Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Herbert 31-10-2021

Service is top, goede monteur en uitstekende uitleg over de werking van de tv

Sjak en Karin 31-10-2021

Vakkundig en de tijd nemen voor aanleg en uitleg. Daarnaast vriendelijk. Hoppenbrouwers uit Udenhout is aan te bevelen. Sjak en Karin uit Rijen, 29 oktober 2021

J Jansen 31-10-2021

Goede ervaringen gehoord en al eerder onze tv gekocht.
Prettig behandeld in de winkel en vriendelijke monteurs/ bezorgers .
En niet te vergeten een goede service

Ton Mooijenkind 31-10-2021

goede service en goed contact, luistert naar de klant en heeft goed advies, prima inbouw

John 31-10-2021

Goede uitleg van de materie, heel vriendelijk, niet opdringerig, nemen de tijd voor alles, service en after sale zoals altijd: geweldig. een echte aanrader, koop niet via Internet, maar gewoon bij Hans Brinkhuis in Dedemsvaart.

fjdejong 31-10-2021

de klant is hier koning je wordt hier goed geholpen hele lieve vriendelijke mensen

Hans 31-10-2021

wij kopen al jaren bij Electoword-Vogel omdat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. duidelijke uitleg over de TV die we gekocht hebben en voor een concurrerende prijs.

Johan 31-10-2021

Goede en eerlijke voorlichting. Komen afspraken na en leveren kwaliteit. Prettige bejegening zowel in de winkel als tijdens levering en installatie

CAH Boeren 31-10-2021

Altijd goeie service nu zelfs niet hoeven afhalen . Ook met garantie of stukken je word snel geholpen

Klein 31-10-2021

de firma Hamer is één van de weinige zaken in Apeldoorn die weten waar ze het over hebben en je deskundig een advies kunnen geven

attie de bree 31-10-2021

Goede service en vriendelijk medewerker ! Op de tijd geleverd, die aangegeven was.

M.Rutten 31-10-2021

Levering keurig op tijd. Installatie werkt prima; er is een probleempje met een kleine lekkage.

Dineke 31-10-2021

Electroworld Balsters is een goede en betrouwbare partij! Integere monteur, heel prettig en vriendelijk in omgang. Heeft verstand van zake en denk mee!

Marco 31-10-2021

Gevraagd of de oude schouw afzuigkap kon worden gerepareerd. Dat bleek niet het geval. Werd terug gebeld. Met een offerte voor een nieuwe. Ze hadden nog een schouw afzuigkap liggen. Die ik voor een schappelijke prijs kon kopen, ook even gevraagd of ze die ook plaatsen. Dat deden ze ook. En dat voor een vriendelijke prijs.
Had al goede ervaringen met hun. Maar dat blijven ze ook doen.

F Schutte 31-10-2021

Goed maar er ging ook wel iets mis met onze droger, wij zouden de droger vorige week krijgen, en dan komen ze met de verkeerde, maar het is nu goed gekomen.

L.G. Rijks 31-10-2021

Prima service en uitstekend personeel in de winkel. Deskundige monteurs die als er apparaten moeten worden geplaatst en aangesloten dit snel en zonder problemen doen. Al jarenlang is Radio Vos onze hofleverancier.

Monique van Hees 31-10-2021

Goed geholpen, duidelijke uitleg over verschil in uitvoeringen. Snel telefonisch bericht over levertijd en daarna snel geleverd en geïnstalleerd. Echt super!!!!

Hooymeijer 31-10-2021

Prima service. Gasfornuis aangesloten, oude fornuis afgevoerd. Winkel in Bergschenhoek, dus vlakbij

drieenhuizen amersfoort 31-10-2021

prettige betrouwbare winkel, kundig en vriendelijke monteurs, alsof ik het zelf geschreven had

PM 31-10-2021

Goede service! Eerste keer was het euvel niet direct verholpen. Bij een volgende afspraak werd het gerepareerd onder garantie...

buitenhuis 30-10-2021

snelle levering en betaalbaar produkt, snel te betalen je mail klopt ,het orodukt werkt erg goed met duidlijke beschrijving erbij

Neel 30-10-2021

Zeer tevreden met goede hulp voor juiste beslissing kiezen tv en snelle levering.
Ook goed ingesteld voor iemand die niet veel meer kan.

P&P 30-10-2021

Snelle service. Zeer vriendelijk, deskundig en hulpvaardig personeel. Zowel in de winkel als aan huis.

Mieke 30-10-2021

Goed advies, snelle levering.
Je werd gebeld om een bezorgmoment te kiezen.
Aflevering was perfect. De oude vriezer werd niet ontdooid gewoon meegenomen.
Een aanrader!

Mieke 30-10-2021

Goed advies, snelle levering.
Je werd gebeld om een bezorgmoment te kiezen.
Aflevering was perfect. De oude vriezer werd niet ontdooid gewoon meegenomen.
Een aanrader!