Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H Barendsen 01-01-2023

Mijn vader kwam vroeger hier altijd.
Hij was over deze zaak erg lovend.
Zelf erg tevreden over de kundigheid en vriendelijk personeel.

GAVD 01-01-2023

Deskundige medewerker. Deed alles om het probleem te verhelpen. Ook de nazorg was goed.

Greet 01-01-2023

Mooie winkel, goede uitleg, artikel in de winkel aanwezig zodat je kunt voelen en proberen.
Kortom top!

Wim 01-01-2023

Fijne winkel om naar binnen te gaan .overzichtelijk en vooral vriendelijk personeel
Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.

G. Klein Hesselink 01-01-2023

Bij Elektroworld Brenkman werken deskundige mensen. Je wordt vriendelijk geholpen en voorgelicht. Wij zijn al jaren klant bij dit bedrijf. en zullen dit hopelijk nog wel even blijven.

Aloys 01-01-2023

Uitstekend en vriendelijk geholpen.
Tv volgens afspraak keurig op tijd afgeleverd
En geïnstalleerd met uitleg.
Goed aan te bevelen.

Peter 01-01-2023

Met veel kennis en geduld is uitleg gegeven over het aan te schaffen product. Dat maakt dat je een goede keuze maakt.
Ben al jaren klant en nog steeds voor 100 procent tevreden.
Voor mij dus een aanrader.

Jo 01-01-2023

Bewust een specialist gekozen voor de aanschaf van onze nieuwe TV.
Uitstekende keuze; Balter bevestigt weer de reputatie waar ze trots op mogen zijn.
Kundig, stipt, netjes en begripvol.

Esther 01-01-2023

Goed advies, goed geluisterd naar de klant, juiste service voor het leveren thuis

Jan 01-01-2023

Leuk personeel en goede service, en de kleine ondernemer mogen we graag ondersteunen

Monique van Aalst 01-01-2023

De service van Electroworld Hameetman uit Ouddorp overtreft alle elementen die je verwacht van het begrip 'service'. Deze mensen verdienen oprecht een 10 +. Wat een fantastische ervaring hebben wij beleeft bij de aanschaf en inbouw van een vaatwasser voor mijn moeder. Niets is deze mensen te veel! Bedankt hiervoor.

Martiny 01-01-2023

Ik koop altijd mijn electro spullen bij Radio Drieënhuizen omdat ik hier altijd heel goede service ontvang. Ook het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik raad dus ook iedereen in Amersfoort aan wanneer ze iets nodig hebben deze winkel te bezoeken.

Jolanda Jansson-Bosch 01-01-2023

Het is voor mijn moeder heel fijn om bij jullie iets te kopen, ze woont in Beuckeloord en dit is prima dichbij mocht er eens iets zijn. We hadden een tv gekocht, levertijd zou een week zijn, en inderdaad werd deze binnen een week bij mijn moeder geinstallerd, top!
Ook hadden we een vakkundige uitleg gekregen over haar nieuwe tv :)

Handel en constructie P jansen VOF 01-01-2023

Hele goeie uitleg over mijn product wat ik wilde kopen .vriendelijke mensen.en de service is in 1 woord top.
Daarom al mijn aankopen bij deze winkel

Erwin Peters 01-01-2023

Ik ben super tevreden, heb daar de laatste tijd meerdere artikelen gekocht en het advies, de service en kennis van het personeel als wel de vriendelijkheid is altijd goed!

Ton 31-12-2022

De service en technische ondersteuning zijn zeer goed, alsook de klantvriendelijkheid.

Anske 31-12-2022

Service gericht en komen afspraken na.
Vriendelijke Personeel, je wordt goed te woord ge staan, en verkoper weet waar hij het over heeft, heeft verstand van de wat hij verkoopt.

Jaap 31-12-2022

Ik ben zeer tevreden met de aanschaf van de laptop bij electroworld in Barendrecht.
De medewerker stond mij vriendelijk te woord en gaf een duidelijke uitleg over de installatie hiervan thuis.
Ik raad deze winkel dan ook zeker aan.

groeten

Rene 31-12-2022

Top service,fijne jaarwisseling en tot het volgend jaar ,ook dan ben ik weer klant

Pascal 31-12-2022

Onze vorige vaatwasser Etna ging na 7 jaar kapot en was gezien de hoge kosten niet meer rendabel om te laten repareren.

Nu gekozen voor een Siemens IQ500.
Het nieuwe apparaat nog niet uitgebreid kunnen testen, maar ziet er wel mooi uit.

Snelle levering en montage door ***.

Coby Majoor 31-12-2022

Keurig op tijd en alles goed gemonteerd. Vriendelijke service. Kortom: zeer tevreden.

P. van Steijn 31-12-2022

2e Keer binnen 1 maand dat wij de monteur nodig hadden voor een elektrisch apparaat. Alle 2 de keren ontzettend goed geholpen. Monteur wist wat te doen en was snel klaar. Helaas bij de 1ste reparatie bleek achteraf toch dat de elektronica het had opgegeven. Wij zijn naar de winkel gegaan hebben ons voor laten lichten en een paar uur later stond er een nieuwe wasdroger. Goede service zowel van de monteur als in de winkel.

Leon 31-12-2022

Goede uitleg, wasmachine type op ons gebruik aanbevolen, geen duurdere met allerlei toeters en bellen

Frans 31-12-2022

Goede informatie van het product en ze nemen alle tijd voor je. geluidsapparatuur gekocht en koffieapparaat.

P.W.Helder 31-12-2022

Prijs prestatie verhouding. Klantvriendelijk personeel . Goede service bij problemen.