
Dag later bezorgd en in elkaar gezet en kijkklaar gemaakt door jullie eigen medewerker.
Klasse!!!! Anders kan ik het niet noemen

Brilman 28-08-2022

Koelvries combinatie gekocht en snel geleverd en aangesloten ,heel prettig dat de oude koelkast mee ging voor verwijderen
prettige zaak om te kopen en advies
eerder een kookplaat,combimagnetron,en wasdroger gekocht bij brilman
zeer tevreden over deze zaak

Ellen Koenis 28-08-2022

Hele vriendelijk, behulpzaam bedrijf!
Goed bereikbaar en komen hun afspraak na!

E.van Dooren 28-08-2022

Het sprak ons erg aan om weer eens persoonlijk aangesproken te worden door gemotiveerd en erg behulpzaam personeel.
Het is tevens een gezellige en nette winkel.

Gilles 28-08-2022

Zeer klantvriendelijke en professionele benadering. reparatie werd zeer snel en goed opgepakt !

Myrian 28-08-2022

Enorm klantvriendelijk, meedenken in oplossingen en ontzettend attent!!! Zo zou ik Electroworld Hamers willen beschrijven. Mijn vader van 93 is ontzettend dankbaar voor de snelle levering van een airco. Hij zit er lekker frisjes bij!!!

Henry Smit 28-08-2022

Roetgerink kwam op de afgesproken tijd. Tevens neergezet op de plek waar wij hem wilde hebben.