Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeroen 09-12-2022

Het pakketje raakte een aantal kwer vertraagd. Keurig gebeld en goede klantverwachtingen geschetst! Erg fijn geregeld allemaal. Vriendelijk personeel.

PyRTL 09-12-2022

Bij Electroworld schijndel is klant nog koning.
Je wordt vriendelijk geholpen en krijgt eerlijk advies.
Geweldig!

Bob 09-12-2022

Fijne monteurs. Prettig geholpen en de communicatie ben ik ook erg tevreden over.

ES 09-12-2022

Laptop besteld. Was defect bij aankomst. Zonder gedoe en snel nieuwe gekregen die wel goed was. Goede service.

Eric de Greef 09-12-2022

Zeer slechte services eerst de koffiemachine voor ruim twee weken kwijt na veel bellen eindelijk terug dan een prijs afgesproken van 84,50€ en dan is de rekening ineens 140€ voor het ophalen en het nakijken van de machine .Dan is de machine ook nog een heel slecht in elkaar gezet wat had kunnen leiden tot brand er hingen stroom kabels in de machine los die in contact kwamen met de lekkage .Alles bij elkaar wat een slechte service zeg maar hele slechte service

Bertine 08-12-2022

Fijne mensen en doen alle moeite en denken met je mee voor oplossingen en goede service

Fred B 08-12-2022

Nette en overzichtelijke winkel/showroom met een geselecteerd scala merken en modellen van uitmuntende merken.

Piet 08-12-2022

Alles zoals het moet zijn. Uitleg over de apparaten, service en betrouwbaar.

Bea vd meijden 08-12-2022

Goede uitleg en service
Klantvriendelijk en attend
Eerlijk advies
Goede sfeer in de winkel
Vriendelijk personeel

ellen 08-12-2022

Heel fijn professioneel en persoonlijk advies.
Ook het installeren van de tv thuis verliep prima en prettig.

Elektro world 08-12-2022

Keurig afgehandeld. Was niet voorradi. Bestelt enna een paar dagen konden wij het halen

M.smit 08-12-2022

Goede prijzen keurig en kundig personeel snelle levering zeer tevreden over electro word vogel

Marcel Tromp 08-12-2022

Inmiddels zo'n beetje al ons apparatuur bij Hagedoorn gekocht. Gewoon even bellen of aangaan en altijd zeer goed advies. Maar bovenal eerlijk en niet te duur. De reparatie service moeten we nog achter komen want in al die jaren wil de apparatuur maar niet stuk gaan.

Astrid van der Veen 08-12-2022

Snelle goeie service alles netjes en goed aangesloten.
Ik had alleen wel graag gelijk ook netjes een kabelgootje aangelegen gekregen.
Voor de rest was alles prima

Vanbel 08-12-2022

ik vind de shop klantvriendelijk. en voor al mijn elektrische apparaten ga ik naar deze winkel.
De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Jo 08-12-2022

goede voorlichting door vriendelijke mensen die ook deskundig zijn.Ook is het in eigen dorp kopen ook belangrijk

Emmy De Paauw 08-12-2022

Wij werden in de winkel heel goed en fijn geholpen👍🏽👍🏽👍🏽
En de aflevering van de vaatwasser is heel goed en netjes gedaan👍🏽🍀🦚 Toppy👏🏽🤗👍🏽

Simons 08-12-2022

In een tijdperk waarin 'dienstbetoon' een vies woord lijkt en klanten niet te veel praatjes moeten hebben is het een verademing eens een winkel te vinden die nog op ouderwetse manier service levert.

elekctro world steenwijk 08-12-2022

Gratis levering las ik op google en de prijs was scherper dan andere aanbieders.

Ronald 08-12-2022

Ging naar hartelust voor top merken hifi en tv zoals boze, denon en louwe … maar dat was vroeger.
De persoon in de winkel had alle tijd voor praatje en samen hebben we wat kunnen sparren over één oplossing voor mijn 5.1 lifestyle v35 van bose,hij rade een collega winkel aan die wel de duurdere merken heeft , ging er toch met goed gevoel weg en zou de
Lg77g26 bij een concurrent kopen maar uiteindelijk heeft hartelust hem mogen leveren , zeer tevreden 👍

Frank Reijntjes 08-12-2022

Zeer tevreden over de installatie van een inductie kookplaat en ook de aanpassingen in de meterkast.
Alles volgens afspraak en met duidelijke uitleg.
Vriendelijk personeel !

Robin 08-12-2022

Heel tevreden,

Via een bekende bij de vestiging in Loon op Zand gekomen.
Eenmaal onze wensen en benodigdheden aangegeven, werden we vanuit daar gelijk goed geïnformeerd en geholpen.

Afgelopen week zijn ze vanuit de winkel de machines komen bezorgen en ook gelijk geïnteresseerd.

Heel tevreden mee!

B. Bink 08-12-2022

Al jaren klant bij dit bedrijf, bekend om de prima service. Gewoon een zeer goed en betrouwbaar bedrijf.

Clim 08-12-2022

Snel geholpen, zodra het ontbrekende onderdeel binnen was kwam de monteur, die na 10 min klaar was.

Paul Speelziek 08-12-2022

Goede informatie en hoog kennisniveau van het gekochte product. Duidelijke uitleg.
Vlotte levering en thuis keurig geïnstalleerd en ingesteld.
Alles conform afspraak.
Zeer tevreden met mijn aankoop.