Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

r.c.f. de Gouw 12-05-2022

Vlotte en leuke manier manier van aflevering. Bracht vriezer en koelkast naar 2e verdieping, weliswaar er is een lift. Had meneer Verberkt niet hoeven doen vertelde hij maar deed het toch.

MJ 12-05-2022

De service is super. Wasmachine deur ging niet meer open maar meteen zelfde dag geholpen. Later met nieuw onderdeel de wasmachine weer gerepareerd. Duidelijke verwachtingen wanneer wasmachine weer volledig gerepareerd wordt, en ondertussen kon ik weer tijdelijk mijn was doen.

Tibbe 12-05-2022

Zeer snelle en goede service waardoor mijn vaatwasser het binnen een half uur weer deed. De prijs kwaliteit verhouding is dan ook erg goed.

fam. Sandberg van Boelens 12-05-2022

Uiterst prettige, behulpzame en deskundige medewerker die ter plaatse enkele bijkomende problemen heeft oogelost.

Femke Rodenburg 12-05-2022

's Ochtends na constatering dat onze vaatwasser het niet meer deed meteen gebeld met Electroworld De Groot. Rond het middaguur hadden we al twee monteurs over de vloer en aan het einde van de middag was onze nieuwe inbouwvaatwasser al geplaatst en klaar voor gebruik (we hadden het geluk dat er een andere afspraak uitviel waardoor het nog dezelfde dag lukte). Topservice, vriendelijke medewerkers, goede voorlichting over de producten en supersnel (wat heel fijn is als je als gezin van vijf plotseling zonder vaatwasser komt te zitten).

Jennie 12-05-2022

Alles was in no time voor elkaar en hele aardige mensen. Konden vragen stellen die direct beantwoord werden. Konden wel goed met Ziggo uit de voeten omdat hun de juiste vragen stellen. Bij onszelf alleen irritatie door onkunde van ons. De service die Rookes Rietman bied zul je niet snel elders vinden.

Ellen Snelders 12-05-2022

Goed advies, snelle service en nette prijzen! Wij zijn zeker tevreden over Electro World van Hattum.

H.C.Ravesteijn 12-05-2022

Al jaren zeer tevreden klant van deze winkel. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.
Ook voor kleine dingen en heel goed om ergens een oplossing te vinden.

J.P. Vegter 12-05-2022

Snelle service bij niet werkende afwasmachine en vriendelijke behandeling aan telefoon en door monteur.

Roos de Haan 12-05-2022

zulke lieve mensen, vriendelijk efficient, behulpzaam en meedenkend.
snelle levering. de beste winkel.

Esther Grijpstra 12-05-2022

Ik word op mijn wenken bediend. Ik werd goed geïnformeerd en men dringt zich niet op bij wat ik wil kopen. Ben al jaren vaste klant. Lokaal, service en vriendelijke bediening. Dikke tien!

Wilma Vd staij 12-05-2022

Goede en mooie zaak.
Klant vriendelijk, goeie uitleg.
Heel belangrijk voor Arcen dat we hier winkelen.

Angelique 12-05-2022

Berkvens Boxmeer levert wasmachine, ze hebben goed meegedacht. Prima service, vriendelijk personeel.

Theeuwen 12-05-2022

Prima hulp bij het maken van een keuze voor de juiste apparatuur naar onze wensen. Verder ook een nette afwikkeling van de uiteindelijk montage en bijhorende uitleg van de gekozen apparatuur.

Loes 11-05-2022

Electroworld Hoogendoorn is een kleine, overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel
dat de tijd voor je neemt. Niet superveel keus, maar in elke prijsklasse is er wel wat te kiezen. De wasmachine die we er kochten werd de volgende dag al bezorgd en aangesloten.

Marjolein 11-05-2022

Altijd heel tevreden over de service van Passe Sliedrecht, fijn contact en afspraak is afspraak.

Mw. N. Smulders 11-05-2022

Ik ben zeer tevreden over het advies naar aanleiding van de aanschaf van een inductiekookplaat.
Omdat ik een afwijkende maat nodig had was het even zoeken naar de juiste oplossing maar geen moeite werd gespaard om tot een juiste oplossing te komen.
Een medewerker is na mijn bezoek aan de winkel na zijn werktijd de situatie even komen bekijken.
De service was top!
De medewerker die de plaat uiteindelijk kwam plaatsen heeft het zeer vakkundig en secuur afgehandeld.
Een compliment waard!

Kim 11-05-2022

Toen ik op zoek ging naar een nieuwe vaatwasser, raadde iemand mij de Witte Hal aan. Zij hebben een snelle levering en de optie tot het monteren van het apparaat. Ook is het fijn dat er monteurs zijn, die zelf bekend zijn met de producten en de werking ervan. Ze geven praktische tips voor om het gebruik gemakkelijk te maken. Daarnaast zijn de verkopers kundig en geven ze advies waar je iets aan hebt en willen ze niet op een opdringerige manier iets verkopen!

Iene Meulenberg 11-05-2022

Online besteld. Keurig bericht dat artikel besteld wordt. En zeer snel geleverd

aankoop wasmachine 11-05-2022

Ben zeer tevreden met mijn aangekochte wasmachine. Ik zou voor een ander aankoop (elektrisch apparaat) zeker weer naar deze winkel toegaan. Heb al aan iemand gezegd tevreden te zijn over jullie

W Bouwmeester 11-05-2022

Was heel tevreden over jullie, zelfs in de drukke openings week, fijn deze website , succes met de nieuwe winkel

Ben 11-05-2022

Prima en vakkundige uitleg in de winkel.
Fijne mensen die de automaat hebben bezorgd, alles netjes afgevoerd en uitleg gegeven.

annemarie 11-05-2022

prachtige mooie winkel, met de juiste mensen met hun juiste knowhow.
Winkel is goed over zichtbaar, je ziet meteen waar je moet zijn.

Margreet 11-05-2022

In de winkel goed geholpen en levering van nieuwe wasmachine nog op dezelfde dag !

Henk 11-05-2022

Altijd goed advies , goede prijs/kwaliteit. Veel keus en als een product er niet is zorgen ze dat het geleverd word. En als er iets niet in orde is met een gekocht product word dit netjes en snel behandeld. Prima winkel met vriendelijk en capabel personeel!