Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ko 09-11-2022

Ruim 20 jaar geleden heeft de firma Schoonderbeek ook de huidige leuke geïnstalleerd. Aantal apparaten was nu aan vervanging toe en ook enkele keukenladen liepen niet zo lekker meer. Na goed voorgelicht te zijn door de firma heeft zij de vervanging en herstel keurig volgens de offerte uitgevoerd.

Wauters 09-11-2022

Heel klantvriendelijk, uitstekende snelle levering,
Na aankoop nog gebeld geweest voor een cashback actie op dit toestel. Dit team verdient "douze points" Helemaal top!

Richelle 09-11-2022

Tv besteld ...netjes bezorgd en binnen neergezet...volgende dag zelfs nog gebeld of het gelukt was met instaleren..top Service

Marga 09-11-2022

Electro World van Dijk in Reeuwijk is super klantgericht. Nadat ik had gebeld, werd alles geregeld. Super top service!
Afspraken werden keurig nagekomen.

wiersma 09-11-2022

geweldige behandeling en klant vriendelijk keurig geplaatst zijn al vijftig jaar klant

Arend Schuil 09-11-2022

Deskundige, vriendelijke en klantvriendelijk medewerkers. Verder een aantrekkelijke en mooie winkel.

Dennis 09-11-2022

Goede text en uit leg in de winkel en goede service aan huis en ook daar nog eens extra text en uitleg over het product,en ook de monteur die eerst was geweest voor onze oude droger die alle tijd nam om te kijken wat er aan de hand was en ook hier goede text en uitleg van wat er kapot is

B van der hoeven 09-11-2022

Keurig en correct ,verkoper nam de tijd voor alle vragen.
Ik kom er graag ivm goede service.

Nieuwboer 09-11-2022

Ruime keuze, goed advies bij aanschaf wasmachine. Je wordt hier eerlijk geholpen, alle opties worden je voorgesteld en uitgelegd maar niets opgedrongen. Levering al de volgende dag en ook dan weer keurig geholpen.

Ineke koldewijn 09-11-2022

Uitstekend advies en hulpvaardig . Houden zich aan de afspraak . En prima service en product .

ruud 09-11-2022

Keurig op tijd geleverd eerst een telefoontje van de chauffeur dat hij er aan komt

Ellen Baggen 08-11-2022

Dit is nog eens een winkel van de oude stempel, de klant is koning, de inbouwkoelkast die wij in onze oude keuken hadden was stuk, de nieuwe was zeer moeilijk leverbaar, Hartelust zorgde voor een leenapparaat zodat wij de wachttijd konden overbruggen, dat was in de hete zomer echt fantastisch. De nieuwe koelkast werd zeer netjes ingebouwd, hoe het apparaat werkt, werd goed uitgelegd, en de leenkoelkast ging de zelfde dag retour, aardig winkelpersoneel en netjes werkende monteur. Kortom het is allemaal zeer goed geregeld.

BenZ 08-11-2022

Snelle service en levering, de vaatwasser is vrijdag gecontroleerd . helaas stuk. Zaterdag stond de nieuwe te draaien. Prima.

Piet van Dijk 08-11-2022

Prima uitleg van verkoper goede registratie en aflevering. Bezorging keurig op tijd alles netjes uitgelegd en gemonteerd. Vriendelijk en fijn geholpen.

N.E.Eleveld 08-11-2022

koop er altijd voor elektro:zoals wasmachine -tv-wasdroger dat naar alle tevredenheid

Monique 08-11-2022

Prima hulp met de keuze van een nieuw tv toestel. Uitgebreide informatie en advies. Vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt.

Nico Dirkzwager 08-11-2022

Altijd op een vriendelijke, deskundige en adequate manier geholpen. nooit het duurste aanbevolen.

Maarten 08-11-2022

Altijd vriendelijke bediening én goede service. Volledig assortiment en voorraad.

Bas 08-11-2022

Alles is uitgevoerd zoals afgesproken. Juiste tijd. Perfect ingebouwd en zeer netjes gewerkt

cdebruijn 07-11-2022

alles is keurig geleverd en geplaatst. prettig en vakkundig geholpen en uitgezocht of het te leveren ws.

F. Swaak 07-11-2022

Koop al jarenlang tot volle tevredenheid alle huishoudelijke apparaten bij Gebra in mijn woonplaats Noordwijkerhout. Heb goede ervaringen: niet alleen dicht bij huis, maar ook goede, betrouwbare adviezen en goede spullen tegen normale prijzen.
Installatie van de apparaten bij mij thuis (vaatwasser, wasmachine, droger, digitale radio e.d.) is eveneens steeds prima (vakkundig) verlopen.

Ans P 07-11-2022

Na telefoon naar de fa. Stronks vw defecte wasmachine was er vrij snel n monteur. Helaas was mn machine op leeftijd en zou t n dure reparatie worden. In overleg n nieuwe besteld. Er werd meteen n vervangende voorgesteld, maar dat was niet nodig. Nieuwe keurig na goed opgegeven leveringsdata gebracht. Ben er erg blij mee!

Korrie 07-11-2022

Vriendelijk en correct geholpen in de winkel.
Plaatsen van kookplaat ook zeer netjes en correct gedaan. Alles werd netjes achter gelaten. Medewerker moest op zaterdagavond doorwerken tot 19.00 uur. Het was voor hem belangrijk dat het goed werd geplaatst. Super te vreden zeer correct.

wiel killaars 07-11-2022

Altijd een super aangename winkel om producten te kopen en vriendelijke verkopers te zien die je heel goed advies geven over de aangekochte spullen en om niet te vergeten een top service

ronald deen 07-11-2022

Zeer tevreden, het personeel van Lieshout geeft goed advies en nemen hier de tijd voor. Personeel is zeer vriendelijk. De koelvries combinatie werd in overleg thuis bezorgd. Al vele jaren een zeer tevreden klant.