Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Trouwe klant 01-04-2022

De service is uitstekend. Er kan snel een afspraak worden gemaakt. We zijn helemaal tevreden.

Eduardo 31-03-2022

altijd service en mensgericht. Geweldige ondersteuning - vakmensen daarnaast - voor mij geen online gedoe meer. Echte service als deze is zeldzaam.

john 31-03-2022

Afspraak goed nagekomen. monteur nam de tijd voor advies en montage. beveel zeker deze winkel aan.

Klant 31-03-2022

Keurig op tijd voor de installatie. Voorzien van alle benodigdheden.
Snelle en probleemloze installatie.
En ook nog eens een keer bijzonder vriendelijk.

LvU 31-03-2022

Ze leveren goede service, ik koop graag lokaal en de levering is ook nog eens snel.

Wim 31-03-2022

Klantvriendelijk, goede uitleg en goede communicatie en afhandeling van de reperatie.

Sonja 31-03-2022

Een telefoontje en de volgende dag komt er iemand ....krijg een lease wasmachine en weer een dag later was ik weer met mijn eigen machine !
TOP Toch???

molenaar 31-03-2022

Als waste klant zijn wij zeer tevreden over de bediening en levering van alle apparatuur ook over de service zijn wij tevreden . 10.

L. de Hoop 31-03-2022

Correcte voorlichting en advies. Tevens snelle levering. De volgende dag al.

Jan 31-03-2022

Prima, snel vriendelijk, effectief en goed geregeld. Ja is goed zo. Dit punt is dus wat minder, dwingend 75

Breukers Electro in Haaksbergen 31-03-2022

Wij zijn heel goed en vakkundig geholpen en de aankopen bevallen uitstekend.
wij gaan voor de volgende aankoop beslist weer naar Breukers Electro Haaksbergen

Leen van Beele 31-03-2022

Duidelijk nagekomen afspraak, geplaatst door een vrij jonge monteur die behoorlijk zaken kundig was, netjes werkte en vriendelijk was, product naar behoren geplaatst.

Jennie 31-03-2022

Ik heb niet via de webshop gekocht maar gewoon naar de winkel geweest. Vind ik toch betere uitleg en de verschillen tussen de artikelen. Plus je kunt t artikel gelijk meenem! Weet uit ervaring dat de service goed is!

Bob, een tevreden man 31-03-2022

Al jaren klant van Firma Hamer te Apeldoorn. Uitstekende service en vriendelijk en vakkundig personeel. Nu als Electro World hebben ze deze lijn voortgezet. Ga zo door. Wij raden jullie 100 % aan.

Martine 31-03-2022

Geen enkel minpuntje! Voorheen via de grotere winkels of online gekocht. Nu toch weer in de buurt, bevalt beter… persoonlijke en goede service, koel/vriescombinatie is thuis gebracht en op zijn plek gezet, stickers verwijderd en aangesloten, we hebben goede uitleg gekregen en het papier en het plastic zijn weer mee terug gegaan, evenals de oude vriezer. Top service, zowel in de winkel als bij de bezorging!

Vester 31-03-2022

Klant vriendelijk. Winkel geordend. Personeel met zeer veel ervaring, duidelijke uitleg. Uitstekende service. Bezorging wordt netjes uitgevoerd. Winkel is aan te raden

J 31-03-2022

Goeie ervaring, s'morgens wasmachine kapot, was een oudje dus toe aan een nieuwe . Naar de winkel gegaan, nieuwe uitgezocht met goed advies. Eind vd middag de nieuwe wasmachine thuis afgeleverd en oude weer mee terug, topservice!

Willem Schouten 31-03-2022

Al veel witgoed hier gekocht en ook nu weer door Kim, zoals altijd, perfect geholpen en geadviseerd.

Helma 31-03-2022

Onze wasmachine werd snel en vakkundig gerepareerd door een bijzonder vriendelijke monteur. De rekening achteraf liet ons zien dat dit bedrijf een goede balans hanteert in prijs/kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden

M Groeneveld 31-03-2022

het is een prettige winkel
er werken mensen die verstand hebben van zaken hebben en bereid zijn je te helpen en goede adviezen even

Andries van Wieren 31-03-2022

Snelle levering aan huis en goed geinstalleerd. Medewerker attent en meedenkend.

M.. Meijers 31-03-2022

Prima uitleg over de apparatuur. Het eveneens bestelde TV meubel is top klasse. Daarom hebben wij deze zaak uitgekozen.

Hans Wilt. 31-03-2022

Prima voorlichting in de winkel en de installatie van de vaatwasser was top!,

MHendrix 31-03-2022

Electroworld Cup Arcen: zeer goede service, vakmanschap, denken goed met je mee, of t nu reparatie, nieuwe aanschaf of losse onderdelen is/zijn, wij worden altijd prima geholpen

Angelika 31-03-2022

Heel goed en vriendelijk geholpen, voelde net of ik bij de goede vrienden op bezoek was.