Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Erik Maas 19-12-2021

Electro World Someren bij Piet altijd goed advies en goede service. Ze zullen altijd de beste oplossing voor je zoeken en stemmen levering goed met je af.

Ineke Piket 19-12-2021

Snel en goed geholpen. De wasmachine werd gelijk gebracht. Hele goede service

Henk Leeuwis 19-12-2021

Prima service! Van bestellen, contact over levertijd tot levering en montage.

Cc 19-12-2021

Personeel is heel klantvriendelijk
Ruime keus uit producten en goede uitleg
Monteurs vriendelijk behulpzaam en netjes in werken

Dienke 19-12-2021

Je wordt in deze shop altijd heel persoonlijk geholpen.
Ze denken met je mee en komen met goede ideeën wat zeker niet per definitie een duurdere oplossing is.
Van de aangeschafte broodbakmachine zullen wij weer jarenlang plezier hebben.
En last but not least:
De koffie staat altijd voor je klaar!!

R.G van der Kuij 19-12-2021

Wij zijn zeer goed tevreden over Hamer Electroworld. Deze geeft een zeer goede service is gewoon top. Als er een wasmachine/droger/afwasmachine etc. een storing heeft zijn ze er de volgende dag al. Hier kunnen de grote bedrijven niet aan voldoen ( meestal 2 weken wachten). In de winkel zijn ze heel klantvriendelijk en zeer vaardig/technisch en kundig over uitleg elektrische apparaten. Geven goede voorlichting. Inmiddels zijn wij alweer bijna 10 jaar klant bij Hamer en ik hoop weer op de goede service de komende jaren. Ga zo door!

Harry Dassen 19-12-2021

De levering was prima inorde de pkaatsing uitstekend de service was ook correct

Ps deze winkel neemt tijd voor de klant.

Anita Smeets 19-12-2021

Fijne persoonlijke service. Ben eigenlijk niet anders gewend bij de Witte Hal. Er wordt altijd meegedacht.

B. de Visser 19-12-2021

kort maar krachtig: service, klantvriendelijk, goede prijzen en afspraak is afspraak!

Ton van Etten 19-12-2021

Goed advies gekregen. Iets langer moeten wachten als was beloofd, maar was verder geen probleem. Monteurs keurig gewerkt.

Ad 19-12-2021

Vriendelijk personeel, snelle ophaal van mijn kookplaat die problemen had.
We hebben na enkele dagen, toch maar een nieuwe gekocht
Alles bij elkaar, goede service.

Mirjam 19-12-2021

Vriendelijk personeel en goede duidelijke antwoorden en zo was het product snel gekozen.

Agnes lourens 19-12-2021

Hele goede service. En je wordt heel netjes en vriendelijk te woord gestaan.
Al meerdere spullen daar gekocht

Leo Roeleveld 19-12-2021

Klantvriendelijke benadering, goed advies en ook de aflevering thuis is goed verlopen.

john 19-12-2021

Ik ben vaste klant hier en ik koop al mijn spullen van huishoudelijke aard bij van Dijk voor de goeie service.

Linda Ivits 19-12-2021

Het is een super shop, makkelijk in gebruik, snel antwoorden, na aankoop snel contact en goede service

Marjo & Servie Jongen 19-12-2021

verkoper Electro World heeft mij geadviseerd bij de aankoop van een Philips Oled TV. De goede en vriendelijke uitleg van verkoper heeft mij doen besluiten om bij Kreuz een nieuwe TV te kopen. Tevens hebben we er nog een aantal accessoires bij gekocht.
Kreuz heeft de TV en accessoires inmiddels tot volle tevredenheid gemonteerd en alles digitaal ingesteld/geprogrammeerd en alle tijd genomen om het gebruik van de TV en de accessoires uit te leggen.
Kortom een tevreden klant.

Frank 19-12-2021

Goede service. Ik had geen installatie van mijn TV besteld, toch volledig geinstalleerd.

pieter visser 19-12-2021

Deskundig advies en een mooie overzichtelijke winkel. Bijzonder fijn om daar te winkelen!

Electro World Varsseveld 19-12-2021

Zeer goede service vanuit Electro World Varsseveld. Alles prima geïnstalleerd. Duidelijke uitleg voor verdere en meer uitgebreider gebruik van internet via de TV. En de kosten van de TV en de bezorgkosten en installatiekosten vielen reuze mee. Goede koop.

Guusta 19-12-2021

Ben in de fysieke winkel in Vught geweest, vriendelijk en kundig personeel, goed geadviseerd.

Remond M. 19-12-2021

Afspraken worden nagekomen en klant is hier nog steeds koning. Klein familiebedrijf met de ouderwetse service zoals het hoort.

Guus 19-12-2021

We hebben een de longhi koffie zet machine aangeschaft. We kregen goede uitleg over de werking en werden netjes gebeld toen hij in de winkel was. We hebben hier al meer aangeschaft en de service is prima

Michiel 19-12-2021

Voor garantie geweest in verband met een stofzuiger die het niet meer deed. Supergoed geholpen. Ze hebben meegedacht naar de beste oplossing omdat onze stofzuiger niet meer gemaakt kon worden en een ander model uitgezocht moest worden. Vervolgens, ondanks de feestdagen, is de levering echt supersnel geregeld

Gerard 19-12-2021

Goed en vakkundig geholpen en uitstekende service. Directe omruiling na klachtje.