Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

R.C.Reimering 04-11-2021

Kennis van zaken goede voorlichting, goede bezorging alles netjes aangesloten.
Kortom prima adres.

Hermien van Essen 04-11-2021

Electroworld, onze plaatselijke electro winkel, wiens naam door de jaren heen een paar keer is veranderd maar waar de service gelijk bleef👍🏻 De winkel met veel aanbod. Klantvriendelijkheid en een goede prijs/ kwaliteit verhouding! Onze eerste wasmachine komt er vandaan, inmiddels 25 jaar geleden… Toen al fijn geholpen en vanaf die tijd een erg tevreden klant!

Baltzers assen 04-11-2021

Bezoging mooi op tijd, vriendelijke bezorgers die goede uitleg gaven over de bediening van het apperaat en de plaatsing ervan keurig uitvoerden, wij zijn zeer tevreden👍

A.Woning 04-11-2021

Prima service. Goed en prettig geholpen hier thuis met weer aan de praat krijgen van mijn radio. Goed uitgelegd hoe een en ander nu werkt. Ook gezegd dat ik altijd bellen kan naar de zaak bij evt. verdere vragen.

Rob 04-11-2021

Beste winkel van de Bollenstreek
Bediening is vakkundig en ze voegen daar ook humor aan toe.

AJH144 04-11-2021

In deze winkel wordt je heel persoonlijk behandeld en wordt er goed naar je wensen geluisterd. Er wordt goed uitgelegd wat de verschillende mogelijkheden zijn en waarom een bepaalde keuze voor jou de beste is.

FJK 04-11-2021

Ik ben zeer tevreden over All White Center op de Hesseplaats in Rotterdam-Ommoord. Ik koop daar vrijwel altijd mijn grotere apparaten en de service is geweldig. Nu net weer een knappe reparatie van mijn wasmachine, die toch al 10 jaar oud is. Ze doen het toch maar, zonder te stellen "je wasmachine is te oud, koop maar een nieuwe". Dat vind ik dus echt, echt goede service. En uiteraard als ik een nieuwe wasmachine nodig heb, dan koop ik die weer gewoon bij All White Center Hesseplaats Rotterdam-Ommoord.

Joop van Veelen 04-11-2021

Vriendelijk en deskundig personeel daardoor erg goed geholpen en tevreden met aankoop.

Irma 04-11-2021

Bij de winkel langs gegaan om een tv te bestellen voor mijn dochter haar slaapkamer. Daar kreeg ik goed advies; de tv die ik zelf online had gezien zou toch niet helemaal voldoen aan mijn wensen bleek na advies van de winkel.
Het is altijd goede service bij combi

I 04-11-2021

In de winkel ben ik erg vriendelijk geholpen. We hebben direct een bezorgdatum afgesproken. De bezorging verliep goed en ook werd alles aangesloten. Ik zou hier zeker nog eens bestellen, top service

Electro World, Groningerstraat assen 04-11-2021

De rust en vriendelijkheid is hier geboden, plus de expertise welke hier duidelijk aanwezig is. Ondergetekende geeft aan kleine service gerichte bedrijven de voorkeur. hetgeen hierduidelijk aanwezig is

Samantha 04-11-2021

Ik vind het belangrijk dat je eerlijk en oprecht word behandeld en ze jullie hebben me goed geholpen met een nieuwe inductie kookplaat.

H. Omloo 04-11-2021

Uitmuntende productkennis, service en betrouwbaarheid. Er wordt de tijd genomen om goed advies te kunnen geven. Zeker bereid om een stapje verder te gaan om aan de technische wensen van de klant te kunnen voldoen, zoals bijv. het zoeken naar speciale montagebeugels voor TV en soundbar.

Tinie vd Noort 04-11-2021

Wij zijn zeer dik tevreden. Goede service en uitleg, in winkel als bij afleveren. Is zeker een aanrader..Top

Marcel Veldhuis 03-11-2021

Goede uitleg over de verschillende mogelijkheden, en prima service en contact

D.Schuller 03-11-2021

Gisteren besteld ,vandaag in huis en goed advies gekregen. Ik ben een tevreden klant.

zo als het overal zou moeten/kunnen zijn 03-11-2021

ik heb in deze winkel , in het verleden al vaker een product gekocht. ze zijn vriendelijk , als je de winkel in loopt , lopen ze niet gelijk achter je aan ze laten je rustig rond kijken. voor mij is de plaats waar de winkel staat ook belangrijk lekker dichtbij.
het is gewoon perfect.

Carolien 03-11-2021

Bij Brenkman weet je dat je kunt vertrouwen op goede service en dito producten. De keuken schittert met een fijne vaatwasser en een heel mooi frontje! Heel fijn heren, super bedankt en ga zo door!

Lony van der Veer 03-11-2021

Er is veel kennis in huis Je kan met al je vragen bij het personeel terecht geweldig

Deguelle 03-11-2021

Deskundig advies. prima service correcte afhandeling en vriendelijke benadering in zowel de winkel als tijdens de installatie.

Marcella Duives 03-11-2021

Top service! Alles snel en goed geregeld! Goed advies ook over de inductie kookplaat

Sonny 03-11-2021

Goede service en uitleg in winkel.
Vaatwasser reparatie kosten worden niet gedeclareerd

Margareth 03-11-2021

Ik dacht dat we een nieuwe droger nodig hadden maar na advies is onze "oude" droger gerepareerd en werkt weer. Als deze droger het echt begeeft dan koop ik zeker een nieuwe droger bij Electroworld GEBRA. Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen

Bert Kattouw 03-11-2021

Goede en rustige manier van verkopen in de winkel waardoor je een passende keuze kunt maken.
Ook de bijbehorende uitleg, inclusief de aankoop van accesoires, was ok daardoor konden we zelf de TV monteren op de manier.
Zeer tevreden over de kwaliteit en de gebruiksmogelijkheden van de aangekochte TV.

shoek 03-11-2021

Een hele fijne winkel waar je goed wordt geadviseerd en vriendelijk wordt geholpen.