Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Aarns 21-12-2021

Heeft snelle service, is betrouwbaar en heeft ook een snelle levering. Toont ook betrokkenheid.

Petra 21-12-2021

Snelle en deskundige advisering bij vragen in de winkel en snelle levering inclusief service van de producten.

M.B. 21-12-2021

Hamer witgoed (tegenwoordig Electroworld) is een zeer betrouwbaar bedrijf. Ik koop hier al jaren al mijn witgoed. Denken met je mee en leveren snelle service. Niets dan lof!

C Hovens Gubbels 21-12-2021

Deskundig advies en goede service staan voorop bij deze winkel, mede hierdoor zijn we zeer tevreden over onze nieuwe tv.

Jacob vdberg 21-12-2021

Heel tevreden over de vlotte afhandeling en afkomen van de gemaakte afspraak.
Gaan zeker gebruik maken van deze service als het nodig mocht zijn.

Ad 21-12-2021

Dorpswinkel / familiebedrijf dat al jaren bekend staat om z’n goede service

Joke Slagter 21-12-2021

Goede services en meedenken, alles geleverd en gemonteerd zoals afgesproken

roel Bosma 21-12-2021

het is een prima winkel in het dorp Creil met leuke mensen in de winkel ik wens hun goede kerstdagen zeker nu met de lockdown

Verburgt 20-12-2021

Duidelijke uitleg bij aanschaf,komen afspraken na keurig op tijd vak kundig geplaatst.
Goede uitleg,overig restanten meegenomen dus geen opruimen gehad.
Nog belangrijk ivm Corona had de werknemer keurig een mondkapjes voor dus ment houdt rek met anderen mag ook vermeld worden.
Electroworld Assen heeft het prima voor elkaar

fam. Cats 20-12-2021

Vrijdagmiddag de AEG droger telefonisch besteld, en zaterdag voor 12 uur al gebracht en geïnstalleerd, top! Vriendelijke jongens, ze namen de tijd om alle uitleg te geven.

Marco 20-12-2021

Bij de aanschaf, installatie en aftersales van mijn Miele koffiemachine, combi-magnetron, oven en inductie kookplaat toonde De Witte Hal haar kracht en professionaliteit

M. Veenhuis 20-12-2021

Aanleiding voor de aanschaf van een nieuwe Oled TV was een defect aan het oude nog jonge toestel, maar waarvan de garantietermijn was verlopen. Het betrof een toestel uit een productielijn waarvan inmiddels bekend is dat er problemen met de toestellen zijn. Na een aanvankelijk financieel niet aantrekkelijk reparatievoorstel werd door tussenkomst van Electroworld een herzien offerte uitgebracht dat alleszins redelijk was. Niettemin met Electroworld in gesprek gegaan over wat er nog meer mogelijk was. Daaruit kwam voort dat wij voor een sterk gereduceerde prijs een nieuwe toestel konden aanschaffen. Hier zijn wij zeer tevreden over.

van wijk 20-12-2021

Electroworld Stadskanaal; Perfecte uitleg van de Yamaha receiver en prachtige service voor de aanleg !!!!!

Al tientallen jaren een perfecte winkel

David 20-12-2021

Een paar uur voordat waarschijnlijk de nieuwe lockdown zou ingaan werd ik (toch nog) rustig en met alle aandacht geholpen.
Ik kwam voor een filter-koffiezetapparaat omdat het espressoapparaat het na vele jaren trouwe dienst had begeven.
Ik merkte dat slechts terloops op, bij het afrekenen. Voor ik het wist werden de tekeningen met onderdelen van de fabrikant tevoorschijn getoverden op het scher, en daarna uit een lade onder de kassa: een rubberen ring. Diezelfde middag nog bleek dat precies de opossing. Mijn espresso apparaat doet het weer! En het filter-apparaat hou ik natuurlijk, voor noodgevallen, maar die voorzie ik niet, want kan gewoon bij deze super service terecht!!!

Martha 20-12-2021

Onze magnetron gaf plotseling zijn werkzaamheden op. Je kunt ( en wil ) hem niet missen. Gebeld naar de winkel. Zeer behulpzame medewerker heeft het kunnen regelen dat we de volgende dag al een nieuwe in huis hadden. Weer een Sharp. Makkelijk te bedienen, heel veelzijdig en handig. Zo snel hebben we nog nooit iets geleverd gekregen. Uiteraard zeer tevreden.

G. Drost 20-12-2021

Kom op zaterdagmiddag in de winkel te Harderwijk. enthousiaste verkoper heette ons welkom en begreep onze vraag. hij bracht ons bij het betreffende artikel en deed uitvoerig een explicatie over het artikel. Wij kregen keurig even de tijd om te overleggen. De aankoop van de OLED tv hebben we gedaan. Daarna kon het artikel even in de voorraad blijven staan omdat we nog wat boodschappen moesten doen. Later keurig geholpen bij het in de auto zetten van de grote doos
in een woord: geweldig geholpen

L. Korver 20-12-2021

Laatste 2 jaar heel veel zaken bij Electroworld Weerts gekocht en heb geen spijt er van. Je kunt altijd terugvallen op hun want service staat voorop. Ze zijn zeer klantvriendelijk , hebben kennis van zaken en brengen dit over naar de klant, waardoor je makkelijk een keuze kunt maken. Al bij al een fijne zaak waar je je op jegemak voelt en graag terug komt.

Niehof 20-12-2021

Er wordt Goede service en kwaliteit geleverd en............ze denken graag mee met welke situatie dan ook, Top!!

Japijo 20-12-2021

Gemakkelijk iets vinden en goed advies en uitleg in de winkel zelf. Deskundig personeel wat echt de tijd voor je neemt.

Marja 20-12-2021

Wij hebben bij een fysieke winkel gekocht en goede uitleg gekregen over de aan te schaffen inductie kookplaat.
De kookplaat moest speciaal besteld worden. Kregen na 4 weken telefonisch bericht dat hij geleverd kon worden maar bij ons was het nog niet mogelijk om hem te plaatsen. Direct werd de mogelijk geboden om de kookplaat op afroep te leveren.
De afspraak om hem te plaatsen liep wat chaotisch maar uiteindelijk zijn wij heel erg tevreden.

Marianne 20-12-2021

Je wordt hier altijd erg vriendelijk geholpen en hebben op elke vraag een antwoord. De service is gewoon geweldig hier. Ook de producten zijn van zeer goede kwaliteit, vandaar dat wij hier graag komen.

John 20-12-2021

Zeer vriendelijk en deskundig overleg bij aankoop. Perfecte service en aflevering vlg
afspraak.

Ralph 20-12-2021

Electroworld Dekkers heeft mij in alle opzichten uitermate goed geholpen. Ik heb al sinds april 2021 op mijn nieuwe sound installatie moeten wachten, i.v.m. leveringsproblemen bij de leverancier. Toch heeft Dekkers mijn bestelling beetje bij beetje weten te verzamelen en uiteindelijk in z'n totaliteit weten uit te leveren én keurig netjes te installeren. Ik ben en blijf bijzonder enthousiast, vanwege de persoonlijke service. Ga zo door!!!!

Bart 20-12-2021

De service is zoals altijd goed en je wordt zeer vriendelijk behandeld. De prijzen zijn concurrerend. De locatie is goed te bereiken met auto. Gewoon een top winkel die al jaren bekend staan om zijn goede service.

John 20-12-2021

Hele fijne service ,bellen netjes terug en komen afspraken na ,ondanks het onder Garantie viel