Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

H kuiper 11-01-2022

Persoonlijke begeleiding. Excuses wanneer iets fout gaat en snel herstel. Betrokken werknemers.

Hoiting 11-01-2022

Heldere website, kundig personeel en super service. Mijn wasmachine was kapot. Ik heb het reparatieformulier ingevuld. De volgende werkdag stond de monteur al op de stoep. Het kapotte onderdeel bleek nog leverbaar. Ik hoefde geen nieuwe machine aan te schaffen. Twee dagen later draaide mijn 35 jaar oude wasmachine weer als vanouds. Dat noem ik duurzaam.

J.v.d.Velde 10-01-2022

Klant vriendelijk, goed geholpen, duidelijke uitleg, levering volgens afspraak

Spaandonk 10-01-2022

Fijne winkel, service is perfect en personeel weet waar ze over praten. Niet alleen omdat ik lokaal wil kopen in deze tijd, maar ook buiten de Corona tijd is dit een top winkel!!

M de Hoogd 10-01-2022

Het personeel vakbekwaam en geven een goed advies. En bovendien zijn zij erg hulpvaardig.Ik vind deze zaak voor iedereen aan te bevelen Het is een goede winkel , het is de eerste keer dat ik iets besteld heb in deze winkel prima.

Michel Elbertsen 10-01-2022

Van A- tot Z goed geholpen en goede service!
Wij hadden een vaatwasser gekocht en is professioneel ingebouwd door xxx.

Mark Lutterman 10-01-2022

We werden niet direct meegenomen naar de duurste optie, maar alle opties werden behandeld. Van elke optie ook een duidelijke, helderde en eerlijke uitleg.

Jaap Stsrk 10-01-2022

Goede service en persoonlijke aandacht watervang een kleine winkel mag verwachten

Service 10-01-2022

Goede service, en vertrouwd,belangrijk !
Geen onpersoonlijke behandeling
Door met de klanten mee te denken,en de persoonlijke aandacht ,komen jullie er wel

Henny van Vlijmen 10-01-2022

Het merk van de koffie-machine uitgezocht op internet.
De machine via Internet besteld.
Via telefoon bericht ontvangen dat apparaat klaar stond.
Daarna opgehaald.
Tot heden werkt koffie-machine goed.

Barry Joosen 10-01-2022

Nette ruime shop met deskundig advies en handige afhaal service in deze vreemde tijden.

H@deV 10-01-2022

top service, goed en deskundig advies.
staan altijd voor je klaar en helpen je graag,
een echte aanrader.

Janneke 10-01-2022

De medewerkers helpen correct en goed. De kapotte wasdroger is mooi opgehaald, ook nog wat info over de wasmachine gegeven.
Duidelijke uitleg over wat er kapot is en wat er aan gedaan kan . De andere dag een nieuwe droger geleverd en geplaatst.

Lourens Zwarts 10-01-2022

Wasmaschine op afspraak in de winkel bekeken en gekocht. Goede en duidelijke uitleg in de winkel. Snelle en correcte bezorging.
Koop niet elders wat je lokaal ook kunt kopen.

Gert van Capelleveen 10-01-2022

Duidelijke prijsopgave. Op de afgesproken datum en tijd bezorgd en geïnstalleerd. Door het vertrouwde team.

Lola 10-01-2022

We hebben een nieuwe tv en nieuwe boxen aangeschaft. We zijn prima geholpen in de winkel en thuis. Zoals altijd vriendelijk en deskundig geholpen.

Prettig , betrouwbaar, onmisbaar in Reeuwijj 10-01-2022

Prettige service en deskundigheid van het personeel. Duidelijke toelichting en uitleg bij producten.

Angela Scholtus 10-01-2022

Als er iets is wordt er altijd snel gereageerd en de service is top! Bij Electroworld Hagedoorn Meppel word je niet als nummer behandeld maar als persoon erg prettig en daarom een dikke tien!

Schaap 10-01-2022

Snel schakelen van een eventuele reparatie en naar vervanging. Direct kijken wat de mogelijkheden zijn met apparaten in voorraad en levering en montage afspraak gemaakt.

Gerald 10-01-2022

Fijn, een winkel in de buurt met een eigen bezorgservice, dit vind ik een plus ten opzichte van een reguliere pakketbezorger.
Ik werd netjes van tevoren gebeld voor het plannen van een bezorgmoment. Ook toen er een moment eerder mogelijk werd, werd ik hiervan op de hoogte gesteld.
Nette service, goede prijs en snel geleverd.

W 10-01-2022

We hadden er een goed gevoel bij en een eerlijke uitleg.
Netjes aan huis gebracht nu in de Coronatijd.
En er wordt meegedacht.
Wij zijn tevreden klanten!

familie Gilissen 10-01-2022

Geduldig en vakbekwaam antwoord geven op de vragen. Goed achterhalen wat je wil en daar advies op geven.

Karla 10-01-2022

Top service! Ik had mijn televisie telefonisch besteld waarbij ik vakkundig werd geholpen. Alles werd lekker snel geregeld om hem thuis te komen aansluiten. Professioneel, vriendelijk en alles keurig geïnstalleerd achtergelaten. Blij met de mannen!

Joost 10-01-2022

Gebeld voor een nieuwe stofzuiger omdat mijn oude kapot was gegaan. keurig advies gekregen over de verschillende stofzuigers en welke binnen mijn budget vielen.

Anja Verhees-Meijer 09-01-2022

Frans is klantvriendelijk, servicegericht en weet goed te vertellen hoe e.e.a werkt en functioneert. We kregen de TV een paar dagen te "leen" om te kijken of het formaat bij ons pastte. Prima service!